MysticoN Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Men er enig at det bilde bilde av fjernkontrollen var ræv tongue.gif HVis man tar flere bilder, og tar seg tid til å stille inn kameraet, blir bildene veldig gode:) Det skulle noe bare mangle da, men synest at det er litt rart at folk tar bilder i "farten" å legger ut på en post som diskuterer telefonen. når det kommer såpass mange dårlige bilder kan folk begynne å lure. slik er det med alle telefoner og kamera også. Lenke til kommentar
system3 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Da er du heldig. Jeg kjøpte min hos mpx. Tror neppe jeg kjøper der igjen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvorfor ikke? Fordi de brukte 4 dager bare på å levere pakken til posten. Hvertfall i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Var da en...god grunn. Vurderer sterkt å kjøpe denne telefonen, bare litt bekymra for sms skrivingen og hvor kjapt brukergrensesnittet er. Men har jo lest her at det ikke er så tregt som noen vil ha det til. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Someone is touchy! Jeg forlanger ikke at kameraet på mobilen skal være perfekt. Og de bildene dere ser er ikke helt optimale heller. Hvis du lærer deg å kjenne kameraet klarer du fint å ta gode bilder. Og alle er ikke like kresene! Jeg er ikke like kresen som visse folk. Men det er bare fint at folk har ulike meninger.. Endret 7. januar 2008 av a_man Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bestilte meg en viewty fra mpx den 21 desember. MPX leverte den inn 28(!), til tross for det var 9 på lager den 21. Nå har vi komt til 8 januar og den har ikke komt seg noe lenger enn det stedet den ble levert inn. :| Uansett, gleder meg sykt til å få den. Men jeg vil veldig gjerne ha et etui til den, og jeg fant et skikkeli snacksy et. Det finner du her - http://viewty.lgmobile.com/no/ - dersom du følger linken og så videre trykker på "Om Viewty" -og derette "Viewty Accessories". DEN vil jeg ha. Eneste problemet er at LG ikke har makket seg til å lage en netshop. Noen som vet om noen slike etui som ligner jeg kan kjøpe en annen plass? I tilfelle noen som passer til en iPod, men også passser viewty'b bra? Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 kossen like dåkkår så har mobilen å bruka hjulet rondt linså t zooming ol.? eg prøvde d på ein modell på telebutikken å vakje heilt begeistra (modellen va ikkje ein telefon, bare et skall med trykkbare knappar, å hjulet kunne vris på. då håpe eg at det funke bedre på ekta telefonar) Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 hehe det er en stor forskjell på en dummy og en ekte mobil. Jeg synes hjulet er helt ok, det kunne ha vært litt mer følsomt og reagert litt tidligere. Man må dreie hjulet helt til "stopp" for at den skal reagere. Men den er helt ok synes jeg da.. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Telefonen min skrur seg ofte av, selvom batteriet er fullt/halv fullt, og da må jeg ta ut batteriet før den kan skrus på igjen. Ellers når jeg ser på filmer som jeg har filmet, så kan skjermen pluselig bli helt grønn, og så bli svart, og når jeg får kontakt med den igjen, så er den ute i menyen. Noen som har hatt lignende problemer? Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 huff, det høres ikke så bra ut må jeg si.. Har du kontaktet et verksted? Kan jo hende at dette går inn under garantien, om det da ikke skyldes fuktskader da. Jeg har ikke opplevd noe slikt på min. Fikk melding fra posten at min pakke har kommet, endelig får jeg 8GB på mobilen! Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Min er i posten no, så jeg får den på onsdag/torsdag. Men jeg vet at det har vært tatt opp før, men bare for å være sikker... Den skal støtte SD-minnekort, som da går opp til 2GB? Men det går likevel fint å bruke SDHC-kort opptil 8GB? noen flere som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fikk min KU990 i går, sinnsyk digg Noen som har link til sider med themes, games, programmer til KU990 ? Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fikk min KU990 i går, sinnsyk digg Noen som har link til sider med themes, games, programmer til KU990 ? På http://www.ku990.co.uk/forum/index.php skal du finne en del tror jeg Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 nå har jeg ventet i en evighet på på 8gb minnekortet, og får det ALDRI! så nå har jeg sendt mail om å endre ordren fra 8 til 6gb kort. Utrolig irriterende å ikke ha plass til noe på mobilen!!! (elprice) Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg avbstilte jeg fra elprice fordi de tok for mye for 8GB og fordi de brukte litt for lang tid. Bestilte heller fra komplett.no litt billigere og rask levering. Men en ting jeg stusset over er at jeg overførte 3 filmer men kun den 1 fungerte. Alle er AVI format. FIkk bare en feil melding at "støttes ikke" Noen som vet noe mer om dette? Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Ville bare teste ut det nye forum-formatet med noen bilder tatt med Viewty. Ikke av meg. Endret 9. januar 2008 av JackBauer2 Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Noen flere i samme slengen. Det står på siden bildene er hentet fra hvilke innstillinger som er gjort i forkant. Sjekk f.eks. her.. Endret 9. januar 2008 av JackBauer2 Lenke til kommentar
MIZZ_HELL Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg avbstilte jeg fra elprice fordi de tok for mye for 8GB og fordi de brukte litt for lang tid. Bestilte heller fra komplett.no litt billigere og rask levering. Men en ting jeg stusset over er at jeg overførte 3 filmer men kun den 1 fungerte. Alle er AVI format. FIkk bare en feil melding at "støttes ikke" Noen som vet noe mer om dette? Tror du må formatere til DivX format.. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmm okey takk mizz_hell! Skal prøve dette når jeg kommer hjem idag. Veldig fine bilder der jackbauer2. Det er kun snakk om å lære seg å bruke kameraet. Ikke noe hokus pokus.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå