Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spør igjen: Hvilket minnekort bør jeg kjøpe? Det er Micro SD, men hvilket merke er best - og stemmer det at det ikke funker med mer enn 2 GB?

 

søk i tråden, dette har blitt forklart en million ganger

 

Og du var så snill at du brukte like mye energi på å forklare meg at det hadde blitt diskutert en million ganger før, som det ville tatt å skrive svaret. Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Spør igjen: Hvilket minnekort bør jeg kjøpe? Det er Micro SD, men hvilket merke er best - og stemmer det at det ikke funker med mer enn 2 GB?

 

søk i tråden, dette har blitt forklart en million ganger

 

Og du var så snill at du brukte like mye energi på å forklare meg at det hadde blitt diskutert en million ganger før, som det ville tatt å skrive svaret. Tusen takk :)

 

greia er det at du kan søke i tråden før du spørr om noe.

1 du får fortere svar

2 vi slipper å forklare det igjen

3 du lærer deg å søke før du spørr

4 du slipper å få slike svar som jeg gav deg. <3

Lenke til kommentar

Hallo, jeg har denna viewty'n hackan med en gang og alt funker strålende :p med ca 40 themes og slikt, flotters woho..

 

Mene, jeg glemte å backe opp firmware mappa.. :p

 

så ja er det noen som kan laste opp en norsk firmware versjon ? i tilfele noe skulle nå i skrull at jeg har den.. :D

 

på forhånd takk :D

Lenke til kommentar
Hallo, jeg har denna viewty'n hackan med en gang og alt funker strålende :p med ca 40 themes og slikt, flotters woho..

 

Mene, jeg glemte å backe opp firmware mappa.. :p

 

så ja er det noen som kan laste opp en norsk firmware versjon ? i tilfele noe skulle nå i skrull at jeg har den.. :D

 

på forhånd takk :D

 

Kan sikkert gjøre det hvis du forteller meg hvordan du hacka den/hvilken guide du fulgte. Er det faktisk nærmest 100 % safe å hacke den hvis man har backup? Og det er vell bare telefonminne jeg trenger backup av, ikke no spesial shit som ligger skjult?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Har ikke orket og lese igjennom alle 70 sidene enda, men jeg spør her heller. Dette er nok et rart spørsmål, men hvordan virker kalenderen/varsel funksjonen? På min Nokia 6290 så iriiterer det meg, for hvis jeg legger til f.eks et møte eller bursdag så legger den seg til i hovedmenyen. Og legger jeg til flere så legger de seg bare oppå etter hvert...irriterende.

 

Så jeg lurer på hvis jeg f.eks legger til en alarm på julaften, holder den seg til kalenderen eller legger den seg til på f.eks 'skrivebordet'? Det er litt vanskelig og forkalare hva jeg mener, men jeg har tegnet litt på hvordan min 6290 ser ut.

 

Så jeg ønsker og vite hvordan kalender/kalendervarsel funskjonen virker

 

-Tommy

 

post-162632-1228769086_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hallo, jeg har denna viewty'n hackan med en gang og alt funker strålende :p med ca 40 themes og slikt, flotters woho..

 

Mene, jeg glemte å backe opp firmware mappa.. :p

 

så ja er det noen som kan laste opp en norsk firmware versjon ? i tilfele noe skulle nå i skrull at jeg har den.. :D

 

på forhånd takk :D

 

Kan sikkert gjøre det hvis du forteller meg hvordan du hacka den/hvilken guide du fulgte. Er det faktisk nærmest 100 % safe å hacke den hvis man har backup? Og det er vell bare telefonminne jeg trenger backup av, ikke no spesial shit som ligger skjult?

 

100% safe er det vel ikke.., ingenting er 100 safe, men ja jeg kan vise deg hvilke guide jeg fulgte.

 

VIKTIG AT DU GJØR DETTA FØRST!!!!!!!!!

 

Guide får å ta backup av firmware finner du her

 

 

 

Guiden for å installere Theme manager inkl themes på ku990 med EFS finner du her

 

Jeg kan eventuelt sende deg programmene du trenger, fordi alle de linkene er døde omtrent på den siden, bare send meg en mail på [email protected]. Har nyste theme manager 3.2 og EFS.

 

 

Er veldig gøy med themes, men man blir lei alt en eller annen gang :p, men hadde vært utrolig snilt om du kunne backe up frimwaren og de orginal finene i LGAPP mappa ( du skjønner hva det er når du er igang ).

 

Grunnen til at jeg vil ha den er pga sikkerhet bare, hvis noe skulle gå gærnt.

Endret av kenan
Lenke til kommentar
tror ikke den er like rask som iphone?

 

Den er nok ikke like rask som Iphone nei.:\

Men men er en knall mobil,

 

Men jeg lurer på hvor kan man kjøpe flere sånne beskytelsesfilmer til skjermen ?

 

Hos Claes Ohlson har de sånn film for mobil-skjermer.

 

OK, Takk! :p

 

Men har de for ku990 ? =)

Lenke til kommentar
tror ikke den er like rask som iphone?

 

Den er nok ikke like rask som Iphone nei.:\

Men men er en knall mobil,

 

Men jeg lurer på hvor kan man kjøpe flere sånne beskytelsesfilmer til skjermen ?

 

Hos Claes Ohlson har de sånn film for mobil-skjermer.

 

OK, Takk! :p

 

Men har de for ku990 ? =)

 

 

Det er sånn man klipper selv i passende størrelse. Her og her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...