Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Prisen er satt en del ned, husker vel jeg betalte ca 4000.. Men er en god stund siden, så mye mobil for pengene ;)

 

På bruktmarkedet ligger disse mobilene veldig lavt! Fikk en som var 99% strøken til 2000 kr. Brukt i 2 uker.

Lenke til kommentar
ÅÅÅÅH.. Æ slit!!! :cry: Får ikke overført bildene fra tlf. LG pc suite e installert og har kobla tlf til slik at det står KU990 er klar i Pc suiten, men når æ da trykke på innholds knappen skjer det ingenting???? Og når æ går på min datamskin å trykke på LG phone der så skjer det heller ingenting. Og nu skjønne æ ingenting!! :no:

 

Slet ekstremt med det der med søstra min sin mobil.

 

Sørg for at alle programmer er slått av. Oppe til Høyre side, et Icon.

Trykk på det, du får opp alle programmene og menyene som står påslått.

Slå av programmer og menyer slik at det iconet i mitten øverst forsvinner, det i mitten øverst indikerer at det er "Vinduer/programmer" kjører.

Du ender opp med 2 programmer kjørende, Snarveien til Frontskjermen og Menyen.

Prøv en restart av mobilen også.

 

Prøv da! Fikk hele tiden feilmelding på maskinen så fikset jeg det med det jeg skriver over...

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
Jeg skal bestille den imorgen på mpx.no til 1090kr m\12m abbo.

 

Blir sinnsykt morro å få den i hus! Noe jeg bør være obs på, noen dårlige ting? mangler? tips?

 

tas imot med takk :)

 

knallgod videospiller, kamera, filming, brukervenlig, støtte for masse gøyespill osv :D

 

mp3 spilleren er ikke veldig god, offisiell støtte er bare 2gb(man kan ha mere)

og man skulle fått med en liten tøypose å ha den i,

 

og husk å kjøpe minnekort, 100mb er lite og uten minnekort kan man ikke aktivere masselagringsgreie :)

 

dette er da en veldig tynn anmeldelse men jeg har bare 2 min på med (x-files lastes inn på telefonen og jeg skal i seng:P) men alt i alt er det en knall telefon med noen mangler,

 

8/10 poeng fra meg

Lenke til kommentar

har litt "problemer med min LG KU990.

Det første er at jeg ikke klarer å overføre sanger eller bilder over bluetooth, er akkurat som om det timer ut etter ett par sekunder.

Andre tingen er at når jeg skriver meldinger, og skal skrive f.eks ett ord som starter på "o", og andre bokstav er "m", så tar det hundre år før den slutte å blinke på "o'en".

Er sinnsykt irriterende.

En annen ting som irriterer er at meldingstonen ikke slutter å spille før den har spillt igjennom hele mp3'en, samme hvor mye jeg trykker på skjermen...

 

 

Noen som har løsningen på alle mine problemer?:p

Lenke til kommentar
Andre tingen er at når jeg skriver meldinger, og skal skrive f.eks ett ord som starter på "o", og andre bokstav er "m", så tar det hundre år før den slutte å blinke på "o'en".

Er sinnsykt irriterende.

 

 

Noen som har løsningen på alle mine problemer?:p

 

 

Trykk på skjermen etter du har tastet en bokstav. Foran det du har skrevet altså.

 

Andre tingen er at når jeg skriver meldinger, og skal skrive f.eks ett ord som starter på "o", og andre bokstav er "m", så tar det hundre år før den slutte å blinke på "o'en".

Er sinnsykt irriterende.

 

 

Noen som har løsningen på alle mine problemer?:p

 

 

Trykk på skjermen etter du har tastet en bokstav. Foran det du har skrevet altså.

Lenke til kommentar

Da må min Viewty dessverre inn på rep igjen, dette av samme feil som sist. Bryter opp i samtaler, og mottar SMS i ettertid av når de blir sendt (alt fra 0 min til 2 timer :S). kan ikke snakke i telefon i mer enn 2 min før det blir brutt.

 

Må nesten si jeg håper på 3. gang samme feil nå, ikke fordi jeg ikke liker telefonen egentlig, men fordi jeg har lyst på noe med litt bedre kalenderfunksjon og gjerne litt mer åpent :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...