Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!

viewty

Anbefalte innlegg

Men er enig at det bilde bilde av fjernkontrollen var ræv tongue.gif HVis man tar flere bilder, og tar seg tid til å stille inn kameraet, blir bildene veldig gode:)

Det skulle noe bare mangle da, men synest at det er litt rart at folk tar bilder i "farten" å legger ut på en post som diskuterer telefonen. når det kommer såpass mange dårlige bilder kan folk begynne å lure. slik er det med alle telefoner og kamera også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Someone is touchy!

Jeg forlanger ikke at kameraet på mobilen skal være perfekt. Og de bildene dere ser er ikke helt optimale heller. Hvis du lærer deg å kjenne kameraet klarer du fint å ta gode bilder.

Og alle er ikke like kresene! Jeg er ikke like kresen som visse folk. Men det er bare fint at folk har ulike meninger..

Endret av a_man
Lenke til kommentar

Bestilte meg en viewty fra mpx den 21 desember. MPX leverte den inn 28(!), til tross for det var 9 på lager den 21. Nå har vi komt til 8 januar og den har ikke komt seg noe lenger enn det stedet den ble levert inn. :|

Uansett, gleder meg sykt til å få den. Men jeg vil veldig gjerne ha et etui til den, og jeg fant et skikkeli snacksy et. Det finner du her - http://viewty.lgmobile.com/no/ - dersom du følger linken og så videre trykker på "Om Viewty" -og derette "Viewty Accessories". DEN vil jeg ha. Eneste problemet er at LG ikke har makket seg til å lage en netshop. Noen som vet om noen slike etui som ligner jeg kan kjøpe en annen plass? I tilfelle noen som passer til en iPod, men også passser viewty'b bra?

Lenke til kommentar

kossen like dåkkår så har mobilen å bruka hjulet rondt linså t zooming ol.? eg prøvde d på ein modell på telebutikken å vakje heilt begeistra (modellen va ikkje ein telefon, bare et skall med trykkbare knappar, å hjulet kunne vris på. då håpe eg at det funke bedre på ekta telefonar)

Lenke til kommentar

Telefonen min skrur seg ofte av, selvom batteriet er fullt/halv fullt, og da må jeg ta ut batteriet før den kan skrus på igjen. Ellers når jeg ser på filmer som jeg har filmet, så kan skjermen pluselig bli helt grønn, og så bli svart, og når jeg får kontakt med den igjen, så er den ute i menyen. Noen som har hatt lignende problemer?

Lenke til kommentar

huff, det høres ikke så bra ut må jeg si..

Har du kontaktet et verksted? Kan jo hende at dette går inn under garantien, om det da ikke skyldes fuktskader da.

Jeg har ikke opplevd noe slikt på min. Fikk melding fra posten at min pakke har kommet, endelig får jeg 8GB på mobilen! :p

Lenke til kommentar

Min er i posten no, så jeg får den på onsdag/torsdag.

Men jeg vet at det har vært tatt opp før, men bare for å være sikker... Den skal støtte SD-minnekort, som da går opp til 2GB? Men det går likevel fint å bruke SDHC-kort opptil 8GB? noen flere som kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar

Jeg avbstilte jeg fra elprice fordi de tok for mye for 8GB og fordi de brukte litt for lang tid. Bestilte heller fra komplett.no litt billigere og rask levering.

Men en ting jeg stusset over er at jeg overførte 3 filmer men kun den 1 fungerte. Alle er AVI format. FIkk bare en feil melding at "støttes ikke"

Noen som vet noe mer om dette?

Lenke til kommentar
Jeg avbstilte jeg fra elprice fordi de tok for mye for 8GB og fordi de brukte litt for lang tid. Bestilte heller fra komplett.no litt billigere og rask levering.

Men en ting jeg stusset over er at jeg overførte 3 filmer men kun den 1 fungerte. Alle er AVI format. FIkk bare en feil melding at "støttes ikke"

Noen som vet noe mer om dette?

Tror du må formatere til DivX format..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...