kjidel Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Jeg har utrolig høye forventninger til It's A Wonderful Life. Så It's A Wonderful Life nå nylig, og må si at den skuffet ikke! Du har virkelig en godbit i vente, men se for all del sort-hvit-versjonen, og ikke den fargelagte versjonen som både Carpa og Stewart tar sterkt avstand fra. Kan dog ikke si at jeg ble totalt «blown away» av It's A Wonderful Life, så prøv å ro ned forventningene et par hakk, så blir du heller positivt overrasket. Men at den er en ordentlig koselig julefilm som jeg kommer til å se igjen om noen år er i hvert fall helt sikkert. Endret 22. november 2009 av kjidel Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Her er alle filmene jeg har planer om å se før jul (filmer jeg har sett før i fet skrift, filmer som ikke er julefilmer men bare litt "julete" i kursiv): Tales From The Crypt Where Eagles Dare Batman Returns Black Christmas (1974) Black Christmas (2006) Silent Night, Deadly Night Scrooged Eyes Wide Shut Hjelp, Det er Juleferie! Grinchen Scrooge (1951) Miracle On 34th Street The Nightmare Before Christmas Elf The Polar Express The Muppet's Christmas Carol Bad Santa Santa Claus Conquers The Martians Santa Claus: The Movie One Magic Christmas P2 Jingle All The Way It's A Wonderful Life Home Alone The Children Jack Frost (1996) Ernest Saves Christmas A Christmas Story Håper virkelig jeg rekker å se alle sammen! Endret 23. november 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Eyes Wide Shut ja. Faktisk litt julefilm det, når du sier det. Tenker jeg kan se den igjen i jula, har ikke sett den på over et år, og tenker stadig vekk på den. It's A Wonderful Life er den øverste usette filmen jeg har på top250 og "den ultimate julefilmen", så den gleder jeg meg til. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Skal prøve å få sett disse kortfilmene også: The Snowman How The Grinch Stole Christmas A Charlie Brown Christmas Blackadder's Christmas Carol Merry Christmas Mr. Bean Og selvsagt alle juleepisodene av South Park! Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Du har en travel adventstid i møte Gore. Lenke til kommentar
bassplay Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Bestevenner som går på kino nå har fin førjulsstemning og Lucia feiring Terningkast 5 i VG Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Haha, Jingle All The Way er flott! Mildt sagt middels, men den har sin sjarm den og, da fordi Arnold er med. Ellers så er It's A Wonderful Life favoritten min, fulgt av Home Alone (1). Jeg har nok ikke sett så mange julefilmer, men for tiden er det andre filmer som prioritert. Lenke til kommentar
bassplay Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Anders Baasmo Christiansen spiller julenisse i Bestevenner: Endret 24. november 2009 av bassplay Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Jeg gleder meg til å se Tre nøtter til Askepott og Reisen til Julestjernen. Det er egentlig bare de jeg trenger å se. Men jeg har planer om å se Rosens Navn og Harry Potter-filmene i romjula også, tenker jeg. Også har jeg vel egentlig ambisjoner om å få sett The Nightmare Before Christmas, It's a Wonderful Life og originalen av Wuthering Heights. Endret 24. november 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Kanskje ikke en julefilm i ordets rette forstand, men meg og min far har en juletradisjon hvor ser Where Eagles Dare første juledag, samtidig som vi tar restene fra kvelden før til livs. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Skal prøve å få sett disse i julen i år: Flåklypa Grand Prix* Tre nøtter til Askepott* Grevinnen og Hovmesteren* It's a Wonderful Life Miracle on 34th Street (1947) Where Eagles Dare Christmas Vacation Scrooge (1951) The Nightmare Before Christmas *sett før Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Håper animasjonsfilmen som kommer snart, A Christmas Carol, er bra. Ellers skal jeg se Flåklypa og Home Alone. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Det er tre filmer som må sees i jula: Where Eagles Dare Lord of the Rings Home Alone 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 For noen år siden så jeg en film om en superhelt. En far skulle skaffe en sånn actionfigur til sønnen sin, og han endte opp med å kle seg ut som ham og slåss mot erkefienden sin, som også var utkledt som erkefienden til superhelten. Vet noen hvilken film jeg tenker på? Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Grevinnen og hovmesteren er jo en klassiker, selv om jeg ikke ser den hvert år. Blir ikke jul uten tre nøtter til askepott eller reisen til julestjernen. Ellers er det flåklypa, home alone og disney som gjelder. =D Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 For noen år siden så jeg en film om en superhelt. En far skulle skaffe en sånn actionfigur til sønnen sin, og han endte opp med å kle seg ut som ham og slåss mot erkefienden sin, som også var utkledt som erkefienden til superhelten. Vet noen hvilken film jeg tenker på? Spør her, større sjangs for respons Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) For noen år siden så jeg en film om en superhelt. En far skulle skaffe en sånn actionfigur til sønnen sin, og han endte opp med å kle seg ut som ham og slåss mot erkefienden sin, som også var utkledt som erkefienden til superhelten. Vet noen hvilken film jeg tenker på? http://www.imdb.com/title/tt0116705/ Endret 25. november 2009 av TobiasFunke Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 The Nightmare Before Christmas Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 For noen år siden så jeg en film om en superhelt. En far skulle skaffe en sånn actionfigur til sønnen sin, og han endte opp med å kle seg ut som ham og slåss mot erkefienden sin, som også var utkledt som erkefienden til superhelten. Vet noen hvilken film jeg tenker på? http://www.imdb.com/title/tt0116705/ Takk. Det er rart at jeg ikke husket Svartsneger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå