KapteinKnut Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) jeg har et problem, PCen min finner ikke mobilen når jeg plugger inn usb-en, ja, den sitter riktig i og ja, jeg har instalert sofwaren som jeg fikk med. hva kan være problemet? EDIT: fant det ut, så bare glem det Endret 10. august 2008 av kptknert Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hælvettes idiotiske Suite program. Kan jo for faen ikke installere JAR filer over den. Måtte sette MP3 på endingen (i stedet for JAR) overføre til Sound mappen. Og så nedlaste fil-redigerings prog (FileExplorer) for og så endre tilbake navnet. GUUUUD! Uten minnekort suger telefonen på dette området. JESUS KristUS! Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 GUUUUD! Uten minnekort suger telefonen på dette området. JESUS KristUS! nuvel, siden det bare er 100 mega bytes på telefonen er det vel "meningen" at man skal ha minnekort til den. de er ikke serlig dyre heller, jeg betalte 450 kroner for 8 gig på pixmania Lenke til kommentar
tinyy Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvilke morsomme funksjoner har LG som gjør at jeg skal velge denne fremfor f.eks SE G900? Det står litt mellom disse... Jeg vil ikke ha noen "business-ting", men ting som er litt gøyale.. noen som skjønner meg, hehe.. Låner pappas gamle Nokia N70 nå og den er helt grusomt kjedelig, slik tlf vil jeg ikke ha... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Visst du ikke vil ha no business-ting, ville jeg heller gått for KU990 SE er møkka kjedelig. Endret 11. august 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) GUUUUD! Uten minnekort suger telefonen på dette området. JESUS KristUS! nuvel, siden det bare er 100 mega bytes på telefonen er det vel "meningen" at man skal ha minnekort til den. de er ikke serlig dyre heller, jeg betalte 450 kroner for 8 gig på pixmania Hehe! Betalte du virkelig bare 450kr for det eller? Toll? Moms? Sjappa er jo i Frankrike. Og mobilen kan jo bare bruke 2gbyte av de mener jeg har lest... Kan du bevise det med og fylle opp mobilen over 2 gig og så prøve og ta bilder som så blir lagret i minnekortet? Mener jeg leste noe rart