Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bumper meg selv over til ny side jeg, ingen har svart på spørsmålet.

 

Er det veldig stor forskjell på KU990i til KU990? Kan jeg bruke samme framgangsmåte til og f.eks legge inn wallpapers som man gjør på KU990`en?

 

Det er jo helt samme telefon bortsett fra at du ikke får med så mye tilbehør når du kjøper KU990i

Lenke til kommentar
Det er jo helt samme telefon bortsett fra at du ikke får med så mye tilbehør når du kjøper KU990i

Helt like er de nok ikke all den tid de ikke er 100% firmware-kompatible. I alle fall kameraet virker visstnok ikke på KU990 med KU990i-firmware. Også er vel Schneider-Kreuznach-logoen borte på KU990i (uten at det betyr stort, på kameramobiler er det nok navnet som koster mer enn linsekvaliteten). I alt kan man vel konkludere med at kameraet er endret (men ikke nødvendivis dårligere) på KU990i kontra KU990.

Lenke til kommentar

Har et par spørsmål:

1 . Noen som vet om et bra forum for LG KU990? har søkt litt rundt på nettet, men har ikke funnet noen jeg likte... :hmm:

 

2 . Har noen en link eller to som man kan downloade spill og/eller temaer fra? Gjerne pakker med mange spill i samme download :)

 

3 . Hvordan får man spill og temaer inn på mobilen fra dataen? Kan en bruke bluetooth eller minnekortleser?

 

Tusen takk :D

Lenke til kommentar

1. http://www.mygreatphone.com/forum/lg-ku990/

 

2. søk etter spill som slutter med .jar det er formatet som støttes av telefonen.

men de fleste koster penger.

 

3. 1: for å laste inn spill på telefonen bruker man som regel overføringskabelen. om du ikke har den kan du bruke blå-tann, ja.

3. 2: for å endre temaer på telefonen må man hacke den. det kan du lese mer om på forumet

jeg postet over her. det er litt risikabelt siden telefonen kan gå til helvette og garantien kan ryke. men se på på det andre. det er mange folk som har masse mere peiling enn meg der.

Lenke til kommentar

I dag fikk jeg min KU990i i posten :love: Stort sett ganske fornøyd, synes man måtte trykke litt hardt hvis den skal reagere. Hvertfall i forhold til f.eks Iphone, men ble fort vant til det. Fulgte ikke med USB kabel så da blir det overføring via bluetooth :p

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
I dag fikk jeg min KU990i i posten :love: Stort sett ganske fornøyd, synes man måtte trykke litt hardt hvis den skal reagere. Hvertfall i forhold til f.eks Iphone, men ble fort vant til det. Fulgte ikke med USB kabel så da blir det overføring via bluetooth :p

 

 

Da har dem ikke endret mye, jeg hadde en LG KU900 og jeg synes den reagerte veldig tregt og måtte trykke veldig hardt for at det skulle skje noe...jeg sammenligner den da med Nokia 5800...litt plagtsomt når man skulle skrive sms med en hånd :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...