Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Er det ikke mulig å synkronisere denne telefonen med Outlook?

 

Og hvordan er det egentlig å skrive meldinger med denne. Er det ordbok hvis man ikke bruker qwerty? O i så fall hvordan er denne ordboken?

 

 

siste erfaring skrevet på prisguiden seie at sms-er må slettast ein og ein...stemme dette`?

 

 

Nei, det stemmer ikke. Man kan velge å slette alle, eller ta bort enkelt meldinger. Erfaringen i prisguiden er heldigvis feil :)

 

Ellers må jeg bare si at jeg håper LG kommer med en firmware oppdatering til denne mobilen. Er en del ting som burde være ganske greit å fikse opp egentlig ;) Noen som har hørt noen sikrere rykter om FW oppdateringer? Hvordan pleier LG å være når det kommer til dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt min ku990 en måned nå og er meget fornøyd helhetsmessig. Slowmodus med videokameraet i skitrekket er bare helt rått. Men modellen min har en irriterende feil, hvor bare halvparten av alle innkommende samtaler kommer igjennom, mens resten kommer direkte til telefonsvareren. Er det andre som har lignende problem? Noen som vet hvordan jeg kan løse denne feilen?

 

på forhånd takk for svar

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt min viwety i en uke og kan ikke si noe annet enn at denne telefonen er virkelig noe for seg selv! De to største bonusene med telefonen er såklart touch-delen + kameraet, som begge to rocker hele greia. I begynnelsen er det noe ekkelt å skrive uten taster, men etter et par dager går det bare strålende! Å filme med 120 fps er også noe for seg selv, selv om samboeren min finner det mye morsommere enn jeg gjør :roll: Uansett, med mindre man er heftig opptatt av hyperavanserte programmer og wifi, er dette en telefon jeg anbefaler på det sterkeste. Den store skjermen er også et fantastisk stort pluss..

Lenke til kommentar
Ellers må jeg bare si at jeg håper LG kommer med en firmware oppdatering til denne mobilen. Er en del ting som burde være ganske greit å fikse opp egentlig ;) Noen som har hørt noen sikrere rykter om FW oppdateringer? Hvordan pleier LG å være når det kommer til dette?

 

Siterer meg selv i håp om at noen andre ser det :) Syns det er mange teite "feil" her. For min del må jeg slette meldinger oftere enn jeg må lade batteriet. Hvorfor kan ikke QWERTY tastaturet brukes overalt? Hvorfor må man ha minnekort for at man skal kunne bruke "masselagrings" saken? Bare sånne småting som irriterer hele tiden. Også hadde det selvfølgelig ikke gjort noe om de hadde gjort den litt kjappere på et eller annet magisk vis da :)

Lenke til kommentar

ehh, spørsmål!

 

jeg satt i minnekortet mitt idag (8gb). Men jeg får ikke lagret ting via mobilen på det, når jeg skal filme eller ta bilder. da får jeg bare opp at minnekortet er fult, noe det absolutt ikke er!! noen som vet svaret??

 

jeg får overført ting til minnekortet da...både fra data og fra telefonenns internminne.

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar
ehh, spørsmål!

 

jeg satt i minnekortet mitt idag (8gb). Men jeg får ikke lagret ting via mobilen på det, når jeg skal filme eller ta bilder. da får jeg bare opp at minnekortet er fult, noe det absolutt ikke er!! noen som vet svaret??

 

jeg får overført ting til minnekortet da...både fra data og fra telefonenns internminne.

 

No har du da satt inn et microSDHC kort i en telefon som egentlig ikke har støtte for annet enn microSD kort, så det vil nok være noen problemer med dette.

Skal visstnok finnes noen tips for å få det til å fungere likevel, så er nok bare å søke litt rundt på det.

Noe av det jeg har lest (uten å ha prøvd dette selv) er å fylle opp evetuellt innhold på kortet, så det er under 2GB ledig, og da skal alt være greit... Skal selv teste dette om noen dager når jeg får mitt minnekort tilsendt.

Lenke til kommentar

eg tok opp emnet før i denne tråden, og då sa folk at d ikkje var problemer med dette (muligt at di har sagt det uten å ha prøvd). i tråden eg har linka t beskrive ein kossen det går an å lura det t. skriv gjerne kossen dette funker (har tenkt å kjøpa 8 gb kort når eg kjøpe mobilen)

 

Någen så har prøvd med minnekort så e større enn 2 gb eller? leste på et aent forum at d va muligt, men litt fiklete.

 

Link t forumet:Forum

Endret av Oddybody
Lenke til kommentar
Er vel slik at man må fylle minnekortet opp slik at det max er 2 GB ledig for at det skal kunne fungere i telefonen

 

Det hørtest både rart og merkelig ut.

 

Har selv lest både på dette forumet og ku990 forumet at 8Gb minne brikker virker men at det står på telefonen at du har 2Gb ledig helt til du når 6Gb.

 

Dette er noe jeg kun har lest og ikke testet selv.

 

men men, hvilken themes bruker dere? jeg fant en fin svart team med animasjon på, men er intrisert i hva dere andre bruker.

Lenke til kommentar

For en fantastisk telefon! :dribble:

Er det noe sted man kan deaktivere snarveismenyen? Evt. hva som skal vises på snarveiene? Syns den var forferdelig vanskelig å bli kvitt etter at du har fått den opp på skjermen, og de blinkende pilene var litt pussige...

 

Er det noe sted man kan laste ned themes, uten at telefonen må hackes for å bruke dem? Tenker på sånne vanlige ringelyd/wallpapers/funny-leverandører der du sender inn koden og får et theme i retur..

Endret av sevenly
Lenke til kommentar

Nei, det var det da. :p Ørepluggene som følger med er forresten ikke mye å skryte av! Ikke at det er noe de fleste forventer seg uansett, men lyden ble bemerkelsesverdig mye bedre med et ordentlig headsett! Det er heller ikke equalizer på mp3-spilleren, men lyden er allikevel ikke forferdelig, for den som nå enn måtte lure.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...