Kjartan E!de Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 AHA:P hva er poenget med den tilfeldig greia egentlig? Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 AHA:P hva er poenget med den tilfeldig greia egentlig? gøy Lenke til kommentar
odaaaa Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 nåkken som veit kordan eg kan slå av eller endre lyden på varsling av melding når man e i en samtale??? kveppe kver gang ;P Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen som veit hvor jeg kan finne batterier til KU990? Har tittet her, men ser ikke ut som dem har det på lager. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen som veit hvor jeg kan finne batterier til KU990? Har tittet her, men ser ikke ut som dem har det på lager. du kan jo se litt her, jeg har aldri handlet der selv. http://www.mytrendyphone.no/shop/batterier-32883c1.html Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Takk. Kjøpte derfra nå, får håpe det er en seriøs butikk. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Takk. Kjøpte derfra nå, får håpe det er en seriøs butikk. Bare hyggelig. kan du være så snill å gi en liten tilbakemelding om hvordan du opplevde handelen og seriøsiteten hos mytrendyphone.no....tenker selv på å kjøpe noe derifra. ser de også har mye Ipod utstyr og mye annet "snadder" Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjøpte et fake nokia baetteri derifra.. Gikk litt tregt med sendingen, men ellers iekke noe prob, men batteriet var møkk.. varte en halv dag.. Lenke til kommentar
brukernavn01 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Kanskje bedre å spørre her.. Noen som får Gmail og Google maps på KU990 til å funke sammen med Onecall? Har lastet ned wap, mms og internet innstillingene. Nettsurfing funker. Får melding om at applikasjonene krever en data-connection. Må jeg sette opp et tilgangspunkt til programmene? I såfall hvordan gjør jeg dette? Edit: Dette står på Onecall-siden: "Etter at du har lagt inn innstillingene, må du angi OneCall Internet som tilgangspunkt for de applikasjonene som skal bruke dette tilgangspunktet. Dette kan gjerne være e-post, MSN, kartprogrammer og andre tjenester." Så spørsmålet blir; Hvordan angir jeg Onecall Internett som tilgangspunkt til applikasjonene? Takk for svar! Endret 4. februar 2009 av brukernavn01 Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tok opp en video som jeg gjerne skulle spilt av. Hvordan spiller jeg av .3gp? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Bare hyggelig. kan du være så snill å gi en liten tilbakemelding om hvordan du opplevde handelen og seriøsiteten hos mytrendyphone.no....tenker selv på å kjøpe noe derifra. ser de også har mye Ipod utstyr og mye annet "snadder" Da dukket batteriet i postkassen, rask levering. Kvaliteten på batteriet kan jeg ikke si noe om. Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tok opp en video som jeg gjerne skulle spilt av. Hvordan spiller jeg av .3gp? quicktime player eller vlc skal vel funke... Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Gikk ikke med VLC, men Quick Time duger. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Batteriet virker nå helt greit for min del på denne telefonen. Ladet den natt til fredag, og har fortsatt 1 strek igjenn. Har sendt en del sms, men ikke ringt noe serlig da. tatt rundt 10 bilder. samt slår telefonen i flight mode om natten pga elendig dekning på soverommet. Jeg klager iallefall ikke Lenke til kommentar
St3ff3n Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) ser telefonen har støtte for divx. vill det si at man kan legge inn divx filer på telefonen og spille de av? ville vært genialt på lange bussturer/båtturer Og ser at flere bruke 8-16 gb minnekort, leste på komplett og der var det en som sa at den kun støttet opp til 2 gb, men dette stemmer vel neppe? Endret 10. februar 2009 av St3ff3n Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja den har støtte for divx, men ikke divx 6, så du må konvertere de til divx5 eller lignende. Det med minnekort ser du lenger tilbake i tråden Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kanskje bedre å spørre her.. Noen som får Gmail og Google maps på KU990 til å funke sammen med Onecall? Har lastet ned wap, mms og internet innstillingene. Nettsurfing funker. Får melding om at applikasjonene krever en data-connection. Må jeg sette opp et tilgangspunkt til programmene? I såfall hvordan gjør jeg dette? Edit: Dette står på Onecall-siden: "Etter at du har lagt inn innstillingene, må du angi OneCall Internet som tilgangspunkt for de applikasjonene som skal bruke dette tilgangspunktet. Dette kan gjerne være e-post, MSN, kartprogrammer og andre tjenester." Så spørsmålet blir; Hvordan angir jeg Onecall Internett som tilgangspunkt til applikasjonene? Takk for svar! Niks, får ikke det til å funke :/ Lenke til kommentar
roadrunner41 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ok, det står sikkert her et sted, men etter å ha bladd igjennom de først sidene orket jeg ikke mer. Min KU 990 er dritdårlig på å synkronisere med pc og outlook. Jeg får opp "Invalid Class String" hver gang jeg skal synkronisere, og får aldri lagt over kalenderen. Jeg har prøvd med både USB og Blåtann, men ingening virker. Noen andre som plages med dette? Lenke til kommentar
brukernavn01 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kanskje bedre å spørre her.. Noen som får Gmail og Google maps på KU990 til å funke sammen med Onecall? Har lastet ned wap, mms og internet innstillingene. Nettsurfing funker. Får melding om at applikasjonene krever en data-connection. Må jeg sette opp et tilgangspunkt til programmene? I såfall hvordan gjør jeg dette? Edit: Dette står på Onecall-siden: "Etter at du har lagt inn innstillingene, må du angi OneCall Internet som tilgangspunkt for de applikasjonene som skal bruke dette tilgangspunktet. Dette kan gjerne være e-post, MSN, kartprogrammer og andre tjenester." Så spørsmålet blir; Hvordan angir jeg Onecall Internett som tilgangspunkt til applikasjonene? Takk for svar! Niks, får ikke det til å funke :/ Samme skjer når jeg laster ned Opera Mini. Klarer ikke å koble til internet. Noen som vet innstillingene? Altså hvordan man velger at det er internet-tilkoblingen som skal brukes ved disse programmene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå