Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste umiddelbare tipset jeg kan gi deg er å la strømsparings alternativene være PÅ, juster ned lysstyrken, sett den på lydløs (ingen lyd, ingen vibrasjon) og la den ligge mest mulig rolig ila helgen! :p

 

helt enig, å bruke en telefon man har brukt mange tusen kroner på er jo helt latterlig

 

Nå var jo poenget at jeg ikke har tilgang på strøm i noen dager, ei heller billader-strøm. Mitt batteri blir fullstendig utladet dersom man har telefonen avslått noen timer, og jeg kan da ikke spare strøm ved å ha tlf avslått når jeg ikke bruker den. Noen som vet om dette vil rette seg hvis jeg kjøper et nytt batteri? Er det feil v batteriet, eller tlf som gjør at batteriet blir helt tomt når tlf er avslått en natt?

Lenke til kommentar
Eneste umiddelbare tipset jeg kan gi deg er å la strømsparings alternativene være PÅ, juster ned lysstyrken, sett den på lydløs (ingen lyd, ingen vibrasjon) og la den ligge mest mulig rolig ila helgen! :p

 

helt enig, å bruke en telefon man har brukt mange tusen kroner på er jo helt latterlig

 

Nå var jo poenget at jeg ikke har tilgang på strøm i noen dager, ei heller billader-strøm. Mitt batteri blir fullstendig utladet dersom man har telefonen avslått noen timer, og jeg kan da ikke spare strøm ved å ha tlf avslått når jeg ikke bruker den. Noen som vet om dette vil rette seg hvis jeg kjøper et nytt batteri? Er det feil v batteriet, eller tlf som gjør at batteriet blir helt tomt når tlf er avslått en natt?

 

Anbefaler deg å sende en mail til forhandleren der du kjøpte telefonen din å spørre om de kan finne det ut for deg. Evt har du prøvd å ta ut batteriet av telefonen når den er avslått? Hvis det lader seg ut da og, så er det jo tydelig feil på batteriet. Hvis det kun blir utladet når det står inne i telefonen så er det helt klart noe med telefonen som er feil.

Lenke til kommentar

Jeg har en tre dager gammel ku990 og har et problem med den. Jeg har et 8GB stort minnekort, men på telefonen viser det bare 2BG. Dette er greit nok, for jeg har hørt at selv om det bare vises 2GB kan man bruke alle 8. Men når jeg laster inn et par filmer på telefonen står det at minne er fult.:( Hva kan jeg gjøre?? Please svar!!

Lenke til kommentar

Hei har netopp fått denne mobilen :thumbup: ,og har veldig lusst og legge in nye themes på den,noen som har en guide til dette når jeg bruker mac??? :hmm:

 

ps,er det stor risiko for og ødelegge mobilen,når en legger nye themes inn? :cry:

 

Takker for alle svar.Kjemmpe mobil dette :w00t:

Endret av gunnar.,89
Lenke til kommentar
Jeg har en tre dager gammel ku990 og har et problem med den. Jeg har et 8GB stort minnekort, men på telefonen viser det bare 2BG. Dette er greit nok, for jeg har hørt at selv om det bare vises 2GB kan man bruke alle 8. Men når jeg laster inn et par filmer på telefonen står det at minne er fult.:( Hva kan jeg gjøre?? Please svar!!

 

dette kan løse det.

phone settings - connectivity - USB connection mod - mass storage.

dette vil gjøre minnekortet om til en USB-enhet. og dessuten blir over-

føringen mye raskere.

 

Hei har netopp fått denne mobilen :thumbup: ,og har veldig lusst og legge in nye themes på den,noen som har en guide til dette når jeg bruker mac??? :hmm:

 

ps,er det stor risiko for og ødelegge mobilen,når en legger nye themes inn? :cry:

 

Takker for alle svar.Kjemmpe mobil dette :w00t:

 

etter hva jeg har hørt støtter ikke denne telefonen mac, jeg tar forbehold om at jeg tar feil.

Endret av kptknert
Lenke til kommentar
Mye tror folket jeg kan få for en brukt KU990? (Svart, selvfølgelig) Normal bruk i 6-7 måneder. :)

 

dette kommer helt ann på åssen stand den er i. mye riper? åssen batteriet?

andre skader?

forklar litt mere så kansje noen kan hjelpe deg, ellers så kan du jå se på finn, ebay eller qxl etter noe liknene

Bestilte den nå nettopp. :D

Men jeg har problemer med å komme inn på www.KU990.co.uk! får opp at siden ikke kan vises.. noen som vet om noen andre lignende sider?

 

prøv denne linken, viss ikke den virker kan du prøve denne her

Endret av kptknert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...