Zungam Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei... Jeg har nettopp kjøpt xbox 360 Halo limited version.... I pakken følgte det ikke med hdmi-kabel...så til å begynne med kjøpte jeg bare en 1-meters hdmi kabel p clas-ohlson til 129 kr....Bak på esken til kabelen står det bl.a: Connector: HDMI A/M to HDMI A/M og merket på kabelen er wiretek... Når jeg kobler dette til på tven, får jeg ingen kontakt med xboxen...altså ingen bilde og lyd..bare blå bakgrunn...det er altså ingen kontakt når jeg trykker på hdmi inngangen.....Alt fungerer med komponent kabelen, men jeg vil selfølgelig bruke hdmi når jeg først har den... Jeg har testet dette på 2 tver i huset med hdmi innganger...tvene er av samme merke og heter toshiba 37wl66z... jeg har aldri testet hdmi på disse tvene før, men jeg regner med at de skulle fungere som normalt.... derfor lurer jeg på om det faktiskt er xboxen det er noe galt med eller kabelen jeg kjøpte? Har dere noen tips til hva som kan være galt...eventuelt hva jeg kan gjøre? Jeg har faktiskt tenkt å teste xboxen hos noen andre som har hdmi.....hvis den fortsatt ikke virker må jeg prøve med en annen kabel....hvis det ikke virker så må det være noe galt med xboxen...kjipt å måtte bytte xbox med en gang jeg nettopp har kjøpt den..jaja....slik er microsoft sine xboxeer blitt.... Lenke til kommentar
arlion Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 dette kan vise seg å være et dumt spørsmål i fra min side, men, har du endret instillingen på tv'n din i fra scart/component til hdmi? de fleste tver jeg har vært borte i må dette gjøres, som også kan gjøres enkelt med en tast på fjernkontrollen. beklager om jeg stiller et dumt spørsmål her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå