Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Hvis jeg sender en video via bluetooth til pc'n, så blir det bare feil filformat.

Verken DivX, WMP, quicktime player funker.

 

Sikkert noe enkelt man skal gjøre, men ikke helt stabil på pc'n : p

Noen som har peiling?

 

 

 

Og en ting til;

Når jeg plugger mobilen til pc'n (via usb), så "finner" ikke pc'n mobilen. Vet ikke helt hvordan jeg får sendt filer via den kabelen da.

 

På forhånd takk for svar !!

Lenke til kommentar
Noen som har kjøpt fra cdon.com? det har stått ikke sendt i to dager nå :\

 

Jeg kjøpte den derfra ja.. Tror ikke du behøver fordi det har gått to dager uten at den er blitt sendt :)

Fikk melding at de hadde fått telefonen fra fjernlageret, og blir sendt iløpet av uken, muigens neste uke :\ rart dem ikke sender idag.. men jaja, er en tålmodig person :)

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe denne mobilen til kjæresten i julegave, noen som har noen innspill? All over en bra telefon som er enkel å bruke? Hun er ingen sinke reint teknologisk, men heller ikke noen proffbruker akkurat..

 

Hei, kan nok sterkt anbefale den, er enkel å lære, og byr på mye artig. Noe du kanskje vet; som video i 640 x 480 wide format, godt kamera(iallefall ute i god lys) og dessuten konge på multimedia! Det er ikke noen proffmobil, men har nok å by fordi ;)

 

Vurderer å kjøpe denne mobilen til kjæresten i julegave, noen som har noen innspill? All over en bra telefon som er enkel å bruke? Hun er ingen sinke reint teknologisk, men heller ikke noen proffbruker akkurat..

 

Hei, kan nok sterkt anbefale den, er enkel å lære, og byr på mye artig. Noe du kanskje vet; som video i 640 x 480 wide format, godt kamera(iallefall ute i god lys) og dessuten konge på multimedia! Det er ikke noen proffmobil, men har nok å by fordi ;)

 

 

Hei folks! Har dere sett at Ku 990 har vært på populært i prisguiden nesten helt siden den kom no?

Btw; noen tips til å finne Wievty spill?

Lenke til kommentar

Da har jeg hatt min KU990 i tre dager, og må si at jeg er meget fornøyd. Jada; det er vanskelig å få bra bilder i dunkel belysning fordi man ikke kan velge å ha blitz på hele tiden, men ellers ganske super.

 

Hadde på forhånd store fordommer mot touch-pad, men jeg er overraskende positiv over hvor enkelt det er å skrive sms. Vanskelig å skrive sms når man kjører, ja, men det bør man strengt tatt aldri gjøre, uansett telefontype.

 

Min Nokia N82 ER fremdeles bedre på bilder, og har flere funksjoner, men synes nå det var såpass festlig med touch-skjermen at jeg kommer til å bruke den en god stund til. Dessuten var det moro med redigeringsprogrammene når man filmer.

 

En ting jeg dog lurer på; når jeg sender mms så opplever jeg at noen mottakere ikke klarer å få opp bildet på telefonen sin.

 

Til deg som lurte på om du skulle kjøpe denne til dama; yes - og kjøp den gjerne i rosa. Den er bare super-elegant ;-)

Lenke til kommentar
Da har jeg hatt min KU990 i tre dager, og må si at jeg er meget fornøyd. Jada; det er vanskelig å få bra bilder i dunkel belysning fordi man ikke kan velge å ha blitz på hele tiden, men ellers ganske super.

 

Hadde på forhånd store fordommer mot touch-pad, men jeg er overraskende positiv over hvor enkelt det er å skrive sms. Vanskelig å skrive sms når man kjører, ja, men det bør man strengt tatt aldri gjøre, uansett telefontype.

 

Min Nokia N82 ER fremdeles bedre på bilder, og har flere funksjoner, men synes nå det var såpass festlig med touch-skjermen at jeg kommer til å bruke den en god stund til. Dessuten var det moro med redigeringsprogrammene når man filmer.

 

En ting jeg dog lurer på; når jeg sender mms så opplever jeg at noen mottakere ikke klarer å få opp bildet på telefonen sin.

 

Til deg som lurte på om du skulle kjøpe denne til dama; yes - og kjøp den gjerne i rosa. Den er bare super-elegant ;-)

 

 

Rosa, genialt! :D

 

Men tviler litt på at telenor har den i sortimentet i nettbutikken :/

Lenke til kommentar
Rosa, genialt! :D

 

Men tviler litt på at telenor har den i sortimentet i nettbutikken :/

 

Sjekket nettopp nettbutikken til telenor, og der har de 25 stk RÅSA på lager ;-)

 

Noen som vet hvordan man gjør for å endre på bildene man sender forresten? Når jeg sender bilder fra min telefon (tatt i 5 mpx oppløsning) til min fars mobil, så får han bare opp f.eks. øyet til bikkja. Det fungerer utmerket å sende fra Nokia N82 med samme oppløsning...

Endret av Mira6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...