Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Kompisen min har fått seg denne mobilen (LG KU 990) å har veldig lyst på ett tegne program. Noen som har ett forslag? :)

 

det finnes allerede et veldig veldig basic tegneprogram i den.

eller, det er vel mere et bilderedigeringsprogram, men laster du inn et helt hvitt bilde kan man tegne :)

 

sikkert en lettere vei å komme dit men den vet ikke jeg om :)

 

slik kommer du frem til den

-sett knappen ved siden av "shoot" knappen til høyre

-velg bilde

-Tapp èn gang på skjermen for å få opp litt tools og menyer

-nest neders i kolonnen til høyre er det et ikon som du trykker på

-have fun

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Lurte på om det går an å legge inn themes på lgen min,når jeg bruker mac?

 

Får det går ihvertfall ikke ann å bruke efs media bulder eller theme manager,noen forslag til erstatniger for disse programmene?

 

Please svar visst det går,begynner og bli svært lei de tre themsa som følger med :ph34r:

Lenke til kommentar

Har problemer med å få lada av og til. Når jeg var i utlandet nettopp gikk det helt fint, også nå istad når jeg var oppe. Nå, derimot, når jeg har kommet ned på rommet, bare skrur ladinga seg på og av. Den piper i et ett sett (den pipelyden som kommer når man plugger i lader, USB.kabel o.l.). Har prøvd i forskjellige stikkkontakter på rommet, og har skrudd den av og på. Finner ikke USB-kabel atm, så får ikke testa med den.

 

What to do?! Irrterende. :(

Lenke til kommentar

Det betyr at du har gått inn på noe (f.eks spill-mappa eller galleri) og gått ut av mappa på "feil" måte. Du har kanskje bare trykka på legge på-tasten, istedenfor å trykke på tilbake-tasten (på skjermen).

 

EDIT: Du kan få opp hva du er inne på, ved å trykke på ikonet helt øverst til høyre på skjermen.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Oppløsningen på denne telefonen er jo litt spesiell. Hvordan er det å konvertere fulltime videoer og se dem på telefonen? Eller er det ikke mulig å legge inn DivX format? avi? wmv?

 

Og hva slags konverteringsprogram brukes for å få det i rikitig oppløsning? Eller er jeg helt på bærtur med at Viewty kan brukes til filmfremvisning?

Lenke til kommentar
Oppløsningen på denne telefonen er jo litt spesiell. Hvordan er det å konvertere fulltime videoer og se dem på telefonen? Eller er det ikke mulig å legge inn DivX format? avi? wmv?

 

Og hva slags konverteringsprogram brukes for å få det i rikitig oppløsning? Eller er jeg helt på bærtur med at Viewty kan brukes til filmfremvisning?

 

Vet ikke om dere fikk det med, men da jeg kjøpte min Viewty fulgte det med en liten Cd med LG Pc suite og DivX converter. Har ikke testet enda, men det skal gå ann å konvertere til Mobil.

Lenke til kommentar
Oppløsningen på denne telefonen er jo litt spesiell. Hvordan er det å konvertere fulltime videoer og se dem på telefonen? Eller er det ikke mulig å legge inn DivX format? avi? wmv?

 

Og hva slags konverteringsprogram brukes for å få det i rikitig oppløsning? Eller er jeg helt på bærtur med at Viewty kan brukes til filmfremvisning?

 

Vet ikke om dere fikk det med, men da jeg kjøpte min Viewty fulgte det med en liten Cd med LG Pc suite og DivX converter. Har ikke testet enda, men det skal gå ann å konvertere til Mobil.

Ok, hørtes fint ut :)

Lenke til kommentar

Hei:) Fikk min ku990 forrige uke. Er kjempefornøyd med telefonen så langt:). Har bare ett spm. Når jeg konverterer .avi filer med det medfølgene konverteringsprogrammet, har det skjedd flere ganger at bildet er 8-10 sek raskere enn lyden, noe som er svært irriterende. Er det noen som har hatt samme problemet, eller noen som vet hva jeg kan gjøre med dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...