Gromle Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Gremlins er den ultimate julefilmen for min del Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 A Nightmare Before Christmas Baståferja Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hjemme Alene og Die Hard er favorittene mine i jula, og selvfølgelig Disney-filmer Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 tre nøtter til askepott! ser den hvert år. alltid kos å dra med seg dyna i stua og se den på julaften Askepott er julefilmen sin. Får gåsehud og rusk i øget av sluttscenen. Utrolig vakker musikk. Disney hører også med. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) For oss med litt gråstenk i håret er det bare en film som gjelder - Capras It's A Wonderful Life. Dette er den ultimate julefilmen i min bok.Plasseringen på IMDB Top 250 er høyst fortjent spør du meg, synes faktisk den kunne vært enda litt lengre opp på lista. Endret 28. oktober 2007 av Montag Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har bestilt den fra bokklubben, sparer den nok til jul. Plottet er jo klassisk, har sett det i alle mulige varianter opp gjennom åra (blant annet i en av mine favoritt-Donald-historier fra barndommen), blir artig å se originalen. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Tre nøtter til Askepott må jo være høydaren gitt, alltid gøy og se på den nydelige norske dubbinga gitt:) ellers er jo Flåklypa en vinner. Er vel bare å sjekke TvNorge i juletia, da røsser det jo inn med julefilmer i hue og ræva Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 A Nightmare Before Christmas Ah, glemte den. Utrolige menger nostalgi hver gang jeg ser den. Lenke til kommentar
Triela Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ser alltid The Nightmare before Christmas på juleaften. Også alle filmene som går på nrk. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hjemme alene, Die Hard, Flåklypa og det som går på tv på (lille)julaften. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Synes Flåklypa ble tam når både dag og kanal ble skifta, jeg. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jingle all the way med Arnold får meg alltid i god julestemning Lenke til kommentar
Cheesus Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Fanny og Alexander er en film jeg alltid ser oppunder eller i julen. Den gir mer for hver visning, og særlig frydefullt var det å bivåne en oppusset fullengdes utgave på svensk TV i 2006. Fin artikkel av Tore Renberg om nettopp F&A: «Mareritt og glede». (Begge lenker inneholder «spoilere».) Endret 30. oktober 2007 av Cheesus Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ikke noe som å sitte i sofaen på lillejulaften med julebrus å se Polar Express med sønnen i fanget, å se at fruen vasker å pynter juletre, for å så sende sønnen i seng å sette på Die Hard å ta en juleøl Huff kom jo i julestemning bare ved å tenke på det. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Juleøl og Die Hard støttes fullt ut Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Feirer ikke jul, men går aldri glipp av jule-tv. Og det meste er sagt her ja. Får slå meg i Flåklypa, Tre nøtter til Askepott, A nightmare before christmas og Donald klubben jeg og. Det som ikke er nevnt her, er at det er to versjoner av Scrooge filmen, en original og en Disney. Har sett begge og begge er veldig bra. Mistenkelig nok er det alltid er Disney versjonen som får tårene til å renne på slutten. Vent nå litt! Vi har glemt høydepunktet jo! Ingen jul uten Grevinnen og hovmesteren! Den er og forblir en klassiker! Edit: Glemte å si at for min del er Hjemme alene filmene blitt litt kjedelig etter å ha sett dem maange ganger, skjønt nr 2 får meg fortsatt til å le. Endret 30. oktober 2007 av Myst Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Den beste julefilmer (og en av de beste generelt) er Joyeux Noël. Fantastisk film! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 - The Julekalender er viktig oppvarming til julen! - Grevinnen og hovmesteren - Flåklypa - Div. disneyfilmer som vises på formiddagen juleaften Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Disney filmene der du ser Donald gjør seg klar til jul, med masse julepynt Skikkelig julestemning! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Disneys jule kavalkade og Tre nøtter til Askepott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå