Orjan-90 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 hei lurer på om det går an å laste ned en programvare til telefonen slik at du får norsk tastatur på dette QWERTY-tastaturet. er så irritabelt at du må trykke på den knappen med firkantene på for og få opp æ, ø og å. eller er det bare noen innstillinger du kan endre på for og gjøre om på dette? Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 heilurer på om det går an å laste ned en programvare til telefonen slik at du får norsk tastatur på dette QWERTY-tastaturet. er så irritabelt at du må trykke på den knappen med firkantene på for og få opp æ, ø og å. eller er det bare noen innstillinger du kan endre på for og gjøre om på dette? Et tips: sjekk tråden, da får du også svar fortere. Lenke til kommentar
Orjan-90 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) har drevet og lest litt i tråden, men er jo tross alt 56 sider da, men hvis du vet hvor det står så kanskje du har lyst til å quote eller skrive sidetall?^^ Endret 6. september 2008 av Orjan-90 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Tips er "Legg inn søkeord" og "Søk i emne" som står under siste post på hver side Lenke til kommentar
Benjamin. Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Nå har MPX sendt telefonen . Regner med å få den imorgen, men jeg har ett lite problem,. Har KJEMPE lyst på noen themes, men jeg kommer ikke inn på ku990.co.uk! Har prøvd med IE, Opera, Firefox, Safari og G Chrome.. Noen som vet om siden er lagt ned? kommer dere inn? Lenke til kommentar
mikal_gi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Når jeg har gjort om telefonen til masselagring, hvordan laster jeg ned filmer og sånt da? Og kan jeg bruke alle 8GB på minnekortet? Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Når jeg har gjort om telefonen til masselagring, hvordan laster jeg ned filmer og sånt da? Og kan jeg bruke alle 8GB på minnekortet? du legger filmer inn på mobilen via PCen... akkurat som når du legger en sang inn på mp3spilleren din Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Nå har MPX sendt telefonen . Regner med å få den imorgen, men jeg har ett lite problem,. Har KJEMPE lyst på noen themes, men jeg kommer ikke inn på ku990.co.uk! Har prøvd med IE, Opera, Firefox, Safari og G Chrome.. Noen som vet om siden er lagt ned? kommer dere inn? er det andre eller tredje gang du spørr om dette? les på side 55 Lenke til kommentar
mikal_gi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Når jeg har gjort om telefonen til masselagring, hvordan laster jeg ned filmer og sånt da? Og kan jeg bruke alle 8GB på minnekortet? du legger filmer inn på mobilen via PCen... akkurat som når du legger en sang inn på mp3spilleren din men kan jeg bruke alle 8GB på minnekortet da? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Trodde den støttet maks 2 gb jeg, ikke at jeg har undersøkt dette noe, om det går ann å utnytte det på no hvis, men er vel spørre på 2 gb. Lenke til kommentar
L2R Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Sorry at jeg spør, men har vanskelig for å finne relevante svar: Er det muligå innstallere norsk software til sms osv. på en viewty kjøpt i utlandet? Koster det noe? TAKK!!!!! Endret 8. september 2008 av L2R Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Da tenker du på norsk ordliste, og ikke norskt QWERTY tastatur (som ikke finnes), sant? Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Når jeg har gjort om telefonen til masselagring, hvordan laster jeg ned filmer og sånt da? Og kan jeg bruke alle 8GB på minnekortet? du legger filmer inn på mobilen via PCen... akkurat som når du legger en sang inn på mp3spilleren din men kan jeg bruke alle 8GB på minnekortet da? jepps Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Tips er "Legg inn søkeord" og "Søk i emne" som står under siste post på hver side Er det bare meg eller kommer ikke det opp i alle tråder? :S mulig jeg bare er helt blind og da kan dere peke og le så mye dere vil Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det er i alle fall i min visning av denne tråden. under det siste innlegget. Der er det to knapper "Opp" og "Rapporter". Rett under der skal du fixe øya. Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 For de som har problemer med å ta opp video, lagre bilder osv på telefonen med 8GB minnekort: - Formater kortet via PC - Overfør minst 6 GB fra PC til minnekortet Årsaken er at KU990 offisielt bare støtter 2 GB. Kortet må derfor fylles opp med minst 6 GB slik at 2 GB gjenstår. Deretter kan du lagre data via selve telefonen, samt lese alle 8 GB. Lenke til kommentar
L2R Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Da tenker du på norsk ordliste, og ikke norskt QWERTY tastatur (som ikke finnes), sant? Ja, det jeg tenker på. Om man kan sette opp software og språk på norsk, viktig for sms osv., menyen kan godt være på engelsk! Mener ikke QWERTY! Håper noen har et svar =) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Gløm det.. Endret 9. september 2008 av SideburnsKongen Lenke til kommentar
Morrizzzon Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 God aften godtfolk! Si meg, for dere som kan dette Jeg har OneCall som abonnement, og jeg har en KU990, men jeg kommer fader ikke inn på hverken gmail eller google maps osv. Det kommer kun opp en melding om at jeg ikke har dataconnection etc....Men jeg HAR lastet ned wap & mms innstillinger....fortsatt funker det ikke. Er det fordi her jeg bor IKKE har 3G dekning? Anyone? Thnx, Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ikke at det er til noen hjelp, men jeg har også One Call og får ikke brukt de funksjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå