Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

jeg mener du kan jo bruke søk funksjonen ;)

men det er faktisk så enkelt som at et batteri lades ut på en ikke linjær måte, stort sett alle andre mobilprodusenter (iallefall så vidt jeg har fått med meg) legger inn programmering som "retter" visningen av batterikapasiteten og gjør den linjær. det har ikke LG gjort og dermed blir de fleste av oss (meg inkludert) tatt litt på sengen når mobilen plutselig gikk fra 2 streker til tomt, på en 5 minutters samtale (litt overdrevet kanskje).

 

til core2dude:

tror ikke det har vært sagt så mange gange i denne tråden at det er 4 gb men det har vel blitt sagt 2gb vil vises vis kortet er større en dette og du må for å få tilgang til hele minnekortet fylle det opp så det ikke er mer en 2gb ledig for å få utnyttet hele kortet.

1.72 er vel 2GB på den ikke "metriske" regnemåten. samme som harddisker selges som 250, men når du tar de i bruk står det 232

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg mener du kan jo bruke søk funksjonen ;)

men det er faktisk så enkelt som at et batteri lades ut på en ikke linjær måte, stort sett alle andre mobilprodusenter (iallefall så vidt jeg har fått med meg) legger inn programmering som "retter" visningen av batterikapasiteten og gjør den linjær. det har ikke LG gjort og dermed blir de fleste av oss (meg inkludert) tatt litt på sengen når mobilen plutselig gikk fra 2 streker til tomt, på en 5 minutters samtale (litt overdrevet kanskje).

 

til core2dude:

tror ikke det har vært sagt så mange gange i denne tråden at det er 4 gb men det har vel blitt sagt 2gb vil vises vis kortet er større en dette og du må for å få tilgang til hele minnekortet fylle det opp så det ikke er mer en 2gb ledig for å få utnyttet hele kortet.

1.72 er vel 2GB på den ikke "metriske" regnemåten. samme som harddisker selges som 250, men når du tar de i bruk står det 232

Så dumt!

Hvordan slår man av 3G? Finner det ikke noen plass...

 

Får denne forbanna feilmeldingen når jeg prøver å komme inn på mobilen. Har en 8 GB brikke, har brukt ca 3 GB nuh...Funka jo før...help anyone? :ermm:

post-172109-1225972844_thumb.jpg

Endret av Dott^
Lenke til kommentar
Får denne forbanna feilmeldingen når jeg prøver å komme inn på mobilen. Har en 8 GB brikke, har brukt ca 3 GB nuh...Funka jo før...help anyone? :ermm:

 

Hvis du skrur telefonen over til masselagringsmodus (og ikke bruker lgsuite), bør det funke. Bruer da telfonen som f.eks. en USBminnepinne.

 

 

EDIT: Du bør ha minnekortet formatert med windows, ikke telefonen.

Endret av njm
Lenke til kommentar
Får denne forbanna feilmeldingen når jeg prøver å komme inn på mobilen. Har en 8 GB brikke, har brukt ca 3 GB nuh...Funka jo før...help anyone? :ermm:

 

Hvis du skrur telefonen over til masselagringsmodus (og ikke bruker lgsuite), bør det funke. Bruer da telfonen som f.eks. en USBminnepinne.

 

 

EDIT: Du bør ha minnekortet formatert med windows, ikke telefonen.

Ja det går fint å overføre i masselagringsmodus.

Men kan være kjekt å kunne lagre meldinger, kontakter etc. :)

 

Anyone knows?

Lenke til kommentar
til core2dude:

tror ikke det har vært sagt så mange gange i denne tråden at det er 4 gb men det har vel blitt sagt 2gb vil vises vis kortet er større en dette og du må for å få tilgang til hele minnekortet fylle det opp så det ikke er mer en 2gb ledig for å få utnyttet hele kortet.

1.72 er vel 2GB på den ikke "metriske" regnemåten. samme som harddisker selges som 250, men når du tar de i bruk står det 232

Så hvis jeg setter minnekort i pc og fyller det opp til med mer enn 6GB så vil det fungere?.. da skjønner jeg...

Lenke til kommentar

core2dude: ja da bør det fungere men mobilen støtter ikke offisielt brikker over 2gig så man vet jo aldri.

 

Dott^: jeg har ikke telefonen lengre så kan ikke finne nøyaktig hvor det ligger (fordi jeg gidder ikke leite etter brukermanual på nettet) men hvis du går på instillinger og nettverk så heter det vel noe slikt som nettverksmodus og der kan du velge mellom gsm og umts (eller hva de nå kaller den andre modusen)

 

hvis du svitser til "minnebrikke"modus og fyller opp kortet så det ikke er mer en 2gig ledig så bør det funke fett som flesk å bruke lg pc-suite, dog spekulerer jeg bare da jeg aldri har vært ute for denne problemstillingen personlig.

 

lykke til begge to

Lenke til kommentar
Dott^: jeg har ikke telefonen lengre så kan ikke finne nøyaktig hvor det ligger (fordi jeg gidder ikke leite etter brukermanual på nettet) men hvis du går på instillinger og nettverk så heter det vel noe slikt som nettverksmodus og der kan du velge mellom gsm og umts (eller hva de nå kaller den andre modusen)

Takk for svar, men en ting jeg lurte på.

 

Hva er hva av de to, hva må jeg velge for å slå av 3G? :)

Lenke til kommentar
Dott^: ja det går ann å fjerne lyden, men ikke uten å hacke den, du kan riskikere å bricke telefonen din ved å hacke den, men det er fult mulig. tror ikke det står beskerevet her men det står på det engelske ku 990 forumet, direkte hvor der det husker jeg ikke.

 

vede: kommer jo ann på hva slags units du vil converte. men ja den har konverterings programvare.

Er ikke sikker på hva du mener med hacke, men er registrert på forumet der, og har "unlocka" telefoenen, så har en del themes.

Men hadde du funnet den tråden hadde det vært kjempeflott. Finner den ikke.

Lenke til kommentar
beklager men det gidder jeg ikke. men søk på noe slikt som: "developers tool" "shutter sound removal" eller lignende.

 

tingen er at du må ha utviklerverktøy på pcen, og koble til mobilen til pcen og erstatte lydfilen som avspilles med en ny lydfil (med samme navn) som er "tom" for lyd.

Found it: http://www.mygreatphone.com/forum/modifica...ution-more.html

 

Gjett hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem :whistle:

Lenke til kommentar

Da fikk jeg stengt shuter sound:)

Da skal jeg bare endre "AFcompleted.wav", "recording_end.wav" og "recording_start.wav" ;)

 

Trodde det skulle være vanskligere en det faktisk er..

 

stich_it: Jeg tok backup før jeg begynnte med alt dette her, og om noe skulle fucke seg, er det bare å ta backup, så funker den eller?

Så lenge jeg bare driver på med det jeg har tatt backup av (LGAPP)? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...