KapteinKnut Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Enig med han over, savner wifi og en litt bedre MP3 spiller, men det er ikke et stor mangel, siden jeg har en iPod touch vel, vi får be om at 3gpriser blir fornuftige i fremtiden. tror jeg skal sende mail til onecall å foreslå at de må komme med noe lure greier for 3g priser. hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Prisen er satt en del ned, husker vel jeg betalte ca 4000.. Men er en god stund siden, så mye mobil for pengene På bruktmarkedet ligger disse mobilene veldig lavt! Fikk en som var 99% strøken til 2000 kr. Brukt i 2 uker. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) ÅÅÅÅH.. Æ slit!!! Får ikke overført bildene fra tlf. LG pc suite e installert og har kobla tlf til slik at det står KU990 er klar i Pc suiten, men når æ da trykke på innholds knappen skjer det ingenting???? Og når æ går på min datamskin å trykke på LG phone der så skjer det heller ingenting. Og nu skjønne æ ingenting!! Slet ekstremt med det der med søstra min sin mobil. Sørg for at alle programmer er slått av. Oppe til Høyre side, et Icon. Trykk på det, du får opp alle programmene og menyene som står påslått. Slå av programmer og menyer slik at det iconet i mitten øverst forsvinner, det i mitten øverst indikerer at det er "Vinduer/programmer" kjører. Du ender opp med 2 programmer kjørende, Snarveien til Frontskjermen og Menyen. Prøv en restart av mobilen også. Prøv da! Fikk hele tiden feilmelding på maskinen så fikset jeg det med det jeg skriver over... Endret 16. august 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Bootch Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 takk for all hjelp!! Skal forsøke senere idag å overføre bildene igjen, da får jeg det forhåentligvis til!! Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 jeg lagde noen wallpapers som skal passe veldig bra til skjermstørrelsen (240x400/410px)kommer til å lage flere om noen liker de. du kan finne de her gi gjerne tilbakemeldinger, da blir jeg glad. (helst på den andre forumet) Lenke til kommentar
Mandarinskall Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hei, da har jeg fått telefonen min idag. Jeg har mac og får ikke helt til å overføre filer, må jeg ha minnekort for å overføre filer når jeg bruke usb kabelen og den er slått på masselagring? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hvis du skal bruke masselagring-modus må du ha minnekort, ja. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 har komplett og pcutstyr.no feilpriset den nå, eller er dette bare helt sykt? den er priset til 1200 kroner nå. https://prisguiden.no/product.php?productId=79245 Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Jeg vil tippe at KM380, står for noe Edit: Jeg fant dette https://prisguiden.no/product.php?productId=95431 .. Antar at noe er feil iallefall. Endret 21. august 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg skal bestille den imorgen på mpx.no til 1090kr m\12m abbo. Blir sinnsykt morro å få den i hus! Noe jeg bør være obs på, noen dårlige ting? mangler? tips? tas imot med takk Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg skal bestille den imorgen på mpx.no til 1090kr m\12m abbo. Blir sinnsykt morro å få den i hus! Noe jeg bør være obs på, noen dårlige ting? mangler? tips? tas imot med takk knallgod videospiller, kamera, filming, brukervenlig, støtte for masse gøyespill osv mp3 spilleren er ikke veldig god, offisiell støtte er bare 2gb(man kan ha mere) og man skulle fått med en liten tøypose å ha den i, og husk å kjøpe minnekort, 100mb er lite og uten minnekort kan man ikke aktivere masselagringsgreie dette er da en veldig tynn anmeldelse men jeg har bare 2 min på med (x-files lastes inn på telefonen og jeg skal i seng:P) men alt i alt er det en knall telefon med noen mangler, 8/10 poeng fra meg Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Den skulle hatt sånn "veske" som PRADA har Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 har litt "problemer med min LG KU990. Det første er at jeg ikke klarer å overføre sanger eller bilder over bluetooth, er akkurat som om det timer ut etter ett par sekunder. Andre tingen er at når jeg skriver meldinger, og skal skrive f.eks ett ord som starter på "o", og andre bokstav er "m", så tar det hundre år før den slutte å blinke på "o'en". Er sinnsykt irriterende. En annen ting som irriterer er at meldingstonen ikke slutter å spille før den har spillt igjennom hele mp3'en, samme hvor mye jeg trykker på skjermen... Noen som har løsningen på alle mine problemer? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Andre tingen er at når jeg skriver meldinger, og skal skrive f.eks ett ord som starter på "o", og andre bokstav er "m", så tar det hundre år før den slutte å blinke på "o'en".Er sinnsykt irriterende. Noen som har løsningen på alle mine problemer? Trykk på skjermen etter du har tastet en bokstav. Foran det du har skrevet altså. Andre tingen er at når jeg skriver meldinger, og skal skrive f.eks ett ord som starter på "o", og andre bokstav er "m", så tar det hundre år før den slutte å blinke på "o'en".Er sinnsykt irriterende. Noen som har løsningen på alle mine problemer? Trykk på skjermen etter du har tastet en bokstav. Foran det du har skrevet altså. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Da må min Viewty dessverre inn på rep igjen, dette av samme feil som sist. Bryter opp i samtaler, og mottar SMS i ettertid av når de blir sendt (alt fra 0 min til 2 timer :S). kan ikke snakke i telefon i mer enn 2 min før det blir brutt. Må nesten si jeg håper på 3. gang samme feil nå, ikke fordi jeg ikke liker telefonen egentlig, men fordi jeg har lyst på noe med litt bedre kalenderfunksjon og gjerne litt mer åpent Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Noen som vet hvordan jeg får omgjort de "nye" ordene jeg legger inn i ordlista? Har ikke særlig gode erfaringer med å spørre LG. Har gjort kunststykket å legge inn "Går", som dukker opp først når jeg skal skrive "går" uten stor forbokstav eller "har". Lenke til kommentar
Mandarinskall Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Et kjapt lite spm. Når man får MMS og skal svare på den, blir det sendt som mms tilbake da? Går det ikke ann å velge om man vil sende mms eller bare vanlig tekstmelding? Jeg fikk en MMS, svarte på den, og da ble det sendt som en mms melding ser det ut som. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Blir nok automatisk mms da, ja. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Skal bestille denne tlf til uka, bare venter på at de skal få den på lager Endret 22. august 2008 av Steammachine Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hei. Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte om denne telefonen støtter microSDHC minnekort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå