Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er det noen andre som opplever at scrollen henger seg opp? Når jeg "vipper" hjulet til venstre, henger scrollen seg opp og blar i det uendelige, dette skjer i alle menyer hvor jeg kan bruke scrollehjulet.

 

Veldig irriterende, ettersom det blar så fort så er det liksom ikke brukendes til noenting heller. Jeg må bla meg baklengs i alle lister, fordi det er det eneste som funker. :thumbdown:

 

Skal det være sånn?

Lenke til kommentar
Problemer med å få spilt av noen låter som jeg har lasta ned fra Youtube, er i .mp3-format. Andre går det helt fint med.

 

Noen som vet hvor problemet kan ligge? Ja, jeg vet at kvaliteten på disse låtene ikke blir all verden.

 

Det beste er å konvertere dem en gang til, f.eks. via Audacity. Jeg har hatt litt problemer med å spille av YTmp3'er på PC, men når jeg kjører dem gjennom en konverter så funker de helt fint :) Audacity er freeware og veldig enkelt å bruke, du finner det her --> Audacity

Endret av mirwais
Lenke til kommentar
Problemer med å få spilt av noen låter som jeg har lasta ned fra Youtube, er i .mp3-format. Andre går det helt fint med.

 

Noen som vet hvor problemet kan ligge? Ja, jeg vet at kvaliteten på disse låtene ikke blir all verden.

 

Det beste er å konvertere dem en gang til, f.eks. via Audacity. Jeg har hatt litt problemer med å spille av YTmp3'er på PC, men når jeg kjører dem gjennom en konverter så funker de helt fint :) Audacity er freeware og veldig enkelt å bruke, du finner det her --> Audacity

 

Tusen takk skal du ha, skulle faktisk ikke mer til. Hadde Audacity fra før, men tenkte ikke på at det kunne løse problemet.

Lenke til kommentar

Hei :D Vet det garantert står om begge spørsmålene min tidligere i forumet, men litt mange sider å lete igjennom.. Så, er det kommet noen nye oppdateringer siden sommeren og hvordan var det med å skifte tema? Har vært på forumet tidligere, og da var det snakk om at for å legge inn nye temaer måtte man inn i tlf å gjøre masse greier. Er det kommet noen andre løsninger eller evnt en side på norsk som forklarer hvordan men gjør dette?

 

Takker for alle svar!! :thumbup:

 

Har hatt tlf siden mars 08, og er stooorfornøyd, begynner bare å bli litt lei av temaene :ermm:

Endret av Bootch
Lenke til kommentar
Hei :D Vet det garantert står om begge spørsmålene min tidligere i forumet, men litt mange sider å lete igjennom.. Så, er det kommet noen nye oppdateringer siden sommeren og hvordan var det med å skifte tema? Har vært på forumet tidligere, og da var det snakk om at for å legge inn nye temaer måtte man inn i tlf å gjøre masse greier. Er det kommet noen andre løsninger eller evnt en side på norsk som forklarer hvordan men gjør dette?

 

Takker for alle svar!! :thumbup:

 

Har hatt tlf siden mars 08, og er stooorfornøyd, begynner bare å bli litt lei av temaene :ermm:

 

Nope, dessverre. ikke noe nytt på den fronten. så man må fortsatt "inn i tlf å gjøre masse greier" :(

Ellers har det vel blitt forklart på norsk før i tråden. bare å bruke søke-saken under nederste post, så slipper du å lete gjennom alle sidene ;)

Lenke til kommentar

Kan bare si det slik... Angrer mer og mer på denne telefonen! "Alle" sa kameraet skulle være så bra på den, men til nå har jeg bare gått glipp av "alle" øyeblikk. Tregere kamera skal du virkelig lete etter. Hvis du ikke står rett ved siden av det du ønsker å fotografere blir det ikke akkurat skarpe bilder heller.

 

HATER KU990!!!!!

Lenke til kommentar
Kan bare si det slik... Angrer mer og mer på denne telefonen! "Alle" sa kameraet skulle være så bra på den, men til nå har jeg bare gått glipp av "alle" øyeblikk. Tregere kamera skal du virkelig lete etter. Hvis du ikke står rett ved siden av det du ønsker å fotografere blir det ikke akkurat skarpe bilder heller.

 

HATER KU990!!!!!

 

De fleste kunne fortalt deg at det ikke var speilrefleks du kjøpte. Kameraet er/var bra til å være mobilkamera.

Lenke til kommentar

 

De fleste kunne fortalt deg at det ikke var speilrefleks du kjøpte. Kameraet er/var bra til å være mobilkamera.

 

Speilrefleks? Tror du jeg er idiot? Min fru kjøpte for et par dager siden ny mobil og kameraet er kjapt nok til de fleste dagligdagse situasjoner. De aller fleste mobilkamera jeg har testet er kjappe nok, men ikke det ultratreige kameraet til KU990.

Lenke til kommentar

 

De fleste kunne fortalt deg at det ikke var speilrefleks du kjøpte. Kameraet er/var bra til å være mobilkamera.

 

Speilrefleks? Tror du jeg er idiot? Min fru kjøpte for et par dager siden ny mobil og kameraet er kjapt nok til de fleste dagligdagse situasjoner. De aller fleste mobilkamera jeg har testet er kjappe nok, men ikke det ultratreige kameraet til KU990.

 

men blir bildene av samme kvalitet? Du må fokusere rett, og holde mobilen i ro. Det fungerer på samme måte som et digitalkamera med fokus. Og du må la kameraet fokusere på motivet før du tar bilde. DVS trykke kameratasten halvegs inn, til du får en grønn ramme og motivet er skarpt, så knipser du ;) Smarten!

Og mobiler som ikke har fokus? De får ikke bedre bilder, selv om det tar mindre tid.

Kameraet krever faktisk en liten skje med rett behandling...

Lenke til kommentar

 

De fleste kunne fortalt deg at det ikke var speilrefleks du kjøpte. Kameraet er/var bra til å være mobilkamera.

 

Speilrefleks? Tror du jeg er idiot? Min fru kjøpte for et par dager siden ny mobil og kameraet er kjapt nok til de fleste dagligdagse situasjoner. De aller fleste mobilkamera jeg har testet er kjappe nok, men ikke det ultratreige kameraet til KU990.

 

men blir bildene av samme kvalitet? Du må fokusere rett, og holde mobilen i ro. Det fungerer på samme måte som et digitalkamera med fokus. Og du må la kameraet fokusere på motivet før du tar bilde. DVS trykke kameratasten halvegs inn, til du får en grønn ramme og motivet er skarpt, så knipser du ;) Smarten!

Og mobiler som ikke har fokus? De får ikke bedre bilder, selv om det tar mindre tid.

Kameraet krever faktisk en liten skje med rett behandling...

 

Skjønner at folk tror man er en stor idiot når de svarer på denne måten. Det er ikke første gang jeg holder et kamera i hånden eller mobilkamera for den saks skyld. Klart det ikke er noe problem når det en tar bilde av står komplett stille slik som det flotte bildet av blomstene, men når det en vil ta bilde av beveger seg, om det så er bare litt (LITT MER ENN VINDEN FLYTTET DISSE BLOMSTENE!!!), vil en ha store problemer med dette komplett ubrukelige kameraet.

Min kone sitt mobilkamera må også i fokus, men det bruker ikke mange sekunder på prosessen av den grunn. Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å forstå at KU990 ikke duger til hverdagsfotografering dersom en har barn! Det fungerer heller ikke i situasjoner når en er på jobb og vil ta bilde av noe som skjer på sidelinjen.

Det tar simpelten for lang tid. Det eneste jeg kan si telefonen duger til er nettopp det. TELEFONI. Men når det er sagt har den dårligere mottakere enn de fleste Nokia eller SonyEricsson som finnes på markedet til en MYE lavere pris.

Funker ikke til å spille av musikk med heller. Blir for dårlig batteri. Holder ikke en hel arbeidsdag en gang.

Konklusjon for min del blir: Uansett hva en skal bruke telefonen til, kjøp noe annet enn KU990 og bli fornøyd

Lenke til kommentar
fanget dette en vakker vår dag. Ikke så aller verst

 

fanget dette en vakker vår dag. Ikke så aller verst

Forresten er jo bildet fullstendig ute av fokus, og det er jo nettopp der det er et STORT problem med KU990. Tror ikke en gang om en hadde fått montert den på stativ at bildene ville vært i fokus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...