Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd spørre en gang før, men prøver igjen: Når det gjelder kameraet så blir jeg ikke klok på blitzen.

Det virker som den blitzer sånn i hytt og pine. Noen ganger noen ganger ikke. Er det normalt?

Er det ikke en måte man selv kan bestemme om det skal blitze eller ikke? finner ikke ut av det :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg bestilte i går, riktignok var det en LG KU990i Viewty. Hva er forskjellen? Gelder meg :)

 

Ingenting tror jeg :) Ku990i er den 'europeiske' versjonen.

 

den med i'en er det riktig gode gamle modellen...!

 

Har prøvd spørre en gang før, men prøver igjen: Når det gjelder kameraet så blir jeg ikke klok på blitzen.

Det virker som den blitzer sånn i hytt og pine. Noen ganger noen ganger ikke. Er det normalt?

Er det ikke en måte man selv kan bestemme om det skal blitze eller ikke? finner ikke ut av det :hmm:

 

Har du virkelig en blitz? En ny lg viewty. :p ? Fordi den "nye" versjonen. Den som de bare selger for å mate markedet med. Har en liten led lampe gjemt bak "blitz" glasset. Kan sees som en gul prikk. Og den er ikke litt synkronisert. Det følger med noen nye blitz instillinger som gir deg kontinuerlig lys. Bruker heller det om du har den versjonen ;)

Lenke til kommentar
hva i alle dager?

hva slags forandring på os'et?

og ja, virker jo som at de lurer kunder da 0o

 

som eg prøvde å forklare i det nettopp nye innlegget :p De selger viewtyen i samme skall, med billigere deler. Som ikke den kruznach optikken, bilde stabilisator og en dårlig, usykronisert led-lampe bak blitz glasset.

 

Os'et er en liten hakk raskere. Eller så kan det være fordi den modellen var nyere :p

Lenke til kommentar
Har du virkelig en blitz? En ny lg viewty. :p ? Fordi den "nye" versjonen. Den som de bare selger for å mate markedet med. Har en liten led lampe gjemt bak "blitz" glasset. Kan sees som en gul prikk. Og den er ikke litt synkronisert. Det følger med noen nye blitz instillinger som gir deg kontinuerlig lys. Bruker heller det om du har den versjonen ;)

 

???. Skjønt omtrent null og niks av dette jeg, men men.. :ph34r::blush:

Lenke til kommentar
Jeg bestilte i går, riktignok var det en LG KU990i Viewty. Hva er forskjellen? Gelder meg :)

 

Ingenting tror jeg :) Ku990i er den 'europeiske' versjonen.

 

den med i'en er det riktig gode gamle modellen...!

 

Ok... Er det veldig stor forskjell på den og fra KU990? Kan jeg bruke samme framgangsmåte til og f.eks legge inn wallpapers som man gjør på KU990`en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...