Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Okei, skjermen min er ikke riktig klok!

Når jeg bruker qwerty tastatur og trykker "O" eller noe i området av "O" så hopper den helt til motsatt side og skriver "Q". Uansett! Jeg har kalibrert skjermen flere ganger, restartet telefonen. Ikke snakk om.

 

Eller om jeg trykker "tilbaketasten" i meldingsvindu så skjer ingenting.

 

Masse slike problemer som gjør det til en ufattelig vanskelig telefon! Hva gjør jeg? Dette skal da gå på garanti?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bare et lite problem her nå.

Har akkurat innstalert et nytt Theme. Windows Ultimate themet.

Der er det er innloggingspassord. (som er 123456 som standard btw).

 

Men i hvertfal problemet... eller spørsmålet:

Før man logger seg inn, er det bilde av "meldinger" som man kan trykke på.

Er det en mulighet å fjærne denne? så man må logge inn for å se/skrive meldingene?

 

Jeg klarte å forandre passordet. (det måtte fikses i en txt fil på pcn.)

Så regner det samme må gjøres her. Men hvorrdan?

 

Noen som vet? så blir jeg glad :) Er ikke spessielt flink i koding og sån. hehe

Lenke til kommentar
Kanskje bedre å spørre her..

 

Noen som får Gmail og Google maps på KU990 til å funke sammen med Onecall? Har lastet ned wap, mms og internet innstillingene. Nettsurfing funker. Får melding om at applikasjonene krever en data-connection. Må jeg sette opp et tilgangspunkt til programmene? I såfall hvordan gjør jeg dette?

 

Edit:

 

Dette står på Onecall-siden:

 

"Etter at du har lagt inn innstillingene, må du angi OneCall Internet som tilgangspunkt for de applikasjonene som skal bruke dette tilgangspunktet. Dette kan gjerne være e-post, MSN, kartprogrammer og andre tjenester."

 

Så spørsmålet blir; Hvordan angir jeg Onecall Internett som tilgangspunkt til applikasjonene?

 

Takk for svar!

 

Niks, får ikke det til å funke :/

 

Ikke jeg heller :/

Lenke til kommentar

Den som står på når den kommer er beregnet for å være der. Hvis den blir slitt eller løsnet kan man bytte ut med den andre. Jeg hadde den første på noen måneder, og den andre på noen måneder. Nå har jeg ingenting, og har EN stygg ripe (heldigvis under skjermen). Jeg merket ikke stor forskjell med eller uten. :)

Lenke til kommentar

Lurer på en ting, ikke sikkert noen her vet svaret men hører læll.

 

 

Jeg testet ett opptak i max oppløsning i videomode og overførete det via BT til pc, avi format.

 

Problemet er, jeg har sett noen som har rendret fila i ett program og fått lastet det opp på youtube som HD og i bra kvalitet, men problemet hos meg er når jeg laster inn avi fila i sony vegas som jeg bruker som videoredigeringsprogram så er det ikke lyd?!

 

Når jeg spiller av filen ellers så er det lyd :S

 

Noen som vet ?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...