Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det som er dårlig med KU990?

 

Trykksjermen er dårlig og upresis.

SMS programmet er noe av det dårligeste jeg har vert borti.

Den blir utroligt treg når man har et par hundre bilder. Åpne bilder å bla igjennom tar evigheter.

Det er ikke stoppeklokke på den.

Kort batteritid på den. Og måleren begynner ikke å miste noen av strekene før det er noen få timer med batteri igjenn (har fått meg i et stort problem en gang)

 

Og min mobil begynner få å fuske. Det er ofte folk som skal ringe med som ikke får tak i meg, de får høre at jeg har lått av mobilen eller ikke har dekning. Mens jeg kan ringe ut. Noen vet hva dette kan skyldes, software update?

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem med batterimåleren på min.

telefonen min har også begynt å fuske litt ved at den plutselig kan finne på å legge på midt i samtaler, og andre ganger hører jeg nesten ikke hva de andre sier selv om jeg og de jeg prater med er i områder med god dekning.

 

ang. softwareupdate: LG har vært kjipe på den delen, og har ikke lagt ut noen oppdateringer av noe slag. har vært snakk om det flere ganger tidligere i denne tråden.

Lenke til kommentar

det med batterimåleren har vært oppe før i dene tråden, det er rett og slett det at batterier som lades ut, tappes for energi i en ikke linjær kurve, de fleste mobilprodusenter pleier å legge inn noe koding i programvaren som justerer batterivisningen så den vises linjært.

det har LG latt være å gjøre.

 

og med tanke på programvare oppdateringer så ja det har og vært oppe flere ganger før, svaret er vel egentlig mer korrekt at ja det har kommet none oppdateringer men LG har ikke lagt noe program/lagt tilrette for at forbrukerene kan oppdatere selv, så for å få oppdatert mobilen må den inn på et verksted.

når jeg hadde denne mobilen så var den jeg kjøpte satt opp med maks 60 tegn i en sms, da måtte mobilen sendes inn på verksted for å få SW oppgradering som fjernet problemet.

den engelske forumsiden til denne mobilen har vel linker til verkstedsprogramvaren som blir brukt til å oppgradere mobilen, kan sikkert finnes med hjelp av google også. men vær sikker på at du vet hva du gjør vis du bruker det programmet, da du får tilgang på det det meste mobilen kan vise frem og du kan klare å "bricke" den.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Tilgi meg for ikke å ha lest alle sidene i tråden, men - er LG KU990i såpass gammel (og evt. dårlig) nå at det ikke vil være lurt av meg å kjøpe den? Vurderer den nemlig som «kronemobil» fra Telenor i forbindelse med nytt abonnement, og jeg har lyst på telefon med touchskjerm.

 

Kan legge til at jeg ikke er så forferdelig storforlangende. Den gamle mobilen min har jeg hatt i fem år ... :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg sitti og lest side for side, men finner så absolutt ikke svar på det jeg lurer på.

Har akkurat gjort et godt kjøp (ihvertfal i følge meg!hehe). Kjøpte mobilen uten abonnement, usb-kabel og headset. Tenkte det at jeg har jo bluetooth OG minnekort, så kabelen til dataen trengs jo ikke.

 

Jeg prøver å innstallere themes, så jeg bruker minnekortet til å overføre. Når jeg har gjort det, skrur jeg såklart på mobilen for å prøve det ut. ENTEN kan ikke filen åpnes, eller så er den for stor. (!?)

Samme med spill, får ikke "innstallert" det (riktig?).

 

Begynner å lure på om det ikke er mulig å plassere spill, themes etc. på minnekortet? Fungerer jo ikke via bluetooth heller, så er virkelig kabelen den eneste utveien?

 

andre enn meg som har problemet med dette, evnt. har kjøpt den samme "pakka"?

Lenke til kommentar
Tilgi meg for ikke å ha lest alle sidene i tråden, men - er LG KU990i såpass gammel (og evt. dårlig) nå at det ikke vil være lurt av meg å kjøpe den? Vurderer den nemlig som «kronemobil» fra Telenor i forbindelse med nytt abonnement, og jeg har lyst på telefon med touchskjerm.

 

Kan legge til at jeg ikke er så forferdelig storforlangende. Den gamle mobilen min har jeg hatt i fem år ... :p

 

Selges denne mobilen som ny fremdeles..?

Det må vel ha kommet noe bedre nå.

 

Men jeg er fornøyd med den. Eneste det ser ikke ut som den fungerer med Vista.

Og så virker blitzen på kameraet i hytt og vær.

Lenke til kommentar
Tilgi meg for ikke å ha lest alle sidene i tråden, men - er LG KU990i såpass gammel (og evt. dårlig) nå at det ikke vil være lurt av meg å kjøpe den? Vurderer den nemlig som «kronemobil» fra Telenor i forbindelse med nytt abonnement, og jeg har lyst på telefon med touchskjerm.

 

Kan legge til at jeg ikke er så forferdelig storforlangende. Den gamle mobilen min har jeg hatt i fem år ... :p

 

Selges denne mobilen som ny fremdeles..?

Det må vel ha kommet noe bedre nå.

 

Men jeg er fornøyd med den. Eneste det ser ikke ut som den fungerer med Vista.

Og så virker blitzen på kameraet i hytt og vær.

Hva er det som ikke fungerer med vista? Jeg fikk både LG pc-suite og masselagringsmodusen til å funke i vista da jeg hadde telefonen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...