KapteinKnut Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Spør igjen: Hvilket minnekort bør jeg kjøpe? Det er Micro SD, men hvilket merke er best - og stemmer det at det ikke funker med mer enn 2 GB? søk i tråden, dette har blitt forklart en million ganger Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Spør igjen: Hvilket minnekort bør jeg kjøpe? Det er Micro SD, men hvilket merke er best - og stemmer det at det ikke funker med mer enn 2 GB? søk i tråden, dette har blitt forklart en million ganger Og du var så snill at du brukte like mye energi på å forklare meg at det hadde blitt diskutert en million ganger før, som det ville tatt å skrive svaret. Tusen takk Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Sandisk 2GB har fungert knirkefritt i 1 år for min del (til KU990). Du kan bruke større minnekort, men da er prosessen litt mer innviklet. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Sandisk 2GB har fungert knirkefritt i 1 år for min del (til KU990).Du kan bruke større minnekort, men da er prosessen litt mer innviklet. Takk Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ingen som har noen bra sider med tilbehør til KU990? Lenke til kommentar
Livert Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Sliter med å koble telefonen til PCen. Har ikke kjøpt minnekort enda, men vil ha over bildene som ligger på internminnet. Får bare "Invalid access to memory location" når jeg prøver å få tilgang på bildene gjennom LG PC Suite. For øvrig virker dette som noe dritt. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Spør igjen: Hvilket minnekort bør jeg kjøpe? Det er Micro SD, men hvilket merke er best - og stemmer det at det ikke funker med mer enn 2 GB? søk i tråden, dette har blitt forklart en million ganger Og du var så snill at du brukte like mye energi på å forklare meg at det hadde blitt diskutert en million ganger før, som det ville tatt å skrive svaret. Tusen takk greia er det at du kan søke i tråden før du spørr om noe. 1 du får fortere svar 2 vi slipper å forklare det igjen 3 du lærer deg å søke før du spørr 4 du slipper å få slike svar som jeg gav deg. <3 Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg kjøpte meg en KU990 på lørdag, og er foreløpig veldig fornøyd med den men er det mulig å aktivere smileyene, slik at de vises i sms'er? Meldingene blir så kjedelige uten de Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg kjøpte meg en KU990 på lørdag, og er foreløpig veldig fornøyd med den men er det mulig å aktivere smileyene, slik at de vises i sms'er? Meldingene blir så kjedelige uten de nei desverre. Lenke til kommentar
kenan Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hallo, jeg har denna viewty'n hackan med en gang og alt funker strålende med ca 40 themes og slikt, flotters woho.. Mene, jeg glemte å backe opp firmware mappa.. så ja er det noen som kan laste opp en norsk firmware versjon ? i tilfele noe skulle nå i skrull at jeg har den.. på forhånd takk Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hallo, jeg har denna viewty'n hackan med en gang og alt funker strålende med ca 40 themes og slikt, flotters woho.. Mene, jeg glemte å backe opp firmware mappa.. så ja er det noen som kan laste opp en norsk firmware versjon ? i tilfele noe skulle nå i skrull at jeg har den.. på forhånd takk Kan sikkert gjøre det hvis du forteller meg hvordan du hacka den/hvilken guide du fulgte. Er det faktisk nærmest 100 % safe å hacke den hvis man har backup? Og det er vell bare telefonminne jeg trenger backup av, ikke no spesial shit som ligger skjult? Lenke til kommentar
tbrueland Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei. Har ikke orket og lese igjennom alle 70 sidene enda, men jeg spør her heller. Dette er nok et rart spørsmål, men hvordan virker kalenderen/varsel funksjonen? På min Nokia 6290 så iriiterer det meg, for hvis jeg legger til f.eks et møte eller bursdag så legger den seg til i hovedmenyen. Og legger jeg til flere så legger de seg bare oppå etter hvert...irriterende. Så jeg lurer på hvis jeg f.eks legger til en alarm på julaften, holder den seg til kalenderen eller legger den seg til på f.eks 'skrivebordet'? Det er litt vanskelig og forkalare hva jeg mener, men jeg har tegnet litt på hvordan min 6290 ser ut. Så jeg ønsker og vite hvordan kalender/kalendervarsel funskjonen virker -Tommy Lenke til kommentar
kenan Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Hallo, jeg har denna viewty'n hackan med en gang og alt funker strålende med ca 40 themes og slikt, flotters woho.. Mene, jeg glemte å backe opp firmware mappa.. så ja er det noen som kan laste opp en norsk firmware versjon ? i tilfele noe skulle nå i skrull at jeg har den.. på forhånd takk Kan sikkert gjøre det hvis du forteller meg hvordan du hacka den/hvilken guide du fulgte. Er det faktisk nærmest 100 % safe å hacke den hvis man har backup? Og det er vell bare telefonminne jeg trenger backup av, ikke no spesial shit som ligger skjult? 100% safe er det vel ikke.., ingenting er 100 safe, men ja jeg kan vise deg hvilke guide jeg fulgte. VIKTIG AT DU GJØR DETTA FØRST!!!!!!!!! Guide får å ta backup av firmware finner du her Guiden for å installere Theme manager inkl themes på ku990 med EFS finner du her Jeg kan eventuelt sende deg programmene du trenger, fordi alle de linkene er døde omtrent på den siden, bare send meg en mail på [email protected]. Har nyste theme manager 3.2 og EFS. Er veldig gøy med themes, men man blir lei alt en eller annen gang , men hadde vært utrolig snilt om du kunne backe up frimwaren og de orginal finene i LGAPP mappa ( du skjønner hva det er når du er igang ). Grunnen til at jeg vil ha den er pga sikkerhet bare, hvis noe skulle gå gærnt. Endret 8. desember 2008 av kenan Lenke til kommentar
roadrunner41 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har en Nokia E65 nå, og et kriterie som er viktig for meg ved ny telefon er at de må være rask! Rask respons når jeg trykker. Har prøvd å trykke litt på en iPhone og den var som jeg ønsket. Er denne like rask?, og er den mye raskere enn en E65? Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 tror ikke den er like rask som iphone? Lenke til kommentar
kenan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 tror ikke den er like rask som iphone? Den er nok ikke like rask som Iphone nei.:\ Men men er en knall mobil, Men jeg lurer på hvor kan man kjøpe flere sånne beskytelsesfilmer til skjermen ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 tror ikke den er like rask som iphone? Den er nok ikke like rask som Iphone nei.:\ Men men er en knall mobil, Men jeg lurer på hvor kan man kjøpe flere sånne beskytelsesfilmer til skjermen ? Hos Claes Ohlson har de sånn film for mobil-skjermer. Lenke til kommentar
kenan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 tror ikke den er like rask som iphone? Den er nok ikke like rask som Iphone nei.:\ Men men er en knall mobil, Men jeg lurer på hvor kan man kjøpe flere sånne beskytelsesfilmer til skjermen ? Hos Claes Ohlson har de sånn film for mobil-skjermer. OK, Takk! Men har de for ku990 ? =) Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Kenan, gå for disse beskytterne, myye bedre enn vanlige plastbeskyttere, har hatt mitt i 6 mnd nå å har ikke en ripe i telefonen edit: leif Endret 12. desember 2008 av kptknert Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 tror ikke den er like rask som iphone? Den er nok ikke like rask som Iphone nei.:\ Men men er en knall mobil, Men jeg lurer på hvor kan man kjøpe flere sånne beskytelsesfilmer til skjermen ? Hos Claes Ohlson har de sånn film for mobil-skjermer. OK, Takk! Men har de for ku990 ? =) Det er sånn man klipper selv i passende størrelse. Her og her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå