Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!

viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er jeg også blitt en stolt eier av en KU990 : D

Beste telefonen jeg har hatt! Men, kan man koble seg opp på trådløst nett med den?

Den har ikke Wlan og kan derfor ikke kobles trådløst på nett.

Jeg har sendt min inn og håper de tar telefonen tilbake og betaler pengene så jeg kan kjøpe npe annet:-)...blir nok Sony Ericsson eller Nokia på meg igjen...Touchtelefon var vel ikke noe for meg...fancy nok men lite brukervennlig...

Lenke til kommentar
Okei.. Men hvordan i svarte får jeg sletta alle meldinger på en gang ?

Finner bare at jeg kan merke en og en og slette alt til slutt. Men, det er fot tungvindt.

Jeg har også letet etter det samme men finner ikke ut av det...enig med deg, det er helt sinnsykt tungvindt om det ikke lar seg gjøre...

Endret av Gega
Lenke til kommentar

Finner bare at jeg kan merke en og en og slette alt til slutt. Men, det er fot tungvindt.

Jeg har også letet etter det samme men finner ikke ut av det...enig med deg, det er helt sinnsykt tungvindt om det ikke lar seg gjøre...

kapteinKnerts ku990skole del 1:

sletting av alle meldingene.

1 gå til innboks

2 trykk nede til vestre på "arket"

3 scroll ned til "Mark/Unmark"

4 huk av på boksen til høyre for der det står innboks.

5 trykk slett.

Lenke til kommentar

Det går ann å huke av den øverste så hukes alle over og da blir alle stettet :D ikke no problem det :)

Endret av Haulan
Lenke til kommentar

Beklager på forhånd da svaret på dette sikkert står allerede en plass, men gidder bare ikke lese gjennom 76 sider :)

Er det ikke meningen at alarmen skal fungere når man har den i lydløs modus? Greit, den vibrerer, men ingen lyd... våkner ikke til litt vibrasjon ;)

Lenke til kommentar

originalt innlegg følger, med en massiv feil i forhold til svaret. vis jeg leste riktig iallefall.(lagt i spoiler for å spare dere for min overivrige feilposting)

jeg quoter Wabby (hvis inlegg jeg fant ved å søke på alarm i tråden.

Til dere som vil ha denne telefonen, vurder ebay.co.uk først. Da kan du få den for 2000,-. Selv kjøpte jeg Prada der for et halvt år siden for 1600,-

Nå som det er sagt så skal jeg nevne en del problemer jeg har med Prada utgaven, og det hadde vært fint om dere kan si om de eksisterer fortsatt. Da menyen er relativ lik så antar jeg at software'en er det og....:

- Alarm er lydløs når telefonen er lydløs.

- Man kan ikke bruke mp3-filer som SMS lyder (kun de predefinerte)

- Man kan ikke bruke alle typer spesialtegn når man skal legge til T9 ord.

- Telefonen har ikke peiling på sortering med norske tegn. Åsmund lander mellom A-B og ikke etter ØÆÅ i telefonlista.

- Notater / kalendernotater kommer ikke på forsiden når de er "idag". Dette er ikke en feil, men en funksjon jeg savner.

- Prada sin sølvlakk flasser etter kort tid

- I det jeg svarer en samtale så hender det at volumet er ute av kontroll. Den er insane høy (ubeskrivelig) i 1-2 sekunder før den demper seg til korrekt volum.

- Når man ringer til noen så kan man ikke justere volumet når det ringer, men må avvente til noen svarer i andre enden.

- Mobilen sier ikke ifra når meldingene begynner å fylle seg opp.

- Alarmen husker ikke siste alarm via snarvei, men tar utgangspunktet at hva klokken er på stedet

- Når jeg har skrevet et ord i meldingen og jeg ønsker å redigere et ord så merker den ikke hele ordet, så hele ordet må slettes og skrives på nytt.

- "abc","def" knappene er på rett plass når man skriver sms, men er forskyvet når man skal finne en person i telefonkatalogen.

Det var det jeg kom på i farta, telefonen i seg selv ellers er genial men dette er noen plager. Hvordan er dette på KU990 da jeg vurderer denne og... Takk!

rett i neste post :D

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

whops. den der var feil. skal se om jeg finner svaret en annen plass i tråden. i mellomtiden så kan jeg svare på spørsmålet slik: om det er meningen vet jeg ikke men det er slik det er gjort

ved å søke på: "alarm", i tråden fant jeg dette svaret:

En ting som frustrerer med mobilen,

i lydløs modus er også alarmen lydløs, det fikk jeg bittert erfare i dag.

Ellers, topp mobil. Trengte ikke laste ned mms/internett-instillinger,

de var der automatisk. Har ikke eksperimentert så mye med kamera/video-

funksjonen enda. Alt går fort og smertefritt. Den tar bilder et sekund etter at jeg trykker.

faktisk helt nede i trefflisten.

*edit* skriveleif

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...