Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen andre enn meg her som har hatt sin ku 990 alt for lenge? :p

jeg er så lei av telefonen nå at det er helt skrekkelig. hehe

Åååja! begynner å bli lei. så for meg var det ren lykke å snuble i sjøen med telefonen i lomma. Forsikringspengene er vel snart på vei nå :new_woot:

Lenke til kommentar
noen andre enn meg her som har hatt sin ku 990 alt for lenge? :p

jeg er så lei av telefonen nå at det er helt skrekkelig. hehe

 

Absolutt ikke. har hatt min i 6 måneder nå, og vil gjærne ha den i 6 måneder til.

 

 

Beste telefonen jeg har hatt.

 

hehe, det er ikke at telefonen er dårlig, det er jo en kjempebra telefon. det er bare at jeg er lei av alt på telefonen. også har det kommet så uufattelig mye nytt kult innnen mobilverden. som for ex samsung galaxy. den ser jo helt suveren ut :)

Lenke til kommentar
får du penger eller en ny LG?

Vil tro at jeg får penger. Måtte skrive inn kontonummer jeg ønsker å få pengene på i søknadsskjema. Måtte også skrive hvor mye det koster å kjøpe en ny telefon av samme modell da. så jeg fant frem den dyreste i prisguiden: 3,5K :innocent:

Lenke til kommentar
noen andre enn meg her som har hatt sin ku 990 alt for lenge? :p

jeg er så lei av telefonen nå at det er helt skrekkelig. hehe

 

Absolutt ikke. har hatt min i 6 måneder nå, og vil gjærne ha den i 6 måneder til.

 

 

Beste telefonen jeg har hatt.

 

hehe, det er ikke at telefonen er dårlig, det er jo en kjempebra telefon. det er bare at jeg er lei av alt på telefonen. også har det kommet så uufattelig mye nytt kult innnen mobilverden. som for ex samsung galaxy. den ser jo helt suveren ut :)

Ja finnes mye kult der ute, men alt i alt så trenger jeg en brukervenlig telefon med bra batteri osv, å det funker ku990 suverent til :)

Lenke til kommentar
får du penger eller en ny LG?

Vil tro at jeg får penger. Måtte skrive inn kontonummer jeg ønsker å få pengene på i søknadsskjema. Måtte også skrive hvor mye det koster å kjøpe en ny telefon av samme modell da. så jeg fant frem den dyreste i prisguiden: 3,5K :innocent:

 

HAHA, din røver! tror jeg må få forsikret telefonen min før jeg drar til syden :)

Lenke til kommentar
Heisan alle sammen:)

Jeg kjøpte den her mobilen idag, men alt jeg fikk med var lader og batteri til telefonen.

Skal jeg ikke få med Penn (Til skjermen) Cd, Usb kabel og head set også?

Nå til dags er det visst slik at man kun får med telefon og batteri ja. Pakkene som selges nå er KU990i (uten ekstrautstyr), før var det KU990 (med ekstrautstyr).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei! Jeg har hatt en del telefoner.

 

Den jeg har nå er en Sony Ericsson W595. Det jeg gjorde med den da den var ny var å lade batteriet til det sto at det var fulladet :)

 

Jeg kjøpte meg for litt siden en iPod Touch. Det jeg gjorde da var å bruke opp strømmen som var på den, og brukte det opp til den slo seg av selv. Da ladet jeg den til den var fulladet. Slik varer batteriet lenge.

 

Jeg har tenkt til å gjøre slik med den telefonen jeg nå har bestilt "LG KU990 Viewty"

 

Er det slik man skal gjøre, eller skal man lade batteriet med en gang?

 

Venter spent på svar.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Skal kjøpe ny mobil, og valget står mellom LG KU990i eller LG KP500. Saken er at jeg er meeeeeget usikker på hvilken av dem jeg skal kjøpe. KU990 er jo et år eldre (og gammel?), men den virker bedre og mer solid...

Jeg bruker for det meste mobilen til å ringe og å sende SMS. Det siste året har jeg hatt cirka tre sanger på mobilen og jeg tar kaskje et par bilder i uken, så det har ikke så mye å si. Har hørt at KP500 lett får riper, er det sant? Gjelder det også KU990?

 

Er det noe mer positivt/negativt jeg bør tenke på? Vil ikke betale så mye for telefonen, på telenor.no har de dem for 999 og 699 med det abonementet jeg skal ha (telenor super). Er det noen andre telefoner jeg bør vurdere? Har aldri hatt touch, men vil gjerne prøve noe nytt. Er såååå lei Sony Ericsson... :whistle:

Får ikke kjøpt den før lørdag eller mandag, så håper noen tar seg tid til a svare innen da!

 

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Hei!

 

Skal kjøpe ny mobil, og valget står mellom LG KU990i eller LG KP500. Saken er at jeg er meeeeeget usikker på hvilken av dem jeg skal kjøpe. KU990 er jo et år eldre (og gammel?), men den virker bedre og mer solid...

 

vil ikke tro at 990 er mer solid med tanke på at kameraet er ganske utsatt.

 

Jeg bruker for det meste mobilen til å ringe og å sende SMS. Det siste året har jeg hatt cirka tre sanger på mobilen og jeg tar kaskje et par bilder i uken, så det har ikke så mye å si. Har hørt at KP500 lett får riper, er det sant? Gjelder det også KU990?

 

bare legg en slitesterk film/beskyttelse på skjermen og vær forsiktig så går det fint.

jeg har ingen riper på skjermen i min 990 (hatt den i 11 mnd.)

 

Er det noe mer positivt/negativt jeg bør tenke på? Vil ikke betale så mye for telefonen, på telenor.no har de dem for 999 og 699 med det abonementet jeg skal ha (telenor super). Er det noen andre telefoner jeg bør vurdere? Har aldri hatt touch, men vil gjerne prøve noe nytt. Er såååå lei Sony Ericsson... :whistle: (Still deg i køen - KptKnert)

Får ikke kjøpt den før lørdag eller mandag, så håper noen tar seg tid til a svare innen da!

Tusen takk! :)

 

jeg ville helt klart gått for KP500 om jeg skulle valgt en av disse 2.(med tanke på dine prioriteter) jeg har prøvd begge telefonene og jeg syntes KP500 gir veldig mye for en billig penge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...