Treblad Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 [...] å se at fruen vasker å pynter juletre That's my man! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det jeg også tenkte. :!: Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Jingle all the way med Arnold får meg alltid i god julestemning Skal se Jingle all the way og drikke julebrus på julaften Når Arnold er på skjermen, da er det endelig jul :!: Endret 30. oktober 2007 av COYS Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Flåklypa grad prix... Og mikkes jul Og ja selfølgelig Home alone. Riktig *GLEDESEGTILJUL* Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jingle all the way med Arnold får meg alltid i god julestemning Skal se Jingle all the way og drikke julebrus på julaften Når Arnold er på skjermen, da er det endelig jul :!: Det som er så artig med den filmen er at nå, etter jeg har vært i Minneapolis, kjenner jeg meg igjen. Det er og blir en juleslager! Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hva heter den gamle mannen som "tror" han er julenissen, også prøver noen å lure ham også havner han i retten osv. Samme fyr som spiller gamlingen i jurassic park filmene mener jeg. hmm. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er han du mener antar jeg? Richard Attenborough Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Den heter noe sånn som Miracle on 34th street om jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg vil også trekke frem The Polar Express! Har kjøpt den på HDDVD og den skal sees igjen nærmere jul.. Gleder meg litt allerede! Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 The Polar Express er bra den, sett den flere ganger Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Blir de filmene som så mange andre nevner... - Home Alone - The Julekalender - Disney - Tre nøtter til Askepott - Life of Brian - Flåklypa Grand Prix AAAHH!! Nå må det bli jul snart! Og forhåpentligvis snø... Lenke til kommentar
mamama Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Disney/Pixar/Dreamworks og Tim Burton Da er det jul. Endret 1. november 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Home Alone, Donald på julemorgenen og Die Hard Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hjelp, det er juleferie! Og to av de Donald-filmene som går på NRK. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Husker ikke hva den heter, men er en film av de som lagde Wallace og Gromit, tror jeg. Handler om sønnen til Rudolf (reinsdyret) som har kommet til nordpolen for å jobbe hos nissen. Den er jævlig kul. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Husker ikke hva den heter, men er en film av de som lagde Wallace og Gromit, tror jeg. Handler om sønnen til Rudolf (reinsdyret) som har kommet til nordpolen for å jobbe hos nissen. Den er jævlig kul. Robbie the Reindeer Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Helt flaut at dere har glemt Grevinnen og Hovmesteren Den og Jim carrey i den filmen hvor han er glad i dyr(?) er slagere på lille julaften Endret 4. november 2007 av _Magnus_ Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 the julekalender og julefergå! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Flåklypa, Askepott, og Alene Hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå