Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ganske sikker på at vis du leser tråden eller søker så finner du svaret, eventuelt vis du leser om mobilen hos produsent.

 

det er uansett offisielt uttalt at mobilen tar microSD kort på opptil 2GB, men det er gjort vellykkede forsøk på microSD(HC) kort i mobilen med høyere lagringskapasitet, problemet blir her at mobilen aldri viser mer en 2gb ledig.

noen har også sagt at kortet må fylles opp så det ikke er mer en 2gb ledig plass på det for at det skal fungere.

Lenke til kommentar
Hei. Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte om denne telefonen støtter microSDHC minnekort?

 

jeg bekrefter at det går ann. jeg har selm et slikt kort på 8gb i min

 

Fungerer det selv om du har mer enn 2 GB ledig?

 

det står oppført at det bare er 2 gig, men du kan bruke alle 8, litt irriterende men ikke noe big deal.

Lenke til kommentar
Hei. Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte om denne telefonen støtter microSDHC minnekort?

 

jeg bekrefter at det går ann. jeg har selm et slikt kort på 8gb i min

 

Fungerer det selv om du har mer enn 2 GB ledig?

 

det står oppført at det bare er 2 gig, men du kan bruke alle 8, litt irriterende men ikke noe big deal.

altså, jeg tror han ville vite om du kunne f.eks kun lagre 3GB uten problemer? Det er vel ikke slik at du må fylle opp til 6GB eller mer for at det ikke skal være mer enn 2GB ledig minne?

 

stich_it nevnte at dette var løsning hos noen for å få kort over 2GB til å fungere...

Lenke til kommentar
Hva er det man har på en mobiltelefon som tar opp flere gb?

Hvis man er musikk entusiast kan dette ta optil flere GB minne! Jeg har f.eks rundt 2-3GB musikk på min data. Kunne gjerne lagret rundt 1GB av sangene på en mobil enhet. Så har du også bilder og filmer som også fyller mye. Dersom du vil bruke den store skjermen til full lengdes filmer tar vel dette optil 1GB hvis det er dårlig konvertert elns.

 

dvs. er du musikkentusiast bruker du fort 3GB på det. Har du mange full lengde videor klar til når du kjeder deg tar dette fort opp 3-4GB. så har du bilder og annet extra som kan fylle resten av 8GB minnekortet :p

 

Ikke så vanskelig som det ser ut til ;)

Lenke til kommentar
Hva er det man har på en mobiltelefon som tar opp flere gb?

Hvis man er musikk entusiast kan dette ta optil flere GB minne! Jeg har f.eks rundt 2-3GB musikk på min data. Kunne gjerne lagret rundt 1GB av sangene på en mobil enhet. Så har du også bilder og filmer som også fyller mye. Dersom du vil bruke den store skjermen til full lengdes filmer tar vel dette optil 1GB hvis det er dårlig konvertert elns.

 

dvs. er du musikkentusiast bruker du fort 3GB på det. Har du mange full lengde videor klar til når du kjeder deg tar dette fort opp 3-4GB. så har du bilder og annet extra som kan fylle resten av 8GB minnekortet :p

 

Ikke så vanskelig som det ser ut til ;)

 

Hvis du er musikkentusiast kjøper du ikke en tlf som KU990 :p Da kjøper du en mp3 spiller. MP3 spilleren er jo helt utrolig sugen og lydkvaliteten enda værre. Selv har jeg rundt 150 gb musikk på datan, men er langt fra noen entusiast... Alt bra å si om KU990, men mp3 er ikke dens sterke side.

 

En ting jeg har funnet som en meget nyttig investering til denne tlf er et Invisible Shield. De skryter fælt av det på webisden, men jeg kan bekrefte at det fungerer 100% perfekt. Bestillte dette samtidig med min ku990 og har hatt den nå i ca. 4 mnd og den har ikke en eneste ripe, selv ikke invisible shieldet har noen tegn på slitasje. Vet ikke om hjemmesiden shipper til Norge, jeg bestillte mitt fra Ebay. Det nøkkeltrikset de gjør i filmen der, det funker faktisk :p Kan sitte med en nøkkel og skrape i 2 min på telefonen og å ha den i lomma sammen med nøkler er intet problem. Eneste det ikke tåler er rå kraft, da gir det etter.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Den må taes av da ja. Var en ganske enkel og grei prosess å få filmen på. Den dekker hele fremsiden (untatt yes/no og C tastene), baksiden (untatt selve kameralinsa) og sidene (untatt knappene). Måten man tar det på er ganske rar. Man sprayer en "løsning" som følger med i pakken på fingerne og på filmen, så legges filmen på og man bruker den medfølgende "skrapen" til å presse vannet ut under fra filmen slik at man ikke får en eneste luftboble eller sånn drit under filmen. Fungerte helt fint. Eneste er at telefonen må ligge stille i noen timer etter man har gjort det så den tørker ordentlig.

Lenke til kommentar

Det synes ikke godt nei. Folk som aldri hadde sett telefonen kommenterte nettop det at den var så blank og fin, og det var pga filmen :) Filmen gjør faktisk at telefonen ser enda mer skinnende ut etterpå hehe. Baklokket er jo egentlig matt metall men får en blank overflate etterpå. Delene er laget spesielt til telefonen, så de passer perfekt rett og slett. Foran og bak sitter filmen som støpt og hvis man setter de på riktig så passer de perfekt, så de ikke løsner i kantene og sånn. Filmen som skulle på siden av telefonen ble litt skjev hos meg, men var fordi jeg slurva med de.

Lenke til kommentar

Hei. Må bare stille et dumt spørsmål; bruker tlf strøm når den er slått av? Mener jeg slo av min tlf i natt (var da to streker igjen på batteriet), men i morges var den tom for strøm.

 

(Hvis den ikke var avslått likevel, kan den da gå tom på en natt i stand-by, ved to streker igjen?)

 

Et annet spørsmål (ikke så dumt); Hvordan får dere tlf til å kjenne igjen artister/låter? Jeg la over 5 cd'er i går, men alle kom inn på en artist, den kjente "ukjent". Har nå opprettet spillelister, så det er ikke noe stort problem, men.... Filene la seg inn som wma. Kan et annet format fungere bedre?

 

Håper på svar

Endret av martyman1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...