Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så ikke så veldig morsomt ut med Bubble Bash :p

 

Men fyr ut med linker å si ifra vis du vet om noen java touch spill som funker på KU990. Trenger noen spill!

 

Hvordan fungerer vanlige javaspill på telefonen da? Siden den ikke har taster.

nja, jeg ble hekta :p

 

 

aaait!

 

 

man får opp piltaster og noen andre taster nede på skjermen til å styre med :)

Lenke til kommentar

jeg fikk feil med min lg ku990 og sendte den inn til reprasjon. de gadd ikke fikse den. så de sendte meg en HELT NY lg ku990.

 

fikk den for noen dager siden. den er helt ubrukt. skal selge den.

 

hvis noen er interest så pm meg.

telefonen er ulåst. så du kan bruke hvilket som helst operatør du vil.

Lenke til kommentar

Hjelp!

 

Har nettopp fått mobilen, men får ikke til å legge inn musikk på den.

Når jeg åpner LG PC suite står det at den er tilkoblet, men med en gang jeg åpner Musikk Administrator kobler den seg fra. Når jeg prøver å koble den til igjen får jeg opp feilmeldingen "Runtime Error - abnormal program termination".

 

Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Drit i LG Suite. Sett telefonen til Masselagringsmodus så kommer den opp som en flyttbar disk i "min datamaskin". Så er det bare å dra musikken over. ;)

 

Oookei... Hvordan gjør jeg det?

 

 

Er egentlig ikke så veldig mobil-nerd... Begynner å så smått mistenke at jeg kanskje har kjøpt en mobil som er for avansert for meg :p

 

Edit: Fant ut av det nå, men for at masselagringsmoduset skal funke må en visst ha minnekort, noe jeg tydeligvis ikke har... Noe som så elegant fører meg videre til mitt neste spm, hvor får jeg kjøpt minnekort?

Endret av cerice
Lenke til kommentar

Det var litt dårlig formulert av meg i posten ovenfor. Jeg vet hvor man får tak i minnekort, men jeg vet ikke om hvilken type jeg bør kjøpe. Finnes det forskjellige, eller er det samme hva slags jeg kjøper (ja, jeg har ikke peiling). Anyway, i bruksannvisningen sto det at en kunne ha opp til 2 GB minnekort, er det riktig? 2 GB er jo ingenting!

Lenke til kommentar

Minnekort kjøper du på nettet (for å spare penger). Det funker med over 2 GB. Tror folk her i denne tråden har prøvd opp til 16 GB. Det du må gjøre da, er å fylle opp minnekortet så det er under 2 GB igjen før du setter det i telefonen (eller noe sånt). Andre vet mer enn meg.

 

Så lenge du kjøper Micro-SD funker alt.

Lenke til kommentar

Hm, 16 GB høres fristende ut... Men det blir veldig mye musikk da, for å få det til å funke bør brukervennligheten på musikk-avspillingen være ganske bra (oversiktelig, lett å finne frem den sangen en vil høre, osv). Jeg er veldig picky når det kommer til sånt...

 

(jeg bor i granskauen, så her kjøpes forresten alt over nettet fordi det å komme seg til nærmeste fysiske butikk er et prosjekt av uante dimmensjoner)

Lenke til kommentar
Hm, 16 GB høres fristende ut... Men det blir veldig mye musikk da, for å få det til å funke bør brukervennligheten på musikk-avspillingen være ganske bra (oversiktelig, lett å finne frem den sangen en vil høre, osv). Jeg er veldig picky når det kommer til sånt...

 

Kanskje litt sent nå siden du allerede jar kjøpt telefonen; musikkavspilleren på telefonen er ikke mye å skryte av. Platt og kjedelig lyd (etter min mening). Så jeg hadde prøvd meg ut med et lite billig kort først for å se om jeg (eller, du blir det her da) syns lyden er grei nok, og så tatt steget opp til 16 GB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...