mortenmm Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 A Christmas Carol(1984) og Flåklypa Grand Prix er must see hver jul! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Ikke en film men blir alltid i godt humør når jeg ser Nisse-Joker i begynnelsen av episoden "X-mas with the Joker" OHMSS foregår rundt juletider.........noe bibelsk når Bond & Tracy må overnatte i en låve under jula. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Ikke en film men blir alltid i godt humør når jeg ser Nisse-Joker i begynnelsen av episoden "X-mas with the Joker" Og det er fra TV-serien... ? OHMSS foregår rundt juletider.........noe bibelsk når Bond & Tracy må overnatte i en låve under jula. OHMSS? Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 OHMSS = On Her Majesty's Secret Service (James Bond.) Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Ikke en film men blir alltid i godt humør når jeg ser Nisse-Joker i begynnelsen av episoden "X-mas with the Joker" Og det er fra TV-serien... ? Denne tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Tomte Joker lol Endret 5. desember 2009 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
imastard Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Filmane eg berre må sjå i juletiden er Die Hard, Monsterbedriften og Flåklypa Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg vil si at Edward Scissorhand gir en god porsjon med julestemning. Spesielt begynnelsen. og slutten Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Bad Santa har blitt et must for meg i julen. Fantastisk herlig film. Ellers så må jo Tre nøtter til Askepott sees hver julaften - ellers ser jeg god film, potensielt god film og ellers det jeg føler for. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Bad Santa har blitt et must for meg i julen. Fantastisk herlig film. Har den i hylla, skal prøve å få sett den før jul. Ellers så må jo Tre nøtter til Askepott sees hver julaften. Helt enig. Det er noe spesielt med å se Tre nøtter til Askepott på julaften. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Classic dubb også. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Bad Santa har blitt et must for meg i julen. Fantastisk herlig film. Har den i hylla, skal prøve å få sett den før jul. Ellers så må jo Tři oříšky pro Popelku sees hver julaften. Helt enig. Det er noe spesielt med å se Tři oříšky pro Popelku på julaften. Fixed. Man bør holde seg til org.tittelen mener jeg Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Den har sikkert blitt nevnt, men Gremlins fortjener absolutt en plass på denne listen! Så den i går i regi av Bergen Filmklubb, har ikke sett filmen siden jeg var sånn 12-år gammel, men husket den fortsatt veldig godt. Anbefales på det sterkeste! Sjarmerende, veldig tullete til tider og ganske artig film. Ellers er jeg veldig fan av It's a Wonderful Life. Ser også Tre Nøtter til Askepott, men ellers er det ikke så mye jeg ser av julefilm. Lenke til kommentar
Sheepmatty Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Tokyo Godfathers, Home Alone 1 & 2 og Eight Crazy Nights. Jeg har skrevet ett innlegg om dem her: Julefilmer verdt å se i desember Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 er det noen som har noen tips om gode julefilmer helst ikke bare for barn Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 De filmene vi alltid ser på i min familie, er Håkon Håkonsen (Shipwrecked) og Flåklypa. Handlingen i hverken den ene eller andre ingenting med jul å gjøre, men det er ikke poenget:) Hjemme Alene hvis du er ute etter julestemning. Lord of The Rings blir jo assosiert med jul hos mange, siden de kom ut i førjulstider (?). Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Nå er det en måned til man har lov til å se julefilmer! Men jeg vil uansett anbefale The Holiday og den julefilmen som bruker å gå på NRK1, som Ben Stiller spiller i (jeg husker ikke navnet). Lenke til kommentar
......... Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Elf er en klar vinner av julefilmene, sammen med Home Alone 1 og 2. 1 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Nå er det snart to måneder til man har lov til å se julefilmer! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Nå er det en måned til man har lov til å se julefilmer! Men jeg vil uansett anbefale The Holiday og den julefilmen som bruker å gå på NRK1, som Ben Stiller spiller i (jeg husker ikke navnet). ikke love actually vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå