Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser dere diskuterer den rosa utgaven her.

Den har jeg :/ hehe

matcho :p

 

Men har noen sprøssmål som jeg håper dere vil svare på.

1: Kan man bytte theme? de standard er så kjedlige

2: Kan man sette inn et 4GB minnekort i steden for 2. Hørt noe med den bare støtter 2 GB, men vil være litt sikker

3: Da jeg overfører musikk til telefonen, tar det lang tid. Ca 1.5 min pr sang på 4-5MB per sang. Er det vanlig?

 

:)

Lenke til kommentar

1. for å bytte theme må man hacke telefonen og med det forsvinner garantien.

 

2. man kan stappe i hvilken som helst størrelse på minnekortet. ikke noe problem å ha 16gb minnekort. det vises bare på telefonen at du har 2 gb. når det er 2gb ledig kan du lagre fra kameraet til brikken.

 

3. du må drite i pcsuiten når du overfører musikk... sett telefonen til masselagring på instillinger og lim inn filene i musikkmappa. går MYE fortere:)

Lenke til kommentar
når jeg prøver å koble meg opp på 3g for å se dagbladet.no kommerdetbare connection failed.

hva må jeg gjøre for å "sette mobilen opp for 3g" jeg har onecall som oppratør og engelsk meny på mobilen.

 

ty

 

du må nok kontakte opreatøren for å få gyldig oppsett ;) Noe eg tror de har for denne modellen!

Lenke til kommentar
det er jo sånn endre størrelse greie i den rediger-greia når du ser på bildet... jeg har ikke vært borti det problemet... størrelsen på mine bilder endrer seg automatisk.

 

 

 

får ikke bilder jeg har tatt til å bli riktig vei når jeg tar de som "hjemmeskjerm", selv når de er rotert... noen som vet hvordan?:p

 

hehe, du må jo zooome inn litt på de ;) og rotere...mer vet eg ikkje :p

Lenke til kommentar

Ser at jeg kan kjøpe denne telefonen hos telenor.no for 299 nå. Det høres for meg jævlig billig ut?

Jeg har lenge gått og sikla på en touchscreen mobil med bra kamera. iPhone ser jo rå ut og siden jeg har mac hjemme har den vært på ønskelista, men den er dyr, dårlig kamera, elendig netcombinding osv. HTC har jeg hørt er tregt, og de er dyre. Men denne har jo fått masse skryt i tester. Er det en gammel telefon?

 

299 med binding er jo ikke så ille for en touchscreentlf med 5 mega kamera?

Lenke til kommentar
Ser at jeg kan kjøpe denne telefonen hos telenor.no for 299 nå. Det høres for meg jævlig billig ut?

Jeg har lenge gått og sikla på en touchscreen mobil med bra kamera. iPhone ser jo rå ut og siden jeg har mac hjemme har den vært på ønskelista, men den er dyr, dårlig kamera, elendig netcombinding osv. HTC har jeg hørt er tregt, og de er dyre. Men denne har jo fått masse skryt i tester. Er det en gammel telefon?

 

299 med binding er jo ikke så ille for en touchscreentlf med 5 mega kamera?

 

mobilen er ca 1 år gammel kom vel på markedet rundt jul i fjor tenkter jeg.

Lenke til kommentar

Står HELT SIKKERT noe om emnet et eller annet sted i tråden, men siden jeg kun har hatt min KU990 i en ukes tid så orker jeg ikke bla bakover.

 

Har puttet en 8GB minnebrikke i. Har 88 låter i telefonen, kanskje 40 bilder og 4 videosnutter. Nå får jeg beskjed om at "minnet er fullt". Hva skjer??

Lenke til kommentar

Jeg har "hacket" min, og det gikk veldig bra. Har nå cirka 60 forskjellige themes på den.

 

Vuderer dog å selge min telefon (Kan selge den "uhacket", eller med themes innstalert) Grunnet at jeg rett og slett ikke har bruk for alle de mediafunksjonene telefonen tilbyr.

 

Men det er ikke direkte risky å hacke den, men man bør kunne litt om hvordan saker og ting funker. :D

Lenke til kommentar

Hatt ku990 i en ukes tid nå... og det er noe som irriterer meg noe voldsomt, nemlig blitsen!

Den blir jo aldri brukt! Det må være helt BEK MØRKT for at den KANSKJE blir brukt. Ellers blir det bare mørke bilder.

Har prøvd å sette til nattmodus osv, men det er helt random om blitsen blir brukt eller ei. Evig irriterende!

 

Hva er greia med dette?

 

Står HELT SIKKERT noe om emnet et eller annet sted i tråden, men siden jeg kun har hatt min KU990 i en ukes tid så orker jeg ikke bla bakover.

 

Har puttet en 8GB minnebrikke i. Har 88 låter i telefonen, kanskje 40 bilder og 4 videosnutter. Nå får jeg beskjed om at "minnet er fullt". Hva skjer??

 

 

Du har kanskje lagret på internminne i stedet for minnekort?

Lenke til kommentar
Står HELT SIKKERT noe om emnet et eller annet sted i tråden, men siden jeg kun har hatt min KU990 i en ukes tid så orker jeg ikke bla bakover.

 

Har puttet en 8GB minnebrikke i. Har 88 låter i telefonen, kanskje 40 bilder og 4 videosnutter. Nå får jeg beskjed om at "minnet er fullt". Hva skjer??

 

Jeg mener å ha hørt at det ikke funker med mer enn 2 GB minnekort til telefonen?

 

Spør igjen: Hvilket minnekort bør jeg kjøpe? Det er Micro SD, men hvilket merke er best - og stemmer det at det ikke funker med mer enn 2 GB?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...