PyrionZ Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Da er jeg også blitt en stolt eier av en KU990 : D Beste telefonen jeg har hatt! Men, kan man koble seg opp på trådløst nett med den? Lenke til kommentar
brback Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Da er jeg også blitt en stolt eier av en KU990 : DBeste telefonen jeg har hatt! Men, kan man koble seg opp på trådløst nett med den? Støtter ikke wifi så man får ikke koblet til trådløs nett da Lenke til kommentar
Gega Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Da er jeg også blitt en stolt eier av en KU990 : DBeste telefonen jeg har hatt! Men, kan man koble seg opp på trådløst nett med den? Den har ikke Wlan og kan derfor ikke kobles trådløst på nett. Jeg har sendt min inn og håper de tar telefonen tilbake og betaler pengene så jeg kan kjøpe npe annet:-)...blir nok Sony Ericsson eller Nokia på meg igjen...Touchtelefon var vel ikke noe for meg...fancy nok men lite brukervennlig... Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Okei.. Men hvordan i svarte får jeg sletta alle meldinger på en gang ? Finner bare at jeg kan merke en og en og slette alt til slutt. Men, det er fot tungvindt. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Okei.. Men hvordan i svarte får jeg sletta alle meldinger på en gang ? Finner bare at jeg kan merke en og en og slette alt til slutt. Men, det er fot tungvindt. Jeg har også letet etter det samme men finner ikke ut av det...enig med deg, det er helt sinnsykt tungvindt om det ikke lar seg gjøre... Endret 18. januar 2009 av Gega Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Okei.. Men hvordan i svarte får jeg sletta alle meldinger på en gang ? Finner bare at jeg kan merke en og en og slette alt til slutt. Men, det er fot tungvindt. Jeg har også letet etter det samme men finner ikke ut av det...enig med deg, det er helt sinnsykt tungvindt om det ikke lar seg gjøre... kapteinKnerts ku990skole del 1: sletting av alle meldingene. 1 gå til innboks 2 trykk nede til vestre på "arket" 3 scroll ned til "Mark/Unmark" 4 huk av på boksen til høyre for der det står innboks. 5 trykk slett. Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Noen fler som har problem med at touchskjermen slutter å virke så man må restarte? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Noen fler som har problem med at touchskjermen slutter å virke så man må restarte? har opplevd det en gang ja, men ikke siden. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Okei.. Men hvordan i svarte får jeg sletta alle meldinger på en gang ? Finner bare at jeg kan merke en og en og slette alt til slutt. Men, det er fot tungvindt. Det går ann å huke av den øverste så hukes alle over og da blir alle stettet ikke no problem det Endret 21. januar 2009 av Haulan Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Beklager på forhånd da svaret på dette sikkert står allerede en plass, men gidder bare ikke lese gjennom 76 sider Er det ikke meningen at alarmen skal fungere når man har den i lydløs modus? Greit, den vibrerer, men ingen lyd... våkner ikke til litt vibrasjon Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) originalt innlegg følger, med en massiv feil i forhold til svaret. vis jeg leste riktig iallefall.(lagt i spoiler for å spare dere for min overivrige feilposting) jeg quoter Wabby (hvis inlegg jeg fant ved å søke på alarm i tråden. Til dere som vil ha denne telefonen, vurder ebay.co.uk først. Da kan du få den for 2000,-. Selv kjøpte jeg Prada der for et halvt år siden for 1600,- Nå som det er sagt så skal jeg nevne en del problemer jeg har med Prada utgaven, og det hadde vært fint om dere kan si om de eksisterer fortsatt. Da menyen er relativ lik så antar jeg at software'en er det og....: - Alarm er lydløs når telefonen er lydløs. - Man kan ikke bruke mp3-filer som SMS lyder (kun de predefinerte) - Man kan ikke bruke alle typer spesialtegn når man skal legge til T9 ord. - Telefonen har ikke peiling på sortering med norske tegn. Åsmund lander mellom A-B og ikke etter ØÆÅ i telefonlista. - Notater / kalendernotater kommer ikke på forsiden når de er "idag". Dette er ikke en feil, men en funksjon jeg savner. - Prada sin sølvlakk flasser etter kort tid - I det jeg svarer en samtale så hender det at volumet er ute av kontroll. Den er insane høy (ubeskrivelig) i 1-2 sekunder før den demper seg til korrekt volum. - Når man ringer til noen så kan man ikke justere volumet når det ringer, men må avvente til noen svarer i andre enden. - Mobilen sier ikke ifra når meldingene begynner å fylle seg opp. - Alarmen husker ikke siste alarm via snarvei, men tar utgangspunktet at hva klokken er på stedet - Når jeg har skrevet et ord i meldingen og jeg ønsker å redigere et ord så merker den ikke hele ordet, så hele ordet må slettes og skrives på nytt. - "abc","def" knappene er på rett plass når man skriver sms, men er forskyvet når man skal finne en person i telefonkatalogen. Det var det jeg kom på i farta, telefonen i seg selv ellers er genial men dette er noen plager. Hvordan er dette på KU990 da jeg vurderer denne og... Takk! rett i neste post Endret 21. januar 2009 av stich_it Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) whops. den der var feil. skal se om jeg finner svaret en annen plass i tråden. i mellomtiden så kan jeg svare på spørsmålet slik: om det er meningen vet jeg ikke men det er slik det er gjort ved å søke på: "alarm", i tråden fant jeg dette svaret: En ting som frustrerer med mobilen,i lydløs modus er også alarmen lydløs, det fikk jeg bittert erfare i dag. Ellers, topp mobil. Trengte ikke laste ned mms/internett-instillinger, de var der automatisk. Har ikke eksperimentert så mye med kamera/video- funksjonen enda. Alt går fort og smertefritt. Den tar bilder et sekund etter at jeg trykker. faktisk helt nede i trefflisten. *edit* skriveleif Endret 21. januar 2009 av stich_it Lenke til kommentar
xdye Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Og konklusjonen er: Er telefonen satt på lydløs, er alarmen også (utrolig nok...) lydløs. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Og konklusjonen er: Er telefonen satt på lydløs, er alarmen også (utrolig nok...) lydløs. Utrolig nok så er det mange telefoner som har alarm når den er satt til lydløs Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Er det mulig å få æøå i qwerty oppsettet så man slipper å bla mellom tastaturene når man skriver meldinger? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Møkk, da er jo qwerty skrivinga så å si ubrukelig.... Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 jeg klarer meg fint uten ÆØogÅ, Æ kan jeg ikke huske å ha brukt Ø blir erstattet med "o" men to prikker over og Å blir erstattet men en "a" med en strek over. og ja, jeg har engelsk språk på den Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Får frem æøå, men må bla i tastaturene, noe som er enormt tungvint. Får heller ikke google maps til å funke, har kobla opp internett på mobilen, men får network unavailable melding. Noen som har ide til hva som er galt? Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg har ikke noe i mot å trykke to raske trykk ekstra når jeg skal ha æøå... tar jo bare et halvt sekund... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå