Delvis Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ja nå funker det plutselig i Vista. Vet ikke hva som var galt før. Bør jeg fortsette ha denne telefonen, eller er den for utdatert nå? Og bør jeg gå over til Windows 7 nå? Vista bruker jeg jo ikke i den forstand. Det bare er der siden det fulgte med på ny PC. Bruker WinXp og liker det bedre. Vet'kje eg.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Er det mulig å gjøre slik man kan ha mer enn 310 meldinger på mobilen? Er så sykt irriterende at det alltid er fullt, og det tar evigheter å slette alle. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Du kan slette alle på en gang. Tar da ikke så lang tid. Et halvt minutt eller noe. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Står på ihvertfall i 2-3min. Også irriterende når jeg ikke merker det er fullt, så får jeg aldri meldinger jeg venter på. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Er det mulig å føre over meldinger fra mobilen til pc? Har en del meldinger på mobilen jeg vil beholde før jeg sletter alle meldingene. Lenke til kommentar
ACD Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Noen som kunne bistått litt med hvordan jeg bytter theme? Finner stort sett dårlige videoer på youtube. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Trenger nytt batteri til mim LG Ku99o. Hvor pleier dere kjøpe det? Er dette ok? 24 shop no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå