JokerHaulan Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hei hvor mye tror dere at jeg kan få for en KU990 Rød farge nå? den er veldig pen å se på og har hatt på beskyttelse hele tiden. Noen forslag? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ok takker for svar. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Var ikke en fasit altså, men fikk det for min. Den var 1 år gammel og i helt fin stand. Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hmm, viewtyene som blir solgt no er uten blits. Bare en led lampe...med blitz glass foran. I tilegg er den uten Schenider optikk og det står bare ISO800 og DivX bakpå. I tilegg har den litt forandringer på OSet. Lg som lurer kunder? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 hva i alle dager? hva slags forandring på os'et? og ja, virker jo som at de lurer kunder da 0o Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg bestilte i går, riktignok var det en LG KU990i Viewty. Hva er forskjellen? Gelder meg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Har prøvd spørre en gang før, men prøver igjen: Når det gjelder kameraet så blir jeg ikke klok på blitzen. Det virker som den blitzer sånn i hytt og pine. Noen ganger noen ganger ikke. Er det normalt? Er det ikke en måte man selv kan bestemme om det skal blitze eller ikke? finner ikke ut av det Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg bestilte i går, riktignok var det en LG KU990i Viewty. Hva er forskjellen? Gelder meg Ingenting tror jeg Ku990i er den 'europeiske' versjonen. Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg bestilte i går, riktignok var det en LG KU990i Viewty. Hva er forskjellen? Gelder meg Ingenting tror jeg Ku990i er den 'europeiske' versjonen. den med i'en er det riktig gode gamle modellen...! Har prøvd spørre en gang før, men prøver igjen: Når det gjelder kameraet så blir jeg ikke klok på blitzen.Det virker som den blitzer sånn i hytt og pine. Noen ganger noen ganger ikke. Er det normalt? Er det ikke en måte man selv kan bestemme om det skal blitze eller ikke? finner ikke ut av det Har du virkelig en blitz? En ny lg viewty. ? Fordi den "nye" versjonen. Den som de bare selger for å mate markedet med. Har en liten led lampe gjemt bak "blitz" glasset. Kan sees som en gul prikk. Og den er ikke litt synkronisert. Det følger med noen nye blitz instillinger som gir deg kontinuerlig lys. Bruker heller det om du har den versjonen Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 hva i alle dager?hva slags forandring på os'et? og ja, virker jo som at de lurer kunder da 0o som eg prøvde å forklare i det nettopp nye innlegget De selger viewtyen i samme skall, med billigere deler. Som ikke den kruznach optikken, bilde stabilisator og en dårlig, usykronisert led-lampe bak blitz glasset. Os'et er en liten hakk raskere. Eller så kan det være fordi den modellen var nyere Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Har du virkelig en blitz? En ny lg viewty. ? Fordi den "nye" versjonen. Den som de bare selger for å mate markedet med. Har en liten led lampe gjemt bak "blitz" glasset. Kan sees som en gul prikk. Og den er ikke litt synkronisert. Det følger med noen nye blitz instillinger som gir deg kontinuerlig lys. Bruker heller det om du har den versjonen ???. Skjønt omtrent null og niks av dette jeg, men men.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg bestilte i går, riktignok var det en LG KU990i Viewty. Hva er forskjellen? Gelder meg Ingenting tror jeg Ku990i er den 'europeiske' versjonen. den med i'en er det riktig gode gamle modellen...! Ok... Er det veldig stor forskjell på den og fra KU990? Kan jeg bruke samme framgangsmåte til og f.eks legge inn wallpapers som man gjør på KU990`en? Lenke til kommentar
Falconn Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Heisan. Jeg finner ikke LG PC suite på internet, det har seg slik at når jeg kjøpte telefonen min (LG KU990i)så fikk jeg ikke med noe cd, vet noen hvor jeg kan laste ned det? Lenke til kommentar
xdye Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Heisan.Jeg finner ikke LG PC suite på internet, det har seg slik at når jeg kjøpte telefonen min (LG KU990i)så fikk jeg ikke med noe cd, vet noen hvor jeg kan laste ned det? Google (clicky) Lenke til kommentar
Falconn Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Heisan.Jeg finner ikke LG PC suite på internet, det har seg slik at når jeg kjøpte telefonen min (LG KU990i)så fikk jeg ikke med noe cd, vet noen hvor jeg kan laste ned det? Google (clicky) Finner du den på google så skal du få hva du vil av meg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Finner du den på google så skal du få hva du vil av meg Her og trykk på LG Software Update Tool>>> Så skal den finne LG PC suite Tadaah! Jeg tar gjerne denne takk Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Finner du den på google så skal du få hva du vil av meg vis du søker på lg ku990 pc suite download i google så vil du(jeg fikk det iallefall) endel treff, treff nummer fire totalt var: LG Ku990 pc suite official v2.0.1.15 jeg tar en slik en: pioneer Blue-ray spiller Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Fant og den siden som nopros fant rett etter han spurte. men ville ikke gi ut siden den siden ikke så helt legit ut, samt passord på rar filen? 0o Men skulle vist lakt den ut ser jeg Lenke til kommentar
Falconn Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Fant og den siden som nopros fant rett etter han spurte.men ville ikke gi ut siden den siden ikke så helt legit ut, samt passord på rar filen? 0o Men skulle vist lakt den ut ser jeg Jeg fant den B2CAppSetup heter den. Endret 24. august 2009 av Falconn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå