Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei !

Er jeg den eneste her som har noen småe irriterende feil på min LG telefon ?

En av dem er når jeg skriver meldinger, når jeg skal trykke på f.eks. mellomrom med Qwerty tastaturet, vil den av en eller annen grunn avslutte meldinga, dette kan skje når mobilen føler for det.

 

Er det noen andre som har det samme problemet ?

Lenke til kommentar
Har fått et minnekort til jul. "SanDisk microSDHC 4GB". Kan dette brukes i mobilen?

Ja det kan brukes, men du må først legge inn 2gb med ting på det via en minnekortleser elns.

 

...så jeg kan like gjerne bytte den i en 2gb? Er det noe forskjell på Micro SD og Micro SDHC? Støtter telefonen begge deler?

 

 

Man bytter jo ikke i et 2gb minnekort når man har 2 gb ekstra plass til musikk, filmer og bilder!:p

Lenke til kommentar
Har fått et minnekort til jul. "SanDisk microSDHC 4GB". Kan dette brukes i mobilen?

Ja det kan brukes, men du må først legge inn 2gb med ting på det via en minnekortleser elns.

 

...så jeg kan like gjerne bytte den i en 2gb? Er det noe forskjell på Micro SD og Micro SDHC? Støtter telefonen begge deler?

 

 

Man bytter jo ikke i et 2gb minnekort når man har 2 gb ekstra plass til musikk, filmer og bilder!:p

 

Nei? Så mobilen støtter SDHC, ikke bare SD (jeg har ikke peiling på dette her). Og dersom jeg fyller opp med mer enn 2 gb på kortet, så vil telefonen støtte det?

Lenke til kommentar

Offisielt støtter telefonen kun SDkort på maks 2GB. Hvis du har et SDHC kort på 4GB lemper du over filer som til sammen veier i overkant av 2GB. Da blir det 2GB ledig på minnekortet og telefonen blir glad og kan bruke kortet akkurat som den ville gjort med et 2GB SDkort.

 

Konklusjon: SDHC funker fint så lenge det er fylt opp så det er 2GB ledig plass igjen.

 

 

(Søkfunksjonen etter sisteposten er en fin ting å bruke:)

Endret av njm
Lenke til kommentar
Hei !

Er jeg den eneste her som har noen småe irriterende feil på min LG telefon ?

En av dem er når jeg skriver meldinger, når jeg skal trykke på f.eks. mellomrom med Qwerty tastaturet, vil den av en eller annen grunn avslutte meldinga, dette kan skje når mobilen føler for det.

 

Er det noen andre som har det samme problemet ?

 

 

Du er nok ikke den eneste som har det...jeg for min del synes at hele telefonen er en tragedie, spesielt batterikapasiteten.. et døgn så er det mørkt og svart.

Jeg har nå hatt denne mobilen i 14 dager og jeg er ikke imponert, forferdelig knotete å skrive sms med....Jeg har i de siste årene bare hatt Nokia og Sony Ericsson så jeg tenkte jeg skulle prøve LG men du verden som jeg angrer. jeg blir å ta i bruk min gamle K810i igjen...da trenger jeg ihvertfall ikke å ha laderen med meg uansett hvor jeg drar :no:

Lenke til kommentar

har hatt telefonen en stund nå og jeg er stor fornøyd med den.

 

jeg synes det er bedre å skrive sms på denne iforhold til andre telefoner med taster :p

 

skal kjøpe minnekort til den etterverdt men viss jeg da kjøper microSDHC kort må jeg da fylle den opp med filer slik at det er 2gb ledig eller kan jeg sette t nytt microSDHC kort rett i telefonen?

Lenke til kommentar
SMSen kommer seg etterhvert. Jeg lader en gang eller to i uka, jeg. Bruker du telefonen din mye, Gega? Filmer du og tar mye bilder?

 

 

Nei, jeg har bevist ikke brukt den mye. jeg bruker den minimalt men selv da klarer den ikke mere enn litt over et døgn før den takker for seg...det med å skrive sms er sikkert en tilvenningssak men jeg kan ikke leve med at den holder strøm bare litt over et døgn. må ha laderen med meg overalt i frykt for å bli fri for strøm...

Lenke til kommentar
Hmm. Høres ut som noe rart med batteriet ditt, da. Jeg sender kanskje noen SMS om dagen og knipser noen bilder i løpet av uka, og min holder 4-5 dager. :)

 

Har du 3G og bluetooth innkoblet da?

 

Jeg for min del har slått av alt dette for å se om batteriet holder bedre på strøm men det gjør den altså ikke...tror også at det er feil med enten batteriet eller telefonen.

Lenke til kommentar
Vil mest tro at han testa ut alle de forskjellige funksjonene den første måneden, og så gikk over til normal bruk.

 

Jeg har aldri 3G eller BT påslått. Jeg har strømsparing AV, men jeg har lysstyrken på skjermen på bare 20%.

 

 

Det vil jeg også tro er forklaringen på dette.

 

Jeg må virkelig spørre meg selv, hva er vitsen med å kjøpe en mobil med stor flott skjerm, bluetooth og 3G når man må dimme lyset så man nesten ikke ser hva som står på den store flotte skjermen, 3Gèn må slåes av og ha for all del ikke bluetooth på....så om det er det som skal til for at telefonen skal holde strøm i noen dager, ja da har jeg hatt min siste LG telefon eller er dette et generelt problem for telefoner med touchskjerm???

Lenke til kommentar

Jeg har ikke problemer med å se skjermen, ikke engang i direkte sollys. 3G har jeg strengt tatt ikke bruk for, da jeg ikke surfer på WAP eller har videosamtaler. Jeg får også god nok samtalekvalitet uten 3G. Bluetoothen skrur jeg av og på hvis jeg sender noe til PCen eller en annen telefon.

 

Egentlig er det vel INGEN telefoner med lignende spesifikasjoner eller bedre som har spesielt lang batterikapasitet. Skal man ha det, kjøper man en billig telefon uten noen gøye funksjoner. Nå syns jeg snart at produsentene bør prioritere å forbedre battieriene, og ikke bare kameraer osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...