Kjartan E!de Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 trenger desperat en overføringskabel! noen som har en eller vet om et sted man kan få tak i? kreperer snart. Lenke til kommentar
jekka Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Har nylig kjøpt meg denne tlf. Lastet ned sanger fra chess mobil. Den første sangen kunne jeg bruke ringetone, mens de neste fikk jeg ikke krysset av på for å bruke som ringetone. De fikk ett ikon nederst som ser ut som en åpen hengelås. Noen som har opplevd dette og kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 trenger desperat en overføringskabel! noen som har en eller vet om et sted man kan få tak i? kreperer snart. Ebay.com Lenke til kommentar
iRik Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Planlegger å kjøpe denne telefonen, og har noen spørsmål. Er det et dumt valg? Har lest masse negativt om telefonen, men jeg trenger vel egentlig bare en telefon som kan ringe og sende meldinger, og med bra kamera, siden jeg også har iTouch. Har lest at det følger med er "reiselader". Vil det si en datakabel med sånn usb-stikkontakt? Når man legger inn musikk på minnekortet, legger musikken seg rett inn på musikkmappen på telefonen, eller må den inn på en spesiell mappe? Hva er egentlig poenget med den knappen ved siden av kameraknappen? Og er det nødvendig å bruke den pinnen som følger med for å trykke på skjermen, eller er den varmefølsom som på iTouch? Endret 28. juni 2009 av iRik Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Følger med datakabel til pc, og lader som du kan stikke i stikkontakten. begge kan du lade telefonen med. Du legger musikken i mappen Music på minnekortet. Den knappen ved siden av kameratasten bruker du til å slå av å på tastelås, samt velge stabiliseringsmodus når du skal ta bilde. Har hatt min siden jul, og omtrent aldri brukt stylusen (den pinnen). Lenke til kommentar
jekka Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Fulgte ikke med pinne til min tlf., stod ikke oppført som tilleggsutstyr heller Lenke til kommentar
iRik Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hva er greia med stabiliseringsmodus da? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Fulgte ikke med pinne til min tlf., stod ikke oppført som tilleggsutstyr heller Pussig. skal jo følge med. Hva er greia med stabiliseringsmodus da? Ta bedre bilder om du er i litt bevegelse. f,eks i en bil som kjører på en dårlig vei. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hva er greia med stabiliseringsmodus da? eller hvis du rett og slett skjelver litt på hånda. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Følger ikke med handsfree heller. Noen som har funnet noe som fungerer? Har en kunde som vil utnytte radioen i KU990 og det er litt vanskelig uten handsfree. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 I alle dager.. Fikk med øreplugger og adapter ifra Lg sin plugg til minijack med min.. Sikker på at kunden din ikke har dette liggende henrik? Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 trenger desperat en overføringskabel! noen som har en eller vet om et sted man kan få tak i? kreperer snart. minnekort og leser? Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 svar til simonfur: jo, det er noen. jeg har biljard, bejeweled, bilspill, age of empires, og arkanoid. alle er med touch-støtte ok, det må prøves Angående kameraet - blir også rødfargene rosa/lilla i deres bilder? Jeg har faktisk aldri klart å få rødfargene til å faktisk bli røde i fotoene jeg tar.. Mener jeg har sett dette nevnt også tidligere i denne tråden, men det så ikke ut som om posteren fikk mye respons. Du verden så kjedelig og irriterende det er å være på f.eks billøp og filme røde biler som kun blir rosa, det samme gjelder for øvrig bilder har hatt den i et år, og den har litt forstyrrelser på rødfargen, men aldri så mye at det plager når eg filmer, eller tar bilder. Defekt kanskje? Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 tror det er endel forskjellige boxxinger man får kjøpt nå for tia.. med de første fulgte det med i pose og sekk med handsfree, ørepropper, pen, 1000mah batteri og annet dilldall... mens nå fortia får man kjøpt ku990i med varierende innhold og varierende fra 1000 til 1100mah batteri.. kjenner to stykker som besteilte fra telenor samtidig og de fikk forskjellig batteri og manglet handsfree... skjønner meg ikke på dette.. Lenke til kommentar
joax Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Når jeg skal legge inn filmer bilder osv, kommer dette fram,hva er det som skjer? er pcn som kødder,funka bra på en annen pc.på tide med en formatering. Endret 2. juli 2009 av joax Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 maskinen mister kontakt med mobilen, vis du bruker kabel så kan det jo være knekk på kabelen som gjøre det. Lenke til kommentar
MissV Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Venter på denne telefonen nå, men er det noen som har tips til hvor vi kan få kjøpt en billig adapter til 3,5 mm minijack ? Men pakken må kunne betales med postoppkrav fordi at jeg ikke kan betale med visa.. Eller er det noen som tilfeldigvis har en de vil selge? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Focalprice har slike. 8 kr. inkludert levering er bør vel være billig nok? Betaling via Paypal. Endret 18. juli 2009 av qwert Lenke til kommentar
xdye Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Venter på denne telefonen nå, men er det noen som har tips til hvor vi kan få kjøpt en billig adapter til 3,5 mm minijack ? Men pakken må kunne betales med postoppkrav fordi at jeg ikke kan betale med visa.. Eller er det noen som tilfeldigvis har en de vil selge? Pleier ikke adapter å følge med i pakken? Jeg fikk ihvertfall med et da jeg kjøpte telefonen. Hvis du allikevel trenger et adapter har jeg et jeg sikkert kan gi bort. (ganske defekt telefon, så har ikke bruk for adapteret lenger. må bare få forsikringen til å behandle saken) PM hvis du er interessert. Endret 18. juli 2009 av xdye Lenke til kommentar
qwert Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Pleier ikke adapter å følge med i pakken? Jeg fikk ihvertfall med et da jeg kjøpte telefonen. KU990i som er modellen som stort sett er på lager i butikkene nå har nada ekstrautstyr i salgspakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå