Lawliet Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg avbstilte jeg fra elprice fordi de tok for mye for 8GB og fordi de brukte litt for lang tid. Bestilte heller fra komplett.no litt billigere og rask levering. Men en ting jeg stusset over er at jeg overførte 3 filmer men kun den 1 fungerte. Alle er AVI format. FIkk bare en feil melding at "støttes ikke" Noen som vet noe mer om dette? Tror du må formatere til DivX format.. Jepp, men de er viktig att filene ikke er større enn 320x240. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Men harry potter filmen er på 548x224.. og filmen 300 er på 656x272 px.. Begge er .avi men kun harry potter som fungerer.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Men er det divX? Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 huh? Men er ikke .divX og .avi det samme? De står oppført som .avi filmer. Men saken er det at harry potter filmen fungerer men ikke 300. Og det skjønner jeg ikke, siden begge er samme format. Men begge er større en 320x240. (Se innlegg over) Dette er merkelige saker.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du kan prøve det her Hvis jeg legger inn en film i .avi-format (DivX), får jeg "Støttes ikke" ved forsøk på avspilling.Bruker jeg samme codec, men lar filen ha .divx som extension i stedet for .avi, funker det helt fint. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) okey.. takk! Meeen "extension", hva er det? Betyr det at du bare bytter ut .avi med .divX? hehe Idag spør jeg mye EDIT: trykkleif.. Endret 10. januar 2008 av a_man Lenke til kommentar
es-brusv Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er det ikke mulig å synkronisere denne telefonen med Outlook? Og hvordan er det egentlig å skrive meldinger med denne. Er det ordbok hvis man ikke bruker qwerty? O i så fall hvordan er denne ordboken? Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Var det han mente ja. Men jeg har ikke fått telefonen enda så har ikke fått prøvd ut Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det går fint å skrive meldinger med denne uten Qwerty, med ordbok eller uten. Ved qwerty tastatur er "tastene" plassert litt fra hverandre, men øæå må man trykke på en "knapp" for å få frem. Enkelt når man venner seg til det. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Bestilte meg en viewty fra mpx den 21 desember. MPX leverte den inn 28(!), til tross for det var 9 på lager den 21. Nå har vi komt til 8 januar og den har ikke komt seg noe lenger enn det stedet den ble levert inn. :| Uansett, gleder meg sykt til å få den. Men jeg vil veldig gjerne ha et etui til den, og jeg fant et skikkeli snacksy et. Det finner du her - http://viewty.lgmobile.com/no/ - dersom du følger linken og så videre trykker på "Om Viewty" -og derette "Viewty Accessories". DEN vil jeg ha. Eneste problemet er at LG ikke har makket seg til å lage en netshop. Noen som vet om noen slike etui som ligner jeg kan kjøpe en annen plass? I tilfelle noen som passer til en iPod, men også passser viewty'b bra? si ifra vist du finner noen som selger slike etui. fikk trua på den jeg også:/ Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg prøver og prøver men får ingen andre filmer til å fungere unntatt en harry potter film. Denne gangen var det 320x240 og en .avi fil. Trykket på egenskaper og der står den listet opp som en DivX fil. Jeg skjønner ingenting! Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 8gb minnekortet er sendt:P det var digg å høre:D slapp jeg å kjøpe 6 gitt:D Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 siste erfaring skrevet på prisguiden seie at sms-er må slettast ein og ein...stemme dette`? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 virker som det er streik hos posten i bergen no... var sikker på at jeg skulle få telefonen i dag, men neida.. 09.01.08 18.23 INNLEVERT POSTTERMINAL 5020 BERGEN Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Da har jeg fått godkjent retur på telefonen til MPX. Lenke til kommentar
............... Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 virker som det er streik hos posten i bergen no... var sikker på at jeg skulle få telefonen i dag, men neida.. 09.01.08 18.23 INNLEVERT POSTTERMINAL 5020 BERGEN Morsomt, sånn står det på min også Satser på at de registrerer når de kommer til neste destinasjon og ikke når de drar. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 virker som det er streik hos posten i bergen no... var sikker på at jeg skulle få telefonen i dag, men neida.. 09.01.08 18.23 INNLEVERT POSTTERMINAL 5020 BERGEN Morsomt, sånn står det på min også Satser på at de registrerer når de kommer til neste destinasjon og ikke når de drar. samme daton også eller? aldri opplevd at en pakke ligger på samme post kontoret i 3 dager. Lenke til kommentar
............... Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Neh, kom inn i går en gang. Håper de sender den fort som f, men ser ikke så bra ut. Lenke til kommentar
DKH Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hallo! Har bestilt HTC touch, men den kommer jo aldri inn på lager, så har sett litt på denne istedet. Men lurer på et par ting bare: (Har ikke lest så mye om den) 1. Er det office fremviser på den? (word, excel). 2. Hvordan er det å bruke mail på den (gmail)? 3. Hvordan er kalenderen (planlegger???)? Noen som har prøvd begge som kan gi litt for og imot hverandre? Tusen takk for tips! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Hallo! Har bestilt HTC touch, men den kommer jo aldri inn på lager, så har sett litt på denne istedet. Men lurer på et par ting bare: (Har ikke lest så mye om den)1. Er det office fremviser på den? (word, excel). 2. Hvordan er det å bruke mail på den (gmail)? 3. Hvordan er kalenderen (planlegger???)? Noen som har prøvd begge som kan gi litt for og imot hverandre? Tusen takk for tips! Edit: Ser at du har fått bedre svar fra den andre posten. så redigert vekk, Endret 12. januar 2008 av MysticoN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå