Livert Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Vil gjerne bidra i denne tråden og informere om min misnøye med denne telefonen. Fy faen, for en tungvindt affære- Liker du å sende sms ( no, reeeally?) så dropper du denne. Fortell meg hva som tjener denne utenom specs positivt??? Oooh, touchscreen... naaais. Bull. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Vil gjerne bidra i denne tråden og informere om min misnøye med denne telefonen. Fy faen, for en tungvindt affære- Liker du å sende sms ( no, reeeally?) så dropper du denne. Fortell meg hva som tjener denne utenom specs positivt??? Oooh, touchscreen... naaais. Bull. Hehe.. Sender nesten aldri SMS, så det passer bra Positivt? Stor skjerm, meget bra video. Og det er vel det. Ellers er den grei nok. Kameraet var ikke fullt på høyde med hva noen tester påsto, men greit nok. Kjøpte den selv pga bra video, og den innfrir Lenke til kommentar
Livert Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Hva med å heller kjøpe et kamera? Denne telefonen får så jævla mye skryt, fatter ikke hvorfor. Regner med at folk blir trollbundet av at den har touchscreen ... og at den er billigere enn Iphone. Endret 13. desember 2008 av Livert Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hva med å heller kjøpe et kamera? Hva med å heller kjøpe en MP3-spiller også, for ikke å snakke om en telefon med taster, en multimedieavspiller med stor skjerm som man kan se video på? Hvorfor ikke bare gå rundt med fem forskjellige ting i lomma? Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hva med å heller kjøpe et kamera? Hva med å heller kjøpe en MP3-spiller også, for ikke å snakke om en telefon med taster, en multimedieavspiller med stor skjerm som man kan se video på? Hvorfor ikke bare gå rundt med fem forskjellige ting i lomma? godt poeng! Lenke til kommentar
Livert Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Hehe ... 10 poeng til deg. Not. Hvorfor ikke kjøpe en telefon med alle disse funksjonene som ikke suger p**p? Endret 13. desember 2008 av Livert Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hva med å heller kjøpe et kamera? Denne telefonen får så jævla mye skryt, fatter ikke hvorfor. Regner med at folk blir trollbundet av at den har touchscreen ... og at den er billigere enn Iphone. Min ble kjøpt mest på basis av en test i Hjemme-pc. Der ble den kun slått på målstreken av Nokia N82. Det har vel litt med smak og behag.. Jeg synes den er helt grei, ikke tungvint Men som sagt bruker jeg minimalt Sms. Måtte ha en telefon, og da passet denne bra Kamera er jeg ikke så fypokkerns interessert i, så der stiller jeg ikke store krav. Kameraet her er bra nok. Denne har i tillegg video, og det er vel kanskje dingsens sterkeste side; 120 bilder pr/sek. Som jeg sier, dette er nær kvaliteten på et Vhs video-kamera for 10 år siden. Ja faktisk Artig.. kjekkere å kunne ta en video-snutt på sparket enn bare bilde ofte Så summa summarum er dette telefonen for meg pr i dag, rett og slett. Make sense? Lenke til kommentar
Livert Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Joda, helt greit det Jeg er bare litt skuffa egentlig Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Joda, helt greit det Jeg er bare litt skuffa egentlig Skjønner; og det er egentlig bra det. Om alle var fornøyde ville utviklingen stoppa Og akkurat når det gjelder kameraet følger jeg deg langt på vei i din kritikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hva med å heller kjøpe et kamera? Denne telefonen får så jævla mye skryt, fatter ikke hvorfor. Regner med at folk blir trollbundet av at den har touchscreen ... og at den er billigere enn Iphone. Hvis du spør meg så liker jeg iphone mye bedre enn ku990, pga. den er mye mere åpen for andre programmer bl.a. Iphone er heller ikke perfekt, den har f.eks. dårligere kamere, dårligere video, batteriet kan ikke byttes ut, og jeg tror kanskje batteriet er dårligere også. Det viktiste er alikevel prisen. Iphone koster mye mere. Jeg syns rett og slett ikke den er verdt en prislapp på ca 10 000, da ku990 koster 2000 pr.dags dato. Jeg så også at du nevnte noe om å kjøpe kamera i stedet for en mob. med bra kamera. Jaja, da kan jeg jo like gjerne gå å kjøpe meg ett videkamera med HD, fotoapperat med 10mpx og bra kvalitet, mp3 spiller + en kvalitets mobil til flere tusen kroner og likevel ikke være dyrere enn iphone. Da er det noe som ikke stemmer, for den mobilen er ikke SÅ bra. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det der ble jeg ærlig talt ikke helt klok på (feilskriving..?). Først sier du "iPhone er bedre enn Ku990" for så å ramse opp en masse negative sider ved iPhone (om jeg oppfatter det rett) Uansett; for min del har jeg omtrent null kjennskap til "iPhpone". Eneste jeg vet, er nyhets-overskriften dengang folk sto milevis i kø for å få fatt i en .. faktisk eneste jeg vet er vel et par-tre år siden.. Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Vil gjerne bidra i denne tråden og informere om min misnøye med denne telefonen. Fy faen, for en tungvindt affære- Liker du å sende sms ( no, reeeally?) så dropper du denne. Fortell meg hva som tjener denne utenom specs positivt??? Oooh, touchscreen... naaais. Bull. Den trenger jo litt tilvenningsfase...touchscreen er så veldig mye bedre enn taster pga trykk og velg...dessuten er ikke denne telefonen noen proffe telefon, og du er antageligvis en eller dumming Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 10 poeng til deg. Not. Hvorfor ikke kjøpe en telefon med alle disse funksjonene som ikke suger p**p? Ok, du skal få nevne en telefon i samme kategori til 2000 kroner. Én. Iphone koster mye mere. Jeg syns rett og slett ikke den er verdt en prislapp på ca 10 000, Iphone får man fra 4189,-, ikke 10 000,-. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Denne har i tillegg video, og det er vel kanskje dingsens sterkeste side; 120 bilder pr/sek. Som jeg sier, dette er nær kvaliteten på et Vhs video-kamera for 10 år siden. Ja faktisk Artig.. kjekkere å kunne ta en video-snutt på sparket enn bare bilde ofte 120 bilder per sekund standard før i tiden? hva i huleste er det du snakker om? "før" var vel standarden 24 bilder per sekund, er vel blitt vanlig meg 30 nå og litt raskere oppdatering for min del har jeg omtrent null kjennskap til "iPhpone". Eneste jeg vet, er nyhets-overskriften dengang folk sto milevis i kø for å få fatt i en .. faktisk eneste jeg vet er vel et par-tre år siden.. hvor da hen? kom ikke i usa før 29. juli 2007(ifjor sommer) og 11. juli 2008(i år) her til lands. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Eh..hva? Har ikke sagt noenting om "standard før i tiden" (??) sa bare at kvaliteten på videoene minner meg om VHS opptak for en 10 års tid siden (hadde et slikt kamera selv dengang) hvor da hen? kom ikke i usa før 29. juli 2007(ifjor sommer) og 11. juli 2008(i år) her til lands. Åja.. det stemmer sikkert det. Trodde det var lenger siden jeg. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Finnes det noen programer til dene telefonen.. ? Er jo ingen instalert.. Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 jeg har lastet ned drøssevis med programmer... det finnes alt mellom himmel og jord. ikke så mange med fungerende touch enda da men... Lenke til kommentar
Mira6 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Er det slik at 8 gb minnekort ikke funker i telefonen? Har nå hatt et på 8 gb i siden jeg kjøpte telefonen for en måned siden, men det ser bare ut at jeg får lastet ned de 88 låtene jeg har på dettee. Alle bildene legger seg i telefonminne selv om jeg har valgt minnekortet (får beskjed om at minnekortet er fullt, og deretter switcher det til telefonminne automatisk). Satt nå i et 2 gb minnekort som jeg har hatt i en annen telefon, og dette ser ut til å fungere. Finnes det noen måte jeg kan få 8 gb minnekortet til å virke? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 jeg Quoter kptknert fra forrige side i tråden Spør igjen: Hvilket minnekort bør jeg kjøpe? Det er Micro SD, men hvilket merke er best - og stemmer det at det ikke funker med mer enn 2 GB? søk i tråden, dette har blitt forklart en million ganger Og du var så snill at du brukte like mye energi på å forklare meg at det hadde blitt diskutert en million ganger før, som det ville tatt å skrive svaret. Tusen takk greia er det at du kan søke i tråden før du spørr om noe. 1 du får fortere svar 2 vi slipper å forklare det igjen 3 du lærer deg å søke før du spørr 4 du slipper å få slike svar som jeg gav deg. <3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 jeg Quoter kptknert fra forrige side i tråden Spør igjen: Hvilket minnekort bør jeg kjøpe? Det er Micro SD, men hvilket merke er best - og stemmer det at det ikke funker med mer enn 2 GB? søk i tråden, dette har blitt forklart en million ganger Og du var så snill at du brukte like mye energi på å forklare meg at det hadde blitt diskutert en million ganger før, som det ville tatt å skrive svaret. Tusen takk greia er det at du kan søke i tråden før du spørr om noe. 1 du får fortere svar 2 vi slipper å forklare det igjen 3 du lærer deg å søke før du spørr 4 du slipper å få slike svar som jeg gav deg. <3 Ser ikke helt vitsen med den der belærende holdningen der. Er det så farlig om noen forklarer noe på nytt da? Kanskje det kan medføre tilleggs-opplysninger vet du. Med den der, tar man lett lysten fra de som ønsker skrive et svar tror jeg. For de blir skeptisk til om det har vært skrevet noe likt før. Det er jo ingen som tvinger noen til å forklare noe på nytt om de ikke gidder. Det er ganske enkelt bare å la vær det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå