Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

vis du kopierer original oppsettet ditt til pcen, så skal det "bare" være å "legge det tilbake" vis telefonen blir bricka.

 

men vis du kun endrer den fila så er det minimal sjanse for at det skjer.

Greide å fucke opp telefonen min i sted, men fikk den tilbake ved å slette noen filer.

 

Men jeg lurer på hvordan jeg tar tilbake backup filene? noen som vet, vil ha den tilbake til den standen jeg hadde den i før jeg begynnte å fikse og trikse :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Lommelykt" Hva er det for noe..? Rødt lys kommer det alltid når avløsern trykkes ned, men tror ikke det var der til å begynne med. Går det an å velge bort det røde lyset?

 

Lommelykt? Mange telefoner har lommelykt. De som ikke har ordentlig blitz, og bare har kameralys kan ofte bruke lyset som en lommelykt. KU990 har ikke kameralys, men blitz. Derfor foreslo jeg å bruke det røde lyset hvis man trenger litt lys.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har hatt denne telefonen nesten et halvt år, men har aldri egentlig "utforsket" den noe særlig. på Amobil.no, står det

 

# Super-3G: Ja

# 3G: Ja

 

Og såvidt jeg har forstått, så er dette en "trådløs internettilkobling" i telefonen, som kobler seg opp på trådløse nett i nærheten.

 

Er det bare jeg som har missforstått totalt, eller har jeg gjort noe galt? For jeg kan virkelig finne noen form for trådløst internett på min telefon...

 

Mulig jeg er litt utdatert med navn og slikt, men håper dere forstod.

 

Mvh. Lasse

Endret av h4dthecowran
Lenke til kommentar

Synd at det ikke er noe Wi-fi nett på ku990. Det er vel det eneste ved sidenav batteriproblemet jeg missliker med den.

Bare nettet er nesten grunn nok til å kjøpe nye iPhone etter min mening.

Regner med at det ikke er hardware beregnet for å kjøre Wi-fi nett i ku990?

 

Hvis det er mulig, så kunne man jo prøvd å "modde" det.

Lenke til kommentar
Synd at det ikke er noe Wi-fi nett på ku990. Det er vel det eneste ved sidenav batteriproblemet jeg missliker med den.

Bare nettet er nesten grunn nok til å kjøpe nye iPhone etter min mening.

Regner med at det ikke er hardware beregnet for å kjøre Wi-fi nett i ku990?

 

Hvis det er mulig, så kunne man jo prøvd å "modde" det.

Du kan ikke modde telefonen til å virke med WI-fi eller w-lan!

Lenke til kommentar
"Lommelykt" Hva er det for noe..? Rødt lys kommer det alltid når avløsern trykkes ned, men tror ikke det var der til å begynne med. Går det an å velge bort det røde lyset?

 

Lommelykt? Mange telefoner har lommelykt. De som ikke har ordentlig blitz, og bare har kameralys kan ofte bruke lyset som en lommelykt. KU990 har ikke kameralys, men blitz. Derfor foreslo jeg å bruke det røde lyset hvis man trenger litt lys.

 

Ok. Ja hvordan er erfaringene når det gjelder blitzen på denne telefonen?

 

Hos meg (og også andre tydeligvis) bruker den slutte å fungere. Har endret innstillinger flere ganger fram og tilbake på alt mulig ( inkl "auto", "alltid av", de forskjellige "Iso" valgene etc)

 

Så kommer blitzen av og til tilbake et par tre ganger, for så å slutte virke (samme hvor mørkt det er)

Når den først virker, virker den jo selv om det er relativt lyst også.

 

Noen som har kjennskap til hva som ligger i det der, eller hva jeg/vi muligens gjør feil i innstillingene? :hmm:

Endret av groenn
Lenke til kommentar
Synd at det ikke er noe Wi-fi nett på ku990. Det er vel det eneste ved sidenav batteriproblemet jeg missliker med den.

Bare nettet er nesten grunn nok til å kjøpe nye iPhone etter min mening.

Regner med at det ikke er hardware beregnet for å kjøre Wi-fi nett i ku990?

 

Hvis det er mulig, så kunne man jo prøvd å "modde" det.

Du kan ikke modde telefonen til å virke med WI-fi eller w-lan!

 

Regnet forsåvidt med det, men med så mange kloke hoder rundt om i verden, er det ikke godt å vite. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...