Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk. Kjøpte derfra nå, får håpe det er en seriøs butikk.

 

 

Bare hyggelig. kan du være så snill å gi en liten tilbakemelding om hvordan du opplevde handelen og seriøsiteten hos mytrendyphone.no....tenker selv på å kjøpe noe derifra. ser de også har mye Ipod utstyr og mye annet "snadder"

Lenke til kommentar

Kanskje bedre å spørre her..

 

Noen som får Gmail og Google maps på KU990 til å funke sammen med Onecall? Har lastet ned wap, mms og internet innstillingene. Nettsurfing funker. Får melding om at applikasjonene krever en data-connection. Må jeg sette opp et tilgangspunkt til programmene? I såfall hvordan gjør jeg dette?

 

Edit:

 

Dette står på Onecall-siden:

 

"Etter at du har lagt inn innstillingene, må du angi OneCall Internet som tilgangspunkt for de applikasjonene som skal bruke dette tilgangspunktet. Dette kan gjerne være e-post, MSN, kartprogrammer og andre tjenester."

 

Så spørsmålet blir; Hvordan angir jeg Onecall Internett som tilgangspunkt til applikasjonene?

 

Takk for svar!

Endret av brukernavn01
Lenke til kommentar
Bare hyggelig. kan du være så snill å gi en liten tilbakemelding om hvordan du opplevde handelen og seriøsiteten hos mytrendyphone.no....tenker selv på å kjøpe noe derifra. ser de også har mye Ipod utstyr og mye annet "snadder"

Da dukket batteriet i postkassen, rask levering. Kvaliteten på batteriet kan jeg ikke si noe om.

Lenke til kommentar

ser telefonen har støtte for divx.

 

vill det si at man kan legge inn divx filer på telefonen og spille de av?

ville vært genialt på lange bussturer/båtturer

 

Og ser at flere bruke 8-16 gb minnekort, leste på komplett og der var det en som sa at den kun støttet opp til 2 gb, men dette stemmer vel neppe?

Endret av St3ff3n
Lenke til kommentar
Kanskje bedre å spørre her..

 

Noen som får Gmail og Google maps på KU990 til å funke sammen med Onecall? Har lastet ned wap, mms og internet innstillingene. Nettsurfing funker. Får melding om at applikasjonene krever en data-connection. Må jeg sette opp et tilgangspunkt til programmene? I såfall hvordan gjør jeg dette?

 

Edit:

 

Dette står på Onecall-siden:

 

"Etter at du har lagt inn innstillingene, må du angi OneCall Internet som tilgangspunkt for de applikasjonene som skal bruke dette tilgangspunktet. Dette kan gjerne være e-post, MSN, kartprogrammer og andre tjenester."

 

Så spørsmålet blir; Hvordan angir jeg Onecall Internett som tilgangspunkt til applikasjonene?

 

Takk for svar!

 

Niks, får ikke det til å funke :/

Lenke til kommentar

Ok, det står sikkert her et sted, men etter å ha bladd igjennom de først sidene orket jeg ikke mer.

 

Min KU 990 er dritdårlig på å synkronisere med pc og outlook. Jeg får opp "Invalid Class String" hver gang jeg skal synkronisere, og får aldri lagt over kalenderen.

 

Jeg har prøvd med både USB og Blåtann, men ingening virker.

 

Noen andre som plages med dette?

Lenke til kommentar
Kanskje bedre å spørre her..

 

Noen som får Gmail og Google maps på KU990 til å funke sammen med Onecall? Har lastet ned wap, mms og internet innstillingene. Nettsurfing funker. Får melding om at applikasjonene krever en data-connection. Må jeg sette opp et tilgangspunkt til programmene? I såfall hvordan gjør jeg dette?

 

Edit:

 

Dette står på Onecall-siden:

 

"Etter at du har lagt inn innstillingene, må du angi OneCall Internet som tilgangspunkt for de applikasjonene som skal bruke dette tilgangspunktet. Dette kan gjerne være e-post, MSN, kartprogrammer og andre tjenester."

 

Så spørsmålet blir; Hvordan angir jeg Onecall Internett som tilgangspunkt til applikasjonene?

 

Takk for svar!

 

Niks, får ikke det til å funke :/

 

Samme skjer når jeg laster ned Opera Mini. Klarer ikke å koble til internet. Noen som vet innstillingene? Altså hvordan man velger at det er internet-tilkoblingen som skal brukes ved disse programmene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...