Damp Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei jeg har en film jeg gjerne skulle ha sett på tv'en med lyd. Har koblet en vga kabel i tv'en får bilde, men hvordan får jeg til lyd? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kanskje med en lydkabel.....? Lenke til kommentar
Damp Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 hvilken kabel må jeg bruke da? har en dell xps m1710 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Du kaller deg "pcbygger" også vet du ikke hvordan du får lyd ut fra en PC.... Vanligvis trenger du en kabel med 3,5 mm stereo minijack i hver ende, men i noen få tilfeller brukes minijack til 2 phono. Sansynligvis har du høyttalere på PC-en og du må bruk samme hullet. På TV-en er det vanligvis samme type kobling eller i noen få tilfeller to phono-kontakter som normalt sitter i nærheten av VGA-kontakten (evnt. les TV-ens bruksanvisning). Endret 28. oktober 2007 av Mr D Lenke til kommentar
Damp Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 jeg bruker en bærbar maskin btw. er det vanlig at tv'er har audio inputs? finner bare en output for hodetelefoner her Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 jeg bruker en bærbar maskin btw. er det vanlig at tv'er har audio inputs? finner bare en output for hodetelefoner her ja det er vanlig, faktisk veeeeeeeldig vanlig, finnes vel ikke tver produsert etter 2000 som ikke har det Lenke til kommentar
Damp Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) ja her er det jeg som tuller! har heller ikke riktige kabler. Endret 28. oktober 2007 av pcbygger91 Lenke til kommentar
Damp Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Nytt spørsmål, jeg har en utgang på det eksterne lydkortet mitt som heter spdif out, hva slags utgang er dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå