Wabby Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Til dere som vil ha denne telefonen, vurder ebay.co.uk først. Da kan du få den for 2000,-. Selv kjøpte jeg Prada der for et halvt år siden for 1600,- Nå som det er sagt så skal jeg nevne en del problemer jeg har med Prada utgaven, og det hadde vært fint om dere kan si om de eksisterer fortsatt. Da menyen er relativ lik så antar jeg at software'en er det og....: - Alarm er lydløs når telefonen er lydløs. - Man kan ikke bruke mp3-filer som SMS lyder (kun de predefinerte) - Man kan ikke bruke alle typer spesialtegn når man skal legge til T9 ord. - Telefonen har ikke peiling på sortering med norske tegn. Åsmund lander mellom A-B og ikke etter ØÆÅ i telefonlista. - Notater / kalendernotater kommer ikke på forsiden når de er "idag". Dette er ikke en feil, men en funksjon jeg savner. - Prada sin sølvlakk flasser etter kort tid - I det jeg svarer en samtale så hender det at volumet er ute av kontroll. Den er insane høy (ubeskrivelig) i 1-2 sekunder før den demper seg til korrekt volum. - Når man ringer til noen så kan man ikke justere volumet når det ringer, men må avvente til noen svarer i andre enden. - Mobilen sier ikke ifra når meldingene begynner å fylle seg opp. - Alarmen husker ikke siste alarm via snarvei, men tar utgangspunktet at hva klokken er på stedet - Når jeg har skrevet et ord i meldingen og jeg ønsker å redigere et ord så merker den ikke hele ordet, så hele ordet må slettes og skrives på nytt. - "abc","def" knappene er på rett plass når man skriver sms, men er forskyvet når man skal finne en person i telefonkatalogen. Det var det jeg kom på i farta, telefonen i seg selv ellers er genial men dette er noen plager. Hvordan er dette på KU990 da jeg vurderer denne og... Takk! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Til dere som vil ha denne telefonen, vurder ebay.co.uk først. Da kan du få den for 2000,-. Selv kjøpte jeg Prada der for et halvt år siden for 1600,- Nå som det er sagt så skal jeg nevne en del problemer jeg har med Prada utgaven, og det hadde vært fint om dere kan si om de eksisterer fortsatt. Da menyen er relativ lik så antar jeg at software'en er det og....: - Alarm er lydløs når telefonen er lydløs. Dette er fremderles ikke mulig dessverre:/ - Man kan ikke bruke mp3-filer som SMS lyder (kun de predefinerte) Har ikke prøvd. så kan ikke si noe om dette. - Man kan ikke bruke alle typer spesialtegn når man skal legge til T9 ord. Har ikke hatt noe problemer med dette. - Telefonen har ikke peiling på sortering med norske tegn. Åsmund lander mellom A-B og ikke etter ØÆÅ i telefonlista. Samme problemet enda. irriterer meg noe jævlig.. siden jeg har en kompiss som heter Adriaan og ei dame som heter Åse.. - Notater / kalendernotater kommer ikke på forsiden når de er "idag". Dette er ikke en feil, men en funksjon jeg savner. Har ikke prøvd dette - Prada sin sølvlakk flasser etter kort tid tror ikke ku990 har samme problem. - I det jeg svarer en samtale så hender det at volumet er ute av kontroll. Den er insane høy (ubeskrivelig) i 1-2 sekunder før den demper seg til korrekt volum. Har ikke dette problemet med min ku990 - Når man ringer til noen så kan man ikke justere volumet når det ringer, men må avvente til noen svarer i andre enden. Har ikke testet Det var det jeg kom på i farta, telefonen i seg selv ellers er genial men dette er noen plager. Hvordan er dette på KU990 da jeg vurderer denne og... Takk! Har bare hatt min telefon i et par dager, så er ikke sikkert at jeg er den beste til å svare:/ Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Koster KU990 2000,- på ebay? Den billigste jeg fant var til 2600,. og da var frakten 89 dollar. da blir de ikke så billig likevel.. Hvis noen har litt mer peil enn meg, værsåsnill å post en link eller kom med forslag til hvor den er m\billigst. Både inn- og utland:) Lenke til kommentar
skogsaas Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Tror mpx er billigst på den i Norge uten abb, ca 3800kr eller noe. Selv kjøpte jeg den ulåst med telenor abb på expert for 2200kr. Blir sikkert mye billigere å kjøpe med abb så snart vi får se operatørlåste telefoner, men jeg liker de åpen Tips til alle som vil bruke viewty som bluetoothmodem med mac: prøv å bruk "modem" "au cdmaOne C413S by Sony". Fungerer utmerket til meg med 3g og edge, oppnår hastigheter på ca 300-350kb/sek med 3g. Har enda ikke funnet ut hvordan at man kan bruke den som usb modem med mac, noen andre som har fått det til? Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Betalte 3860,- inkl. frakt fra CDon, så er billig nok det ^^ Lenke til kommentar
