Gå til innhold

Dine beste julefilmer (Liste i første post)

Panerai

Anbefalte innlegg

Jeg har utrolig høye forventninger til It's A Wonderful Life.

It's A Wonderful Life nå nylig, og må si at den skuffet ikke! Du har virkelig en godbit i vente, men se for all del sort-hvit-versjonen, og ikke den fargelagte versjonen som både Carpa og Stewart tar sterkt avstand fra.

Kan dog ikke si at jeg ble totalt «blown away» av It's A Wonderful Life, så prøv å ro ned forventningene et par hakk, så blir du heller positivt overrasket. Men at den er en ordentlig koselig julefilm som jeg kommer til å se igjen om noen år er i hvert fall helt sikkert.

Endret av kjidel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er alle filmene jeg har planer om å se før jul (filmer jeg har sett før i fet skrift, filmer som ikke er julefilmer men bare litt "julete" i kursiv):

Tales From The Crypt

Where Eagles Dare

Batman Returns

Black Christmas (1974)

Black Christmas (2006)

Silent Night, Deadly Night

Scrooged

Eyes Wide Shut

Hjelp, Det er Juleferie!

Grinchen

Scrooge (1951)

Miracle On 34th Street

The Nightmare Before Christmas

Elf

The Polar Express

The Muppet's Christmas Carol

Bad Santa

Santa Claus Conquers The Martians

Santa Claus: The Movie

One Magic Christmas

P2

Jingle All The Way

It's A Wonderful Life

Home Alone

The Children

Jack Frost (1996)

Ernest Saves Christmas

A Christmas Story

Håper virkelig jeg rekker å se alle sammen!

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar

Eyes Wide Shut ja. Faktisk litt julefilm det, når du sier det. Tenker jeg kan se den igjen i jula, har ikke sett den på over et år, og tenker stadig vekk på den.

It's A Wonderful Life er den øverste usette filmen jeg har på top250 og "den ultimate julefilmen", så den gleder jeg meg til.

Lenke til kommentar

Haha, Jingle All The Way er flott! :D

Mildt sagt middels, men den har sin sjarm den og, da fordi Arnold er med.

Ellers så er It's A Wonderful Life favoritten min, fulgt av Home Alone (1). Jeg har nok ikke sett så mange julefilmer, men for tiden er det andre filmer som prioritert.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til å se Tre nøtter til Askepott og Reisen til Julestjernen. Det er egentlig bare de jeg trenger å se. Men jeg har planer om å se Rosens Navn og Harry Potter-filmene i romjula også, tenker jeg. Også har jeg vel egentlig ambisjoner om å få sett The Nightmare Before Christmas, It's a Wonderful Life og originalen av Wuthering Heights.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
For noen år siden så jeg en film om en superhelt. En far skulle skaffe en sånn actionfigur til sønnen sin, og han endte opp med å kle seg ut som ham og slåss mot erkefienden sin, som også var utkledt som erkefienden til superhelten. Vet noen hvilken film jeg tenker på?

Spør her, større sjangs for respons ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...