Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shit - jeg har lyst på denne telefonen altså (i ROSA :love: ). Jeg har en nokia N82 også, som er den beste telefonen jeg har hatt (det har vel blitt noenogtjue etterhvert). Allikevel... én telefon privat og én til arbeid. Det bare MÅ jeg ha.

 

Noen som tror jeg kommer til å like denne i forhold til at jeg synes N82 er dødsbra?

Lenke til kommentar
jeg har N82 nå og må si jeg syntes den er bedre å bruke en LGen

 

Ja, det regnet jeg vel også med. N82 er bare konge! :-) Men... I'll give it a try, tror jeg. Er litt hissig på videokameraet...

 

Ja.. ikke forvent allverden. Feks blitzen er helt uberegnelig, og eksponeringen er så som så.

 

Videokameraet er jeg dog rimelig bra fornøyd med

Lenke til kommentar
jeg har N82 nå og må si jeg syntes den er bedre å bruke en LGen

 

Ja, det regnet jeg vel også med. N82 er bare konge! :-) Men... I'll give it a try, tror jeg. Er litt hissig på videokameraet...

 

Ja.. ikke forvent allverden. Feks blitzen er helt uberegnelig, og eksponeringen er så som så.

 

Videokameraet er jeg dog rimelig bra fornøyd med

 

I forhold til en Nokia 5610 da? Da tenker jeg bilde- og videomessig... Har en reklamasjon på en slik skjønner du, og LG'en skal erstatte denne.

Lenke til kommentar
jeg har N82 nå og må si jeg syntes den er bedre å bruke en LGen

 

Ja, det regnet jeg vel også med. N82 er bare konge! :-) Men... I'll give it a try, tror jeg. Er litt hissig på videokameraet...

 

Ja.. ikke forvent allverden. Feks blitzen er helt uberegnelig, og eksponeringen er så som så.

 

Videokameraet er jeg dog rimelig bra fornøyd med

 

I forhold til en Nokia 5610 da? Da tenker jeg bilde- og videomessig... Har en reklamasjon på en slik skjønner du, og LG'en skal erstatte denne.

 

hehe.. nå spør du vanskelig. I utgangspunktet er jeg av den klare oppfatning; at LG'en har sin force på video-fronten. Diverse Nokia modeller m.m vil antagelig gi den match på photo

 

Videokameraet er meget bra, sannsynligvis noe av det beste du finner på en mobil (tar 120 bilder pr sek).

Endret av groenn
Lenke til kommentar
hehe.. nå spør du vanskelig. I utgangspunktet er jeg av den klare oppfatning; at LG'en har sin force på video-fronten. Diverse Nokia modeller m.m vil antagelig gi den match på photo

 

Videokameraet er meget bra, sannsynligvis noe av det beste du finner på en mobil (tar 120 bilder pr sek).

 

Da er det sikkert bra nok i massevis. Er fornøyd med Nokia n82 også, som tar 30 bilder pr. sek (som du SELVSAGT helt sikkert vet ;) ) Liker at skjermen på LG-telefonen er såpass stor som den er. Har en Sony Ericsson k850i også (jada :blush: ) - og bildene blir allright, men med en såååååååååååå liten skjerm ser de kjipe ut allikevel (og innrømmer at jeg bruker kameraet på mobilen flittig, og er treg med å laste over til PC)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...