Xanman Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Ikke lenge igjen nå. Trenger tips til filmer jeg kan skaffe meg! Gjerne noen som ikke har blitt nevnt ørten ganger. Lenke til kommentar
bechen Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg veit! Gleder meg som en unge! Se "med Grimm og Gru". Tror den ikke er til salgs lenger, men du kan se den på nrk, http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/441527/ . Masse sang, og koslig stemning. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Den så interessant ut, men den har vel ikke noe med jul å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Ikke film da men Juleferga er undervurdert. *Juleferga 15. jubileum* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Den så interessant ut, men den har vel ikke noe med jul å gjøre? For de av oss som vokste opp på 80- og 90-tallet så har den så og si alt med jul å gjøre. Med Grimm og Gru var selve tegnet på at det endelig var jul. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 The Polar Express! Å herregud for ein stemning! Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Det jeg liker å se på av adventskalendere i år: Årets nye adventskalender på TVNorge "Den unge fleksnes" liker jeg godt. Spesielt gymlæreren i Atle Antonsen sin skikkelse. Den unge Fleksnes gjør også en god innsats som Marve. Jul på Månetoppen sammen med barna. Og sist men ikke minst Nissene på Låven. Der er det julestemning i bøtter og spann. Selv om jeg har sett den flere ganger hvert år siden den kom ut i 2001. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Klassiske julefilmer, en liten liste fra filmweb. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 På tide å dra denne tråden opp fra dypet og samtidig komme med en anbefaling. Rare Exports med vår egen Per Christian Ellefsen. Så denne filmen under OIFF i fjor, da med Ellefsen til stede under visningen, utdeling av pepperkaker og fin stemning i salen. Filmen baserer seg på et litt annerledes syn på julenissen enn det Coca Cola og Disney har servert oss. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 20. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Som trådstarter begynte jeg å legge inn en liste i første post over alle filmene som er postet her. Ideen var å få lagt ut imdb link også, men så langt har jeg ikke kommet. I år har jeg store forventninger til Espen Eckbos storsatsning "Nissene over skog og hei". 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Good job! Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Slettet. Endret 21. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Min favoritt er uten tvil PitbullTerje! :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå