Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har sett Guitar Hero med full touch-støtte til Viewty?

Det er ikke kommet noen versjoner av Guitar Hero med Touch støtte, men hvis du leter på forumet ( ku990.co.uk/mygreatphone.com ) så finner du noe som heter Guitar rock tour som er touch basert, men ikke fullt så mange sanger som Guitar Hero, og det er Polyfoniske toner , men det funker knallbra!

 

eneste som suger er at når man kommer litt inn i spillet må man presse 2 noter på likt. det går ikke bra uten multitouch :) jeg snakker av erfaring :)

Lenke til kommentar

Så har jeg også med i tråden :D Bestillte KU990 idag hos telenor. Bestillte også en Sandisk MicroSD 4GB til en billig penge.

 

det jeg gleder meg mest til med denne telefonen er hovedsaklig trykkskjermen og kameraet :) Har lenge klart å holde meg med en gammel Siemens MC60 med 64x64 pixler (eller noe sånt) og 1mpix kamera, så dette blir en Über oppgradering xD

 

Blir også morro å se film i DivX format på langturer eller bare i norsktimene :p

 

Angående testen som Amobil gjorde for en stund siden, så trakk de frem 2 dårlige sider ved mobilen og det var mp3-spiller og for få kamerainstillinger... Etter det jeg har sett på youtube virker jo kamerainstillingene helt greie? Og mp3-lyden skal ikke være så værst?

 

Core2Dude

Lenke til kommentar
Nei, JEG syntes det ikke er få kamerainstillinger, men så er ikke jeg sønnen til Japan Foto heller. Jeg tar bilder i ny og ne, og ang MP3-spilleren er den helt OK, ikke noe mer. :) Håper det hjalp litt.

Jo takk :)

 

Så jeg regner med at det eneste negative for min side blir litt WiFi savn. Ellers hadde det jo vært kult hvis den hadde bevegelsessensor, men det er jo bare småtteri.

 

Gleder seg :new_woot:

Lenke til kommentar
Angående testen som Amobil gjorde for en stund siden, så trakk de frem 2 dårlige sider ved mobilen og det var mp3-spiller og for få kamerainstillinger... Etter det jeg har sett på youtube virker jo kamerainstillingene helt greie? Og mp3-lyden skal ikke være så værst?

 

Core2Dude

 

Grunnen til at de trakk ned på Mp3 spilleren var fordi det ikke var egualizer, selv om litt leting hadde ført til at de kunne funnet frem

Lenke til kommentar
Nei, JEG syntes det ikke er få kamerainstillinger.

 

vel, det er ikke så utrolig mange, men nå må vi være ærlige, på 90% av bildene bruker du badic, (vanlig bilde, auto fokus, og ikke noe ramme, panorama etc.)

 

Grunnen til at de trakk ned på Mp3 spilleren var fordi det ikke var egualizer, selv om litt leting hadde ført til at de kunne funnet frem

 

mp3-spilleren er helt okeh, men den skjærer når den kommer i høye toner. det er vel det eneste virkelig dårlige med den.

Lenke til kommentar
Angående testen som Amobil gjorde for en stund siden, så trakk de frem 2 dårlige sider ved mobilen og det var mp3-spiller og for få kamerainstillinger... Etter det jeg har sett på youtube virker jo kamerainstillingene helt greie? Og mp3-lyden skal ikke være så værst?

 

Core2Dude

 

Grunnen til at de trakk ned på Mp3 spilleren var fordi det ikke var egualizer, selv om litt leting hadde ført til at de kunne funnet frem

huh? mener du at det er equaliser på den? eller kan man installere noe i etterkant?

Lenke til kommentar
Angående testen som Amobil gjorde for en stund siden, så trakk de frem 2 dårlige sider ved mobilen og det var mp3-spiller og for få kamerainstillinger... Etter det jeg har sett på youtube virker jo kamerainstillingene helt greie? Og mp3-lyden skal ikke være så værst?

 

Core2Dude

 

Grunnen til at de trakk ned på Mp3 spilleren var fordi det ikke var egualizer, selv om litt leting hadde ført til at de kunne funnet frem

huh? mener du at det er equaliser på den? eller kan man installere noe i etterkant?

 

Det er ikke en vanlig equalizer, men hvis man har peiling på hva man gjør så kan dere jo sjekke http://www.mygreatphone.com/forum/audio-vi...ase-volume.html

Lenke til kommentar

Har bestilt denne telefonen nå, den virker bra. Men stemmer det at LG ikke lager softwareoppdateringer? Utifra det jeg leser virker det som om det kan dukke opp noen bittesmå bugs en oppdatering kunne fikset, men jeg finner ingen.

 

Og så litt off-topic. Bestilte tlf på CDON på torsdag (pluss to andre varer). I går sto telefonen på "delvis levert" (Aner ikke hva det betyr), mens resten av varene gikk fra "varene pakkes" til "levert" utover kvelden. I dag er ordrestatusen helt blank. Betyr det at den oppdateres eller har det skjedd en liten feil i systemet?

 

Gleder meg som en unge på julaften til å få ny mobil nå og er selvsagt altfor utålmodig til å vente i ro og la ting gå sin gang. Den største grunnen er nok at jeg skal mose den gamle SEn min med øks. Den har ikke vært en god venn de siste månedene ;)

Lenke til kommentar

Så langt så godt. Er meget fornøyd med min KU990 :D Noen negative ting er det jo, men det er lite. Savner kamerabeskyttelse, lavere volum på høyttalerene (i telefonen), overføringshastigheten med kabel er jo latterlig treg (100kb\sek ca), noen ganger kan knapper henge seg og vise "nedtrykt" tegnet uten at det skjer noe. (løses ved å bare trykke en gang til)

 

Multitaskingknappen er nesten umulig å treffe med fingeren :p.

 

Alt blir mye bedre når jeg får 4GB MicroSD i hus. Savner mye musikk, bilder og video på den. Kamera får nesten full pott :) Kjempebra.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer annskaffelse av en Ku990, men jeg lurer på en ting:

NetonNet selger her en KU990 til en billig penge, men er dette da en "kontantkort telefon?"

 

Jeg har abonement fra telenor, kan jeg bare sette sim-kortet mitt i telefonen fra NetonNet når jeg får den da?

 

Takk :innocent:

 

Edit:

Fant også her en til god pris, har noen kjennskap til denne siden?

Endret av Suzume
Lenke til kommentar

Perfekt. Takk for hjelpen.

 

1. Et ganske simpelt spørsmål, er vibrering sammen med ringetonen et valg?

(Vet det er ganske standard, men hadde en samsung en gang da jeg måtte ta enten/eller. Det var uhorvelig slitsomt)

 

2. Er det noen som har erfaringer med Net On Net? Er det en side man kan stole på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...