Erijk Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Vel, jeg sier nei. Hva med å gå for et litt større? Det koster veldig lite for et som er litt større. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Enig. Differansen er såpass lav at det er like greit å kjøpe et større minnekort. Lenke til kommentar
Suzume Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Forsto det slik at jeg må fylle på 6gb via pc'n på det kortet før jeg kan bruke det i mobilen? Kan man se filmer på LG'n? (Som i "I am legend"?) --Edit-- Så framt at jeg har 8gb minnekort da. Hvor stort anbefaler dere? Endret 22. oktober 2008 av Suzume Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kommer jo helt an på hva du skal legge innpå den? Masse filmer, musikk kanskje, og litt bilder. Da går plassen fort. Kjøp litt stort, det anbefaler iallefall jeg. Og ja, du kan se filmer på den. Men du må konvertere dem til formatet som mobilen støtter. Selv har jeg sett en hel haug med King Of Queens på den. Lenke til kommentar
Suzume Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Okei, ja er kanskje greit det. Har lest alle sidene i denne tråden, men hva ble folk enige om ang. SdHc kort? Går det? Om jeg kjøper et på 4gb, kan jeg bare sette det inn og tut og kjør? Eller må jeg legge noe på det først? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 SDHC går vel, ja. Du kan bare sette det inn og tute og kjøre, du velger masselagring og kan flytte filene til mobilen (Minnekortet) akkurat som en ekstern harddisk eller lignende. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 gleder meg til fredag/lørdag. får denne telefonen da Lenke til kommentar
Suzume Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Flott det her. Virker som en super mobiltelefon! Synd jeg må vente til jul Lenke til kommentar
1915 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Flott det her. Virker som en super mobiltelefon! Synd jeg må vente til jul hvorfor må du vente til jul ? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kanskje det er julegave? Eller så kanskje abonnementet hennes går ut da. Lenke til kommentar
Suzume Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) to bad. Haha, Daniel. Forandring i planer, de hadde den på Elkjøp som du sa, så får den i morgen^^ --Edit-- Btw: "To bad" skal ha to O'er, Daniel. For det sier Marte ^^ Endret 23. oktober 2008 av Suzume Lenke til kommentar
Suzume Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Unnskyld for dobbelpost... Skulle det ikke følge med 2 skjermbeskyttere? Jeg fikk bare èn... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Er en som sitter på skjermen når du får telefonen, også følger det med 1, og da blir det 2 STK. Endret 27. oktober 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Suzume Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ah. Sånn sett. Den som sitter på var jo bare dritt da Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det har du helt rett i, den er ganske dårlig. Men det går an og få kjøpt flere, så fortvil ikke. Men vil egentlig ikke anbefale beskytter, siden det kan ødelegge touch skjermen, sier LG. Lenke til kommentar
Suzume Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har den på, er litt småredd for riper. Er så forsiktig jeg kan med trykkingen nå.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hmm. Jeg har da hatt den på et halvt år nå. Den første datt av ganske fort, men den andre (som fulgte med ved siden av) sitter fortsatt godt. Har ikke merket noen form for feil eller "ødeleggelse" i skjermen, heller. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Vel det var LG sin påstand, noe som faktisk sier seg selv, visst du trykker hardt så er ikke det bra for skjermen i lengden. Ganske logisk, selv tar jeg så vidt på skjermen for å få noe respons, men så har ikke jeg noe beskyttelse på for det. Har ingen riper, overraskende nok. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Dårlig skjerm om den ikke tåler trykking med beskyttelsesplast på, så nei, det sier ikke seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå