Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Jeg avbstilte jeg fra elprice fordi de tok for mye for 8GB og fordi de brukte litt for lang tid. Bestilte heller fra komplett.no litt billigere og rask levering.

 

Men en ting jeg stusset over er at jeg overførte 3 filmer men kun den 1 fungerte. Alle er AVI format. FIkk bare en feil melding at "støttes ikke"

 

Noen som vet noe mer om dette?

 

Tror du må formatere til DivX format..

Jepp, men de er viktig att filene ikke er større enn 320x240.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestilte meg en viewty fra mpx den 21 desember. MPX leverte den inn 28(!), til tross for det var 9 på lager den 21. Nå har vi komt til 8 januar og den har ikke komt seg noe lenger enn det stedet den ble levert inn. :|

 

Uansett, gleder meg sykt til å få den. Men jeg vil veldig gjerne ha et etui til den, og jeg fant et skikkeli snacksy et. Det finner du her - http://viewty.lgmobile.com/no/ - dersom du følger linken og så videre trykker på "Om Viewty" -og derette "Viewty Accessories". DEN vil jeg ha. Eneste problemet er at LG ikke har makket seg til å lage en netshop. Noen som vet om noen slike etui som ligner jeg kan kjøpe en annen plass? I tilfelle noen som passer til en iPod, men også passser viewty'b bra?

 

si ifra vist du finner noen som selger slike etui. fikk trua på den jeg også:/

Lenke til kommentar
virker som det er streik hos posten i bergen no...

 

var sikker på at jeg skulle få telefonen i dag, men neida..

 

09.01.08 18.23 INNLEVERT POSTTERMINAL 5020 BERGEN

 

Morsomt, sånn står det på min også :wee: Satser på at de registrerer når de kommer til neste destinasjon og ikke når de drar.

 

samme daton også eller? aldri opplevd at en pakke ligger på samme post kontoret i 3 dager.

Lenke til kommentar

Hallo! Har bestilt HTC touch, men den kommer jo aldri inn på lager, så har sett litt på denne istedet. Men lurer på et par ting bare: (Har ikke lest så mye om den)

1. Er det office fremviser på den? (word, excel).

2. Hvordan er det å bruke mail på den (gmail)?

3. Hvordan er kalenderen (planlegger???)?

 

Noen som har prøvd begge som kan gi litt for og imot hverandre?

 

Tusen takk for tips!

Lenke til kommentar
Hallo! Har bestilt HTC touch, men den kommer jo aldri inn på lager, så har sett litt på denne istedet. Men lurer på et par ting bare: (Har ikke lest så mye om den)

1. Er det office fremviser på den? (word, excel).

2. Hvordan er det å bruke mail på den (gmail)?

3. Hvordan er kalenderen (planlegger???)?

 

Noen som har prøvd begge som kan gi litt for og imot hverandre?

 

Tusen takk for tips!

 

Edit: Ser at du har fått bedre svar fra den andre posten. så redigert vekk,

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...