Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Hm, 16 GB høres fristende ut... Men det blir veldig mye musikk da, for å få det til å funke bør brukervennligheten på musikk-avspillingen være ganske bra (oversiktelig, lett å finne frem den sangen en vil høre, osv). Jeg er veldig picky når det kommer til sånt...

 

Kanskje litt sent nå siden du allerede jar kjøpt telefonen; musikkavspilleren på telefonen er ikke mye å skryte av. Platt og kjedelig lyd (etter min mening). Så jeg hadde prøvd meg ut med et lite billig kort først for å se om jeg (eller, du blir det her da) syns lyden er grei nok, og så tatt steget opp til 16 GB.

 

Jeg kjøpte ikke mobilen for musikk-spilleren. Jeg har allerede en musikk-spiller, har bare tenkt til å bruke mobilen som "backup-plan" når mp3-spilleren min fucker seg (noe den gjør av og til) ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm, 16 GB høres fristende ut... Men det blir veldig mye musikk da, for å få det til å funke bør brukervennligheten på musikk-avspillingen være ganske bra (oversiktelig, lett å finne frem den sangen en vil høre, osv). Jeg er veldig picky når det kommer til sånt...

 

Kanskje litt sent nå siden du allerede jar kjøpt telefonen; musikkavspilleren på telefonen er ikke mye å skryte av. Platt og kjedelig lyd (etter min mening). Så jeg hadde prøvd meg ut med et lite billig kort først for å se om jeg (eller, du blir det her da) syns lyden er grei nok, og så tatt steget opp til 16 GB.

 

Jeg kjøpte ikke mobilen for musikk-spilleren. Jeg har allerede en musikk-spiller, har bare tenkt til å bruke mobilen som "backup-plan" når mp3-spilleren min fucker seg (noe den gjør av og til) ;)

 

 

Daså :) Men som E!de skrev på forrige side blir telefonen veldig treg med et såpass stort minnekort. Så da er det kanskje bedre å kjøpe et mindre kort, sånn hvis du ikke skal bruke den så mye til musikk. Så blir opplevelsen av telefonen bedre ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

Mobilen er bestilt, og den kommer i posten i løpet av morgendagen.

Lurte på om det var noen som ville gi meg noen tips rundt bruken av den nye mobilen?

Ting jeg ikke burde gjøre, og ting jeg burde gjøre som f eks for å beskjytte skjermen.

Endret av Hdahl
Lenke til kommentar

Nå har jeg også bestillt telefonen. Kjøpte den på eBay.co.uk. Fikk tak i en refurbished (telefoner som er sendt tilbake til LG pga feil og blitt fikset opp og pakka på ny) fra en selger som heter e_cell. Har handla hos han før og han var rask og grei. Viewty sølv og den kosta kun litt over 1300kr inkl frakt. Så da blir det bare rundt 1600kr med moms og toll ;-) Det er kjempebillig for en så bra mobil!

Lenke til kommentar

jeg skrur endel på bil og slikt så får masse olje på hendene og det var noe drit å fjerne fra skjermen ca vær dag.

jeg likte ikke kameraet på mobilen. bildene ble ikke bra nok i forhold til hva telefonen var hypet til. i min mening var det bedre bilde på SE K800i

klarte også å få slitasjemerke på toppen av mobilen ved å ha den i en egen mobil lomme på arbeidsbuksa som hadde baksiden(den avrundede siden) av en knapp i ca 2 måneder. så den var litt sart for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...