Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lada den 15 timer første gangen (Tror jeg) Iallefall en stund. Nå lader jeg den når jeg legger meg, til jeg står opp. Dvs ca 10 timer? :)

 

Ja, men hvor OFTE må du lade den, hvor mange ganger i uke ? ;)

 

Hehe, det er veldig avhengig av bruken da. Mye bruk av mp3-spiller og kamera tapper naturlig nok masse strøm.

 

Tror jeg brukte nesten halvparten av strømmen da jeg var på konsert og tok bilder.

Lenke til kommentar
om man lader mobilen 2 timer eller 24 timer første gang har det ikke noe å si.

de nye batteriene tar ikke skade av hyppig lading eller av å lade dem bare litt.

 

Dette er det fortsatt en del uenighet om. Jeg anbefaler i alle fall å lade batteriet fullt opp første gangen (14-16 timer), og så lade det helt ut, før man eventuelt begynner å lade litt som man vil.

 

Batterikapasiteten vil øke den første tiden (over de første ladingene), men man vil kunne slik jeg har lært det, kunne nå "maks" batterikapasitet raskere hvis man gjør det sånn her første gangen.

Lenke til kommentar

Jeg lada den kanskje 3-4 timer første dagen, hadde fult batteri da jeg gikk på skolen, og nesten tomt da jeg kom hjem. Men jeg lada telefonen omtrent i hele går, idag hadde jeg masse batteri igjen etter skolen. Tror det er bare det at man må lade en god stund en eller annen gang, om man gjør det første dagen eller etter ei uke tror jeg har lite å si..

Lenke til kommentar
Hva slags spill er å anbefale, som fungerer bra med touch screen? Bortsett fra evt. kabal-spill.

 

Hvis du søker etter en som heter "Lg Viewty Fan" på nettsetdet www.facebook.com, og blir venn med han/hun kan du gå inn på profilen Hans/hennes ( kun hvis du er venn med vedkommende) og der skal det ligge en god del spill som er nokså gode.. Har ikke testet dem selv.. men her er en link til Youtube, hvor han forklarer hvordan du gjør alt: http://www.youtube.com/watch?v=E0dz2pF5mss

Lenke til kommentar
Hei igjen!

 

Kan jeg få gmail eller annen mail rett inn på mobilen? uten at jeg må starte gmail programmet for å sjekke mailen?

Hei!

 

Ja, det kan du. Jeg får mine gmailer levert på SMS. Dette gjør jeg ved at de videresendes til en Online.no e-post som jeg ikke bruker. Denne har SMS-varsling, koster meg ingenting.

 

Mulig dette krever ADSL fra Telenor for å virke.

 

Mvh

Sitronkake

Endret av Sitronkake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...