Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Er det slik at 8 gb minnekort ikke funker i telefonen? Har nå hatt et på 8 gb i siden jeg kjøpte telefonen for en måned siden, men det ser bare ut at jeg får lastet ned de 88 låtene jeg har på dettee. Alle bildene legger seg i telefonminne selv om jeg har valgt minnekortet (får beskjed om at minnekortet er fullt, og deretter switcher det til telefonminne automatisk).

 

Satt nå i et 2 gb minnekort som jeg har hatt i en annen telefon, og dette ser ut til å fungere. Finnes det noen måte jeg kan få 8 gb minnekortet til å virke?

 

Det er sånn at du må fylle det med mer en 6gb, sånn at det er mindre enn 2gb lediga. Da kan du velge å lagre på minnekort ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det slik at 8 gb minnekort ikke funker i telefonen? Har nå hatt et på 8 gb i siden jeg kjøpte telefonen for en måned siden, men det ser bare ut at jeg får lastet ned de 88 låtene jeg har på dettee. Alle bildene legger seg i telefonminne selv om jeg har valgt minnekortet (får beskjed om at minnekortet er fullt, og deretter switcher det til telefonminne automatisk).

 

Satt nå i et 2 gb minnekort som jeg har hatt i en annen telefon, og dette ser ut til å fungere. Finnes det noen måte jeg kan få 8 gb minnekortet til å virke?

 

Det er sånn at du må fylle det med mer en 6gb, sånn at det er mindre enn 2gb lediga. Da kan du velge å lagre på minnekort ;)

 

OK. Så jeg må laste ned en helvetes mye musikk før jeg kan begynne og bruke minnekortet? Låtene jeg allerede har ligger jo på minnekortet (og ikke på telefonen). Og hvordan får jeg fylt et minnekort når det ikke VIL lagre noe uansett?

Endret av Mira6
Lenke til kommentar
Ser ikke helt vitsen med den der belærende holdningen der. Er det så farlig om noen forklarer noe på nytt da? Kanskje det kan medføre tilleggs-opplysninger vet du.

 

Med den der, tar man lett lysten fra de som ønsker skrive et svar tror jeg. For de blir skeptisk til om det har vært skrevet noe likt før. Det er jo ingen som tvinger noen til å forklare noe på nytt om de ikke gidder. Det er ganske enkelt bare å la vær det :cool:

Er ikke farlig men er unødvendig. Alle burde lete før de spør. Spesielt når det er så enkelt å søke inne i tråder.

eksempel tatt fra denne tråden på med søkeord: "minnekort"

 

og mira6, du må nok fylle det opp så det er 2GB eller mindre ledig for å få full utnyttelse av et minnekort som er større en dette i denne telefonen. den støtter ikke offisielt kort over 2GB

 

du får ikke tilgang på minnekortet når du setter mobilen masselagringsmodusen og kobler til med usb kabel?

 

da må du vel ta ut kortet og bruke en kortleser for å skrive rett til kortet.

Lenke til kommentar
Ser ikke helt vitsen med den der belærende holdningen der. Er det så farlig om noen forklarer noe på nytt da? Kanskje det kan medføre tilleggs-opplysninger vet du.

 

Med den der, tar man lett lysten fra de som ønsker skrive et svar tror jeg. For de blir skeptisk til om det har vært skrevet noe likt før. Det er jo ingen som tvinger noen til å forklare noe på nytt om de ikke gidder. Det er ganske enkelt bare å la vær det :cool:

Er ikke farlig men er unødvendig. Alle burde lete før de spør. Spesielt når det er så enkelt å søke inne i tråder.

eksempel tatt fra denne tråden på med søkeord: "minnekort"

 

og mira6, du må nok fylle det opp så det er 2GB eller mindre ledig for å få full utnyttelse av et minnekort som er større en dette i denne telefonen. den støtter ikke offisielt kort over 2GB

 

du får ikke tilgang på minnekortet når du setter mobilen masselagringsmodusen og kobler til med usb kabel?

 

da må du vel ta ut kortet og bruke en kortleser for å skrive rett til kortet.

 

Har en kortleser. Den klarer ikke registrere dette minnekortet overhodet. Andre minnekort jeg har, klarer den dog å registrere. Ergo er det tydeligvis noe feil med minnekortet.

Lenke til kommentar

Har en slik liggende hjemme. har vært å kjent litt på den, å kjenner jeg gleder meg til julaften da jeg får bruke den :)

 

Mitt spm har vel ikke vært oppe her? har lest nesten alle sidene og ikke sett det iallefall, so don't complaine :)

 

Hvordan er det med dekning på den? tenker på telefonnettet.

Her jeg bor i ukedagene ved jobben, har vi mye stråling.

Derfor er huset jeg bor i dekket med "hønsenetting" for at ingen stråling skal slippe inn.

men da slipper og veldig lite stråling ut.

 

Har nå en Samsung D500 og den sliter ganske mye med å få dekning, med mindre jeg lar den ligge helt i ro. begynner jeg å skrive en melding, så må jeg la den ligge en stund på bordet før jeg kan sende meldingen.

 

det som og da er plagsomt, er at den prøver bare å sende melding 1 gang, før jeg får beskjed om at det ikke gikk, og jeg må trykke "send" på nytt.

 

Hvordan er det på KU990? Vil den prøve å sende meldingen helt til det går? hadde vært veldig praktisk isåfall. vet at Sony Ericsson telefonene gjør dette.

 

mvh. Complexity

Lenke til kommentar

Kjøpte akkurat en ny LG Ku990 på elkjøp, men når jeg skrur den på står det at den er "USIM låst" og jeg mottar intent signal/kan ikke sende meldinger o.l. Sim-kortet mitt er og flukende nytt, fikk fyren på elkjøp til å kopiere mitt gamle over på et nytt et. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

En ting: Den der "låsetasten", går det an å oppheve den helt?

 

Det som heter "automatisk låsetast" er AV, men likevel må den låses opp hver gang noe skal gjøres.

Feks: Hvis man er inne på mobilsvar, eller noe sånn tlf-meny, så må man låse opp hver gang før det kan tastes et valg. Tungvint og unøvendig.

Lenke til kommentar
automatisk tastelås tenker du på ? ja det går ant å slå av.

 

Meny->Instillings hjul bilde tingen nede til høyre-> telefoninnstilinger->sikkerhet->automatisk tastelås

 

Som jeg beskrev, står den du sier der på "av". Men hjelper ikke det, på min hvertfall :shrug:

 

Men spørs om det går på det samme

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...