sifpilsen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 - Man kan ikke bruke mp3-filer som SMS lyder (kun de predefinerte) Jeg kan i alle fall legge inn hvilken som helst lydfil, for ekspempel mp3, som meldingslyd. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 noen som har testet et minne kort av denne typen?! http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=332112 kan ikke så mye når det kommer til minnekort. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Selvfølgelig kan man bruke mp3 som ringetoner. Lenke til kommentar
Plusle Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen som vet om det er mulig å bruke "Moby Today" for å få kalendernotater i standby på denne? www.bermin.net Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Selvfølgelig kan man bruke mp3 som ringetoner. Mp3 som meldingslyd Lenke til kommentar
............... Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 det går også veldig fint. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Bare positive ting med denna mobilen eller? tror jeg kommer ryke på en sånn straks nå Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Leste i en test at touch screenen ikke reagerte så bra, at man måtte trykke litt hardt, stemmer dette? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Leste i en test at touch screenen ikke reagerte så bra, at man måtte trykke litt hardt, stemmer dette? Fungerer perfekt imo. Og de att du må trykke på den som er knapp er jo bare positivt. Da slipper du å løfte fingeren hver gang du skal trykke. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Leste i en test at touch screenen ikke reagerte så bra, at man måtte trykke litt hardt, stemmer dette? Fungerer perfekt imo. Og de att du må trykke på den som er knapp er jo bare positivt. Da slipper du å løfte fingeren hver gang du skal trykke. Helt enig.. jeg synest at ku990 er mye bedre når det gjelder Touch screen en HTC Touch. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Lyst på denne jeg, den er jo kul Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Selvfølgelig går det ann å bruke mp3 sanger som meldinglyd. Prøvde nettopp med Apologize. Funka fett det! Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Dæven steike! Jeg var inne på feil eBay-side å sjekket priser:p Den BRITISKE, altså www.ebay.co.uk der er det jo utrolig billig! Søk på valutakalkulator på google å sjekk prisene selv. Spurte et par fyrer på ebay, å de sa at frakten blir maks 20pund til norge:) Blir nok å kjøpe derfra tenker jeg Når flere av KU990'ene ble kostende 2600,- inkl. frakt:) Noen som har noen erfaringer med kjøp og salg på ebay? Er det lang leveringstid fra London f.eks.? Èn ting til:p Tror dere norsk ligger i FW'en i de telefonene derfra? Kan jeg bare sende inn telefonen på et verksted og evt. få det fikset? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Da er min på vei i posten Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Dæven steike! Jeg var inne på feil eBay-side å sjekket priser:p Den BRITISKE, altså www.ebay.co.uk der er det jo utrolig billig! Søk på valutakalkulator på google å sjekk prisene selv. Spurte et par fyrer på ebay, å de sa at frakten blir maks 20pund til norge:) Blir nok å kjøpe derfra tenker jeg Når flere av KU990'ene ble kostende 2600,- inkl. frakt:) Noen som har noen erfaringer med kjøp og salg på ebay? Er det lang leveringstid fra London f.eks.? Èn ting til:p Tror dere norsk ligger i FW'en i de telefonene derfra? Kan jeg bare sende inn telefonen på et verksted og evt. få det fikset? Den har nok ikke norsk som standard nei, og du må huske at du må betale 25% i toll også på varer med verdi over 200 kroner inn i landet, blir fort litt over 3000 da. Jeg kjøpte min på finn, brukt i 2 uker, og jeg betalte 3600 for den. Det var da med en forsikring, slik at jeg tør å bruke den i russetiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå