Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nylig kjøpt meg denne tlf.

Lastet ned sanger fra chess mobil. Den første sangen kunne jeg bruke ringetone, mens de neste fikk jeg ikke krysset av på for å bruke som ringetone. De fikk ett ikon nederst som ser ut som en åpen hengelås. Noen som har opplevd dette og kan hjelpe??

Lenke til kommentar

Planlegger å kjøpe denne telefonen, og har noen spørsmål.

Er det et dumt valg? Har lest masse negativt om telefonen, men jeg trenger vel egentlig bare en telefon som kan ringe og sende meldinger, og med bra kamera, siden jeg også har iTouch.

 

Har lest at det følger med er "reiselader". Vil det si en datakabel med sånn usb-stikkontakt?

 

Når man legger inn musikk på minnekortet, legger musikken seg rett inn på musikkmappen på telefonen, eller må den inn på en spesiell mappe?

 

Hva er egentlig poenget med den knappen ved siden av kameraknappen?

 

Og er det nødvendig å bruke den pinnen som følger med for å trykke på skjermen, eller er den varmefølsom som på iTouch?

Endret av iRik
Lenke til kommentar

Følger med datakabel til pc, og lader som du kan stikke i stikkontakten. begge kan du lade telefonen med.

 

Du legger musikken i mappen Music på minnekortet.

 

Den knappen ved siden av kameratasten bruker du til å slå av å på tastelås, samt velge stabiliseringsmodus når du skal ta bilde.

 

Har hatt min siden jul, og omtrent aldri brukt stylusen (den pinnen).

Lenke til kommentar
svar til simonfur:

 

jo, det er noen. jeg har biljard, bejeweled, bilspill, age of empires, og arkanoid. alle

er med touch-støtte

 

ok, det må prøves :D

 

Angående kameraet - blir også rødfargene rosa/lilla i deres bilder? Jeg har faktisk aldri klart å få rødfargene til å faktisk bli røde i fotoene jeg tar.. Mener jeg har sett dette nevnt også tidligere i denne tråden, men det så ikke ut som om posteren fikk mye respons.

 

Du verden så kjedelig og irriterende det er å være på f.eks billøp og filme røde biler som kun blir rosa, det samme gjelder for øvrig bilder :(

 

har hatt den i et år, og den har litt forstyrrelser på rødfargen, men aldri så mye at det plager når eg filmer, eller tar bilder. Defekt kanskje?

Lenke til kommentar

tror det er endel forskjellige boxxinger man får kjøpt nå for tia.. med de første fulgte det med i pose og sekk med handsfree, ørepropper, pen, 1000mah batteri og annet dilldall...

mens nå fortia får man kjøpt ku990i med varierende innhold og varierende fra 1000 til 1100mah batteri.. kjenner to stykker som besteilte fra telenor samtidig og de fikk forskjellig batteri og manglet handsfree... skjønner meg ikke på dette..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Venter på denne telefonen nå, men er det noen som har tips til hvor vi kan få kjøpt en billig adapter til 3,5 mm minijack ? Men pakken må kunne betales med postoppkrav fordi at jeg ikke kan betale med visa.. Eller er det noen som tilfeldigvis har en de vil selge?

Lenke til kommentar
Venter på denne telefonen nå, men er det noen som har tips til hvor vi kan få kjøpt en billig adapter til 3,5 mm minijack ? Men pakken må kunne betales med postoppkrav fordi at jeg ikke kan betale med visa.. Eller er det noen som tilfeldigvis har en de vil selge?

 

Pleier ikke adapter å følge med i pakken? Jeg fikk ihvertfall med et da jeg kjøpte telefonen.

Hvis du allikevel trenger et adapter har jeg et jeg sikkert kan gi bort. (ganske defekt telefon, så har ikke bruk for adapteret lenger. må bare få forsikringen til å behandle saken) PM hvis du er interessert.

Endret av xdye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...