Nostalgisk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 alt av god gammel donald duck og mickey mus bringer meg rett i julestemning;) pleier å sende gamle walt disney klassikere 1 juledag Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg får faktisk den ultimate julefeel'en av Love Actually! Så den har jeg sett de siste årene sammen med kjæresten. Den kjøpte jeg faktisk i dag. Så den må legges til på listen min Lenke til kommentar
BrilleThor Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Disney er jo alltid en slager rundt jul, særlig de snuttene NRK og SVT sender på selve julaften. Men de beste julefilmene må være A Christmas Carol, og Flåklypa Grand Prix Lenke til kommentar
Bister Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Må vel bli Flåklypa Grand Prix, Disney snuttene og Hjemme Alene Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Disney er jo alltid en slager rundt jul, særlig de snuttene NRK og SVT sender på selve julaften. Men de beste julefilmene må være A Christmas Carol, og Flåklypa Grand Prix I hvilken versjon? Det finnes minst 30 000 versjoner Lenke til kommentar
Gant! Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Fikk så sykt god julestemning nå! Alle filmene dere ramser opp er nesten et must å se i julen! :xmas: Lenke til kommentar
BrilleThor Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Disney er jo alltid en slager rundt jul, særlig de snuttene NRK og SVT sender på selve julaften. Men de beste julefilmene må være A Christmas Carol, og Flåklypa Grand Prix I hvilken versjon? Det finnes minst 30 000 versjoner Det er originalen jeg mener, den fra 1951. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Disney er jo alltid en slager rundt jul, særlig de snuttene NRK og SVT sender på selve julaften. Men de beste julefilmene må være A Christmas Carol, og Flåklypa Grand Prix I hvilken versjon? Det finnes minst 30 000 versjoner Det er originalen jeg mener, den fra 1951. Den heter Scrooge. Og det er ikke originalen, originalen er fra 1910. Men nok pirking Scrooge ligger snart i min postkasse, så den gleder jeg meg vanvittig til å få sett Lenke til kommentar
BrilleThor Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Den heter Scrooge. Og det er ikke originalen, originalen er fra 1910. Men nok pirking Scrooge ligger snart i min postkasse, så den gleder jeg meg vanvittig til å få sett Det er en veldig bra film, selv om min filmkunnskap klart kunne vært hakket bedre på den der Endret 18. november 2008 av BrilleThor Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hjemme alene Hjelp! Det er juleferie. 8 Crazy Nights Tre Nøtter til askepott juhu. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) *Hjemme alene *Hjelp! Det er juleferie *Flåklypa....rikitg nok en film man kan se når som helst men alikevel så er det et eller annet med den og jula *.............kom ikke på flere akkurat nå gitt Leste posten under å må jo sef slenge på THE JULEKALENDER Endret 19. november 2008 av Goodall Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) *Donald filmene med jul og mikke mus *Hjemme alene filmene *The julekalender *Jul i blaafjell eller de andre nrk seriene *Jul i skomakergata *Gurin med reverompa. Ser altid den for vi skal opne pakker xD Men flaaklypa minner meg ikke om jul men en flaaklypa er en av yndligsfilmene mine. altid saa koselig ! De gir meg julestemning ! Endret 19. november 2008 av spetwols Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ingen som har nevnt A Christmas Story enda? http://www.imdb.com/title/tt0085334/ Fortsatt favoritten ja Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ingen som har nevnt A Christmas Story enda? http://www.imdb.com/title/tt0085334/ Fortsatt favoritten ja Jeg har så sinnsykt lyst på den filmen Hvorfor finnes den ikke på region 2? Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ingen som har nevnt A Christmas Story enda? http://www.imdb.com/title/tt0085334/ Fortsatt favoritten ja Jeg har så sinnsykt lyst på den filmen Hvorfor finnes den ikke på region 2? Aner ikke. Har selv kjøpt den fra america. Men så går den jo på tvnorge hver jul da. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ingen som har nevnt A Christmas Story enda? http://www.imdb.com/title/tt0085334/ Fortsatt favoritten ja Jeg har så sinnsykt lyst på den filmen Hvorfor finnes den ikke på region 2? Aner ikke. Har selv kjøpt den fra america. Men så går den jo på tvnorge hver jul da. Gjør den?! HALLELUJA!! Den skal garantert sees. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Die hard, og bare Die hard Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hjemme Alene, Hjelp det er juleferie og Tre nøtter til Askepott! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Tre nøtter til Askepott Reisen til julestjernen ++ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har så sinnsykt lyst på den filmen Hvorfor finnes den ikke på region 2? A Christmas Story er fryktelige greier. Styr unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå