Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Hmmmm, sorry folkens, jeg må være dummere enn jeg trodde :blush::blush:

 

Kan noen kjapt gå igjennom rutinen ved å legge inn en film? Jeg HAR en DivX film på DVD som jeg gjerne vil ha over til mobilen? Kjører jeg DivX Converter på denne? Og hva så videre hva gjør jeg? :)

 

Og, hvordan får jeg optimalisert oppløsningen til den som passer KU990'en best?

Endret av Nezheim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmmmm, sorry folkens, jeg må være dummere enn jeg trodde :blush::blush:

 

Kan noen kjapt gå igjennom rutinen ved å legge inn en film? Jeg HAR en DivX film på DVD som jeg gjerne vil ha over til mobilen? Kjører jeg DivX Converter på denne? Og hva så videre hva gjør jeg? :)

 

Og, hvordan får jeg optimalisert oppløsningen til den som passer KU990'en best?

 

bruk mykvaren du fikk med når du kjøpte så konverterer du til "mobile"

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål. Når jeg skriver melding og skal ha to bokstaver på rad som er på samme "tast" må jeg vente lenge på at jeg kan skrive bokstav nummer to. På en telefon med taster går det an og bruke piltastene for å flytte markøren videre. Finnes det noe lignende på Viewty?

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe denne. Noen som vet hvor den selges billig u/abb. ? :)

 

 

Du kan kjøpe den billig på CDON. Den er på - 32% nå. Eller så kan du jo sjekke ut finn.no

 

jeg kjøpte min fra pixmania, det var billigst da jeg kjøpte den. men sjekk prisguiden så finner du nok ut av det, eller som han over sier: finn eller qxl

Lenke til kommentar

Du trenger da mest sansynlig et nytt batteri... Jeg har aldri opplevd at tlf har gått tom for strøm ved å være slått av over lengre tid. I militæret måtte jeg alltid skru av telefonen når vi var på sjøen (var på båt) og den kunne de ligge i flere dager uten bruk men hadde fortsatt strøm da jeg slo den på.

Lenke til kommentar
Du trenger da mest sansynlig et nytt batteri... Jeg har aldri opplevd at tlf har gått tom for strøm ved å være slått av over lengre tid. I militæret måtte jeg alltid skru av telefonen når vi var på sjøen (var på båt) og den kunne de ligge i flere dager uten bruk men hadde fortsatt strøm da jeg slo den på.

 

Ja, mine foregående 10-15 mobiler har også alltid fungert sånn. Det er noe veldig rart med denne.... Men batteriet fungerer normalt mht varighet og bruk når tlf er slått på. Noe veldig mystisk skjer når den er skrudd av. Er kanskje litt risky å kjøpe nytt batteri (for å slippe å vente på reperasjonen), hvis feilen ligger i telefonen?

Lenke til kommentar
Du trenger da mest sansynlig et nytt batteri... Jeg har aldri opplevd at tlf har gått tom for strøm ved å være slått av over lengre tid. I militæret måtte jeg alltid skru av telefonen når vi var på sjøen (var på båt) og den kunne de ligge i flere dager uten bruk men hadde fortsatt strøm da jeg slo den på.

 

Ja, mine foregående 10-15 mobiler har også alltid fungert sånn. Det er noe veldig rart med denne.... Men batteriet fungerer normalt mht varighet og bruk når tlf er slått på. Noe veldig mystisk skjer når den er skrudd av. Er kanskje litt risky å kjøpe nytt batteri (for å slippe å vente på reperasjonen), hvis feilen ligger i telefonen?

 

Noen som vet om det hjelper å bytte batteri? Noen som har vært borti tilsvarende?

Skal på tur i helgen, uten tilgang til strøm.... Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Du trenger da mest sansynlig et nytt batteri... Jeg har aldri opplevd at tlf har gått tom for strøm ved å være slått av over lengre tid. I militæret måtte jeg alltid skru av telefonen når vi var på sjøen (var på båt) og den kunne de ligge i flere dager uten bruk men hadde fortsatt strøm da jeg slo den på.

 

Ja, mine foregående 10-15 mobiler har også alltid fungert sånn. Det er noe veldig rart med denne.... Men batteriet fungerer normalt mht varighet og bruk når tlf er slått på. Noe veldig mystisk skjer når den er skrudd av. Er kanskje litt risky å kjøpe nytt batteri (for å slippe å vente på reperasjonen), hvis feilen ligger i telefonen?

 

Noen som vet om det hjelper å bytte batteri? Noen som har vært borti tilsvarende?

Skal på tur i helgen, uten tilgang til strøm.... Noen som kan hjelpe?

 

Eneste umiddelbare tipset jeg kan gi deg er å la strømsparings alternativene være PÅ, juster ned lysstyrken, sett den på lydløs (ingen lyd, ingen vibrasjon) og la den ligge mest mulig rolig ila helgen! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...