Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fanget dette en vakker vår dag. Ikke så aller verst

 

fanget dette en vakker vår dag. Ikke så aller verst

Forresten er jo bildet fullstendig ute av fokus, og det er jo nettopp der det er et STORT problem med KU990. Tror ikke en gang om en hadde fått montert den på stativ at bildene ville vært i fokus.

 

ute av fokus? Det er jo fokusert på blomstene. Tror nok du har fått et produkt som er feil. Søkeren er litt treig, det er eg enig med, men har ingen problemer med å ta stillbilder, eller bilder der folk smiler, eller beveger seg lite.

Lenke til kommentar

må si meg enig med effata her, kameraet er ikke så bra som hypen tilsier. SE k800i en min var enklere og bruke og fikk klarere bilder en KU990en gjorde.

 

å si at blomstene er i fokus er mulig sant det, men bildet er kornete det er kun en liten del av bildet som for meg ser ca klart ut og det er ikke den delen av bildet som trekker fokuset mitt. så det blir spørsmålet hva var det fotografen prøvde å få få klart på dette bildet.

dette må også sies å være et av de bedre bildene med den telefonen som jeg har sett.

ja bildet ser veldig klart ut når du bare ser det i posten i denne tråden, jeg klikket på bildet og fikk det opp, da ble det enda mindre klart så valgt jeg å se det så stort som det egentlig er og da ser man det veldig tydelig at dette bildet er ikke så bra.

 

jeg har nå en N82, den er enklere å bruke bildemessig en det lgen var den gir også bedre bilder for mindre fikling med innstillinger og det går ann å ta bilder rimelig greit med å bare ta telefonen opp av lomma trekke ned linsedekselet og knipse, noe jeg aldri klarte å få gode bilder med lgen, den kunne jeg stort sett ikke holde engang vis jeg ville ha tilnærmet klare bilder. men det er min erfaring.

 

mobilen min var inne på verksted for litt diverse feil og jeg ba dem da undersøke kamera delen og jeg fikk svar at det var ikke noe galt med den.

 

for meg så er det hittil ingen telefon som har vært mer brukevennlig, enkel og gitt gode bilder med minimalinsats slik som SE K800ien jeg hadde før KU990 gjorde

 

dette innlegget er selvølgelig basert på personlig erfaring og meninger dermed også basert på hvordan produktene som har vært nevnt føles og hvilket inntrykk de har gitt når de har vært brukt, samme går for bildet som vi diskuterer.

Lenke til kommentar

den er nok dårligere enn nokia n82 på kamera. Det vet eg og. MEn kornete blir alle mobilbilder for de er så omfattende komprimert. Du har nok rett i at den er litt sen for kodak øyeblikkene, og det har eg erfart. men ellers trives eg godt med den. Og bildene er gode nok til å bruke i skoleoppgaver, i album, og sende rundt på mail til familiemedlemmer som vil deles med.

 

At den har et dårligere kamera enn enkelte modeller på samme tid er sant. Visst det er dette du prøver å overbevise. Men, til det den er beregnet til syns eg den holder helt fint. Og det er til å spille inn filmer og ta bilder der eg måtte trenge det. Samt spille musikk. Og på den tiden eg kjøpte den var den et av de beste alternativene til å gjøre det.

 

Og, tror nok mobilen din er litt defekt :p Forstyrrelser er på alle bilder, (selv digitalkamera) Laster opp et nytt bilde til deg.

Lenke til kommentar

Nettopp poenget! "Alle" har skrytt denne telefonen opp i skyene, og jeg må bare si det slik: Deilig å få ut litt frustrasjon om denne saken! Jeg har vært misfornøyd med alle bildene jeg har tatt bortsett fra 2 stykker, og det var bilder av et søppelspann som var utformet som en frosk hehe :p

Lenke til kommentar

skryt opp i skyene blir no den ikke....har noe mine irritasjoner med den og. Har begynt å låse seg når eg tar bilder...og lagg. Pluss maks 300 meldinger og 100 kalender oppføringer. Blir fort full. Men, kameraet tar ganske ok bilder, du må bare få det til ;)

 

Dessuten fungerer iso filteret dårlig, noe som gir de dårlige mørkebildene. Den egentlig maks isoen på viewtyen er ca 200. Tror eg leste det på www.mobilen.no

post-164303-1241455916.jpg

post-164303-1241456000_thumb.jpg

post-164303-1241456194_thumb.jpg

post-164303-1241456550_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

noen som vet hvor de selger den i rød? jeg så den i rød

på elkjøp sin side for en liten stund tilbake, men den var ikke på lager

nå er den helt borte :/ så den også på telebutikken, men den er også blitt borte!

 

har veldig lyst på lg'en i rød men finner den ingen steder :(

Lenke til kommentar
er det mulig å fjerne de lameass knappene som kommer

på bunnen av skjermen når ban spiller spill`?

 

nei, men får du til å kjøre andre spill skikkelig ?

 

ja, så lenge det er .jar spill så skal de funke bra. jeg har vel en 9-10 stykker atm

 

åja, men ikke som fungerer med touchskjermen vel? Har aldri funnet noen :p

Lenke til kommentar

Angående kameraet - blir også rødfargene rosa/lilla i deres bilder? Jeg har faktisk aldri klart å få rødfargene til å faktisk bli røde i fotoene jeg tar.. Mener jeg har sett dette nevnt også tidligere i denne tråden, men det så ikke ut som om posteren fikk mye respons.

 

Du verden så kjedelig og irriterende det er å være på f.eks billøp og filme røde biler som kun blir rosa, det samme gjelder for øvrig bilder :(

Lenke til kommentar
Andre som har får KU990 til og funke med vista ?

Funker ikke med programmet: LG suite..

 

Fins det andre programmet fom man kan bruke for og få ut bildene fra mobilen ?

Bruk USB-masselagringsmodus. mye enklere, telefonen kommer opp som en USB-stick. (forbeholdt at du har et minnekort i telefonen)

Lenke til kommentar
Andre som har får KU990 til og funke med vista ?

Funker ikke med programmet: LG suite..

 

Fins det andre programmet fom man kan bruke for og få ut bildene fra mobilen ?

Bruk USB-masselagringsmodus. mye enklere, telefonen kommer opp som en USB-stick. (forbeholdt at du har et minnekort i telefonen)

 

husk at de 100mb som er i telefonen fra før av ikke kommer opp som masselagring. de "forsvinner"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...