Benjamin. Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Noen som har noen bra wallpapers som står i stil med layoutene som er orginale? Finni no på nettet, men er så mye dårlig.. Hvis du har litt tid kan du gå inn på: Ku990 forum, official wallpaper thread Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Får denne telefonen snart, til spottpris. Hvordan er størrelsen på den, stor å ha i lomma? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Som en hvilken som helst annen mobil av medium-large størrelse. Helt ok. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har to spørsmål: 1) Hva er den mest effektive måten å skrive sammensatte ord på, som f.eks. "vaniljestang". Må jeg da legge inn alle disse ordene manuelt i ordboka, eller er det en annen måte? 2) Vil bildekvaliteten bli bedre av å redusere antall pixler? Synes ikke bildene mine blir særlig bra, men vet det er flere innstillinger. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 1) Skriv "vanilje" trykk på skjermen, så streken under vanilje forsvinner og skriv deretter "stang". 2) Noen mener det, men jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hvor sitter egentlig mikrofonen på denne telefonen? Har lest at det er dedikert mikrofon til video-opptak. Skulle tro at det ikke ville bli så verst lyd, men alle mine videoklipp der det er litt høy lyd blir bare skrap. Jeg tror kanskje det er mye bass som skaper en lignende effekt som å blåse rett på den. Noen andre erfaringer rundt dette? (Eksempelvideo) (går jo ikke an å laste opp en eneste fil på dette forumet) 2) Vil bildekvaliteten bli bedre av å redusere antall pixler? Synes ikke bildene mine blir særlig bra, men vet det er flere innstillinger. Nei, det blir det samme som å redusere størrelsen på pc-en i etterkant. Uansett hvilken oppløsning du velger vil pikslene på bildebrikken være like store (små i dette tilfelle), det er der problemet ligger. Endret 2. oktober 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 SPØRSMÅL: lurer på hvilkne spill dere der ute spiller på 990en deres. de spillene jeg har funnet passer svert dårlig til 990 siden de ikke er touch-baserte. noen som har noen gode tips? er ute etter et "guitar hero", simulator (bil fly, etc) og et tenkespill (sudoku,sjakk, kabal etc) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 SPØRSMÅL:lurer på hvilkne spill dere der ute spiller på 990en deres. de spillene jeg har funnet passer svert dårlig til 990 siden de ikke er touch-baserte. noen som har noen gode tips? er ute etter et "guitar hero", simulator (bil fly, etc) og et tenkespill (sudoku,sjakk, kabal etc) Her finner du masse bra som er tilpasset mobilen: http://www.mygreatphone.com/forum/showthread.php?t=3186 Får denne telefonen snart, til spottpris. Hvordan er størrelsen på den, stor å ha i lomma? Helt ok. Den er ikke så stor at jeg føler den er for stor for lomma. Jeg føler at den ikke kunne vært noe større for min del. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Voff den virker duper super, men må si at 8megapixler er overkill, 5 holder leeenge til vanelig bruk. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg lurer på det samme, noen som har sett Guitar Hero med full touch-støtte til Viewty? Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hadde bare Viewty hatt WiFi hadde det vært en konge mobil. Desverre fins det nesten ikke en eneste mobil m/touchscreen under 2-3000kr med WiFi :/ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Joda. SE P1i, SE G900 og HTC Touch har alle Wi-fi og trykkskjerm. Link Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Enten så blir det denne (910) eller nye HTC Touch HD Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvis man ringer en kundeservice, hvordan får man da tastet 1 for ditt og 2 for datt? Lenke til kommentar
Benjamin. Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen som har sett Guitar Hero med full touch-støtte til Viewty? Det er ikke kommet noen versjoner av Guitar Hero med Touch støtte, men hvis du leter på forumet ( ku990.co.uk/mygreatphone.com ) så finner du noe som heter Guitar rock tour som er touch basert, men ikke fullt så mange sanger som Guitar Hero, og det er Polyfoniske toner , men det funker knallbra! Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvis man ringer en kundeservice, hvordan får man da tastet 1 for ditt og 2 for datt? du bruker tastene som du får frem på touchdisplayet. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvis man ringer en kundeservice, hvordan får man da tastet 1 for ditt og 2 for datt? du bruker tastene som du får frem på touchdisplayet. Mulig jeg har hatt sort skjerm og faktisk ikke sjekket det ordentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå