Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen flere som hater batterimåleren?

 

den viser fullt i noen dager... også tar det en halv dag før den blir tom...:/

 

 

noen dager?????....min har aldri klart mer enn litt over en dag så har den slått seg av...ja, det stemmer at battrimåleren suger noe helt jævli, fra den viser halv så gå det for min del bare noen timer så er den helt tom...

Lenke til kommentar
Noen som veit om gratisside for spill og programmer til telefonen? De jeg har kommet over, er jar.filer, men er egentlig bare et bokmerke slik at man må gå inn på nett via telefonen og laste ned spillet. Regner med at dette koster penger =/

 

Akkurat dette skjer med meg óg, men det er helt vanlig :) telefonen kobler seg egentlig ikke opp til nettet, den bare sier at den skal gjøre det på en måte ;) Litt merkelig men sånn er det. Så det er bare å følge instruksjonene på skjermen og sette igang med spillinga.

 

EDIT: jeg har ihvertfall aldri vært borti at telefonen faktisk kobler seg opp til nettet under installasjon av et spill selv om den sier det. Så det blir vel riktigere å si at jeg antar at det er sånn :)

Endret av xdye
Lenke til kommentar

Jeg har sletta alt på pc og startet fra scratch, da mistet jeg programvaren til mobilen, hvor får jeg tak i den? kan ikke huske at den lå på en cd eller noe..? uansett om det var det finner jeg ikke den, og da må jeg vel få lasta den ned fra nett et sted? :)

Lenke til kommentar
Hmm, er skikkelig på vippen til å kjøpe denne her! Et lite spørsmål.. :Hvordan er tykkelsen på den? Den høres jo litt småfet ut med 17 mm dybde, eller er det kun over kameraet? Ser på bilder at den stikker litt ut på baksiden :)

 

Selve telefonen har jo rimelig pent design ellers!

 

Jeg synes ikke tykkelsen er noe problem, synes den er akkurat passelig :)

men er vel en smak å behag sak.

 

 

 

 

har du ingen du kjenner som har den telefonen så du kan kjenen på den? eventuelt stikk innom elkjøp elns å kjenn på den :)

Lenke til kommentar
Var det LG Pc Suite man brukte for å konvertere filmer også?

 

nei, da bruker man divx converter

 

Og konverterer til? Prøvde et program som het king convert lgku990 eller noe. Konverte til *.mp4, men det ville den ikke spille av

 

får du ikke opp et alternativ som er "mobile" ? kan hende du har en anner versjon.

om du vil ha riktig kan jeg sende den på mail til deg. bare PM e-mailen din om du vil

Endret av kptknert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...