Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

hei

lurer på om det går an å laste ned en programvare til telefonen slik at du får norsk tastatur på dette QWERTY-tastaturet. er så irritabelt at du må trykke på den knappen med firkantene på for og få opp æ, ø og å. eller er det bare noen innstillinger du kan endre på for og gjøre om på dette? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei

lurer på om det går an å laste ned en programvare til telefonen slik at du får norsk tastatur på dette QWERTY-tastaturet. er så irritabelt at du må trykke på den knappen med firkantene på for og få opp æ, ø og å. eller er det bare noen innstillinger du kan endre på for og gjøre om på dette? :)

 

Et tips: sjekk tråden, da får du også svar fortere.

Lenke til kommentar
Nå har MPX sendt telefonen :D. Regner med å få den imorgen, men jeg har ett lite problem,. Har KJEMPE lyst på noen themes, men jeg kommer ikke inn på ku990.co.uk! Har prøvd med IE, Opera, Firefox, Safari og G Chrome.. Noen som vet om siden er lagt ned? kommer dere inn?

 

er det andre eller tredje gang du spørr om dette?

 

les på side 55

Lenke til kommentar

For de som har problemer med å ta opp video, lagre bilder osv på telefonen med 8GB minnekort:

 

- Formater kortet via PC

- Overfør minst 6 GB fra PC til minnekortet

 

Årsaken er at KU990 offisielt bare støtter 2 GB. Kortet må derfor fylles opp med minst 6 GB slik at 2 GB gjenstår. Deretter kan du lagre data via selve telefonen, samt lese alle 8 GB.

Lenke til kommentar
Da tenker du på norsk ordliste, og ikke norskt QWERTY tastatur (som ikke finnes), sant?

 

 

Ja, det jeg tenker på. Om man kan sette opp software og språk på norsk, viktig for sms osv., menyen kan godt være på engelsk! Mener ikke QWERTY!

 

Håper noen har et svar =)

Lenke til kommentar

God aften godtfolk!

 

Si meg, for dere som kan dette :) Jeg har OneCall som abonnement, og jeg har en KU990, men jeg kommer fader ikke inn på hverken gmail eller google maps osv. Det kommer kun opp en melding om at jeg ikke har dataconnection etc....Men jeg HAR lastet ned wap & mms innstillinger....fortsatt funker det ikke. Er det fordi her jeg bor IKKE har 3G dekning?

 

Anyone?

 

Thnx,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...