Mojo Pin Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hvordan skrur jeg av 3G? Der jeg kan velge ulike nett manuelt, så kan jeg velge mellom "Telenor 3G", "Telenor 2G", "Netcom 3G" og "Netcom 2G". Hvis jeg velger telenor 2g, så forsvinner ikke 3G symbolet. Har forøvrig OneCall som operatør, men det er ikke et alternativ der.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det gjør du ved å gå som dette i menyen: Innstillinger - Telefoninnstillinger - Tilkoblingsmulighet - Nettverksinnstillinger - Nettverksmodus - GSM900/1800 Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Takker Skal jeg velge UMTS for å få tilbake 3G eller? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Er det noen flere en meg som plages med at skjermen er blitt mere unøyaktig... Får glipper hele tiden når jeg surfer med opera mini, og trykker nedover. Enten hopper den tilbake, ser at jeg trykker nede i hjørnet, men treffet vises på knappen vedsiden av... Er jo store taster da.. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 kjør touch kalibreringen en gang så bør det problemet forsvinne. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 aha genielt, glemt av den ja:`) Takker Lenke til kommentar
Gega Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 fikk lånt meg et batteri fra en kompis...ladet det helt opp og brukte telefonen minimalt..3 raske samtaler og noen sms, da holdt batteriet i 1 døgn og 15 timer for å være nøyaktig...denne telefonen blir ikke gammel i mine hender :!: Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 er det stor forskjell på batteriene da eller? mitt ble ihvertfall bedre etterhvert... for meg varer den i ca 4 dager med 2-3 korte samtaler og ca 20 sms hver dag... Lenke til kommentar
Itw Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 kjør touch kalibreringen en gang så bør det problemet forsvinne. Blei faktisk ikke så veldig mye bedre... Er vell mest under litt hurtigere trykking nedover ved bruk av liggende skjerm, dette er ett problem, men irriterende ja. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Noen som veit om en fin side med programmer til telefonen? Er på jakt etter noe som kan vise notater på hjemmeskjermen, slik f.eks. Sony Ericsson telefoner kan. Utrolig kjekt! Endret 4. januar 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
koda19 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvordan er størrelsen på denne mobilen? Kjennes den stor ut i hånden? Jeg er på utkikk etter en liten touchtelefon, hadde egentlig bestemt meg for Samsungf480, men tenkte jeg skulle vurdere LG KU990, siden den er litt billigere Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvordan er størrelsen på denne mobilen? Kjennes den stor ut i hånden? Jeg er på utkikk etter en liten touchtelefon, hadde egentlig bestemt meg for Samsungf480, men tenkte jeg skulle vurdere LG KU990, siden den er litt billigere for å være ærlig ville jeg ha kjøpt den nye lg telefonen som er ganske lik ku990. revinoir eller noe sånt heter den. den er dog dyrere men jeg tror du blir mer fornøyd med den. ikke det at 990 er dårlig for det er den aldeles ikke. men den "nye" er... nyere og har bedre og mer teknologi. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Mulig dette har blitt spurt om før, men hvor kan man få kjøpt beskyttelse til skjermen som passer akkurat? Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Mulig dette har blitt spurt om før, men hvor kan man få kjøpt beskyttelse til skjermen som passer akkurat? denne er best. ingen over ingen ved siden. ikke så veldig dyr heller. jeg bruker det og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Spørs hvilket behov man har det. Mye enklere og billigere skjerm-besyttelse hos CLas Olshon. Lenke til kommentar
margiz Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Heisann! Er det fortsatt slik at man ikke har noen annen mulighet enn å hacke mobilen for å få flere themes? Eller har det kommet noe mer? Lenke til kommentar
a7x Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Heisann! Er det fortsatt slik at man ikke har noen annen mulighet enn å hacke mobilen for å få flere themes? Eller har det kommet noe mer? Du må fortsatt hacke telefonen for å legge inn themes.. Lenke til kommentar
margiz Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Men hva om mobilen min må repareres av en annen grunn, får jeg det ikke på garantien lenger? Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Dette er ikke akuratt en god telefon i forhold til Apple Iphone. Btw: Jeg var nr 8000! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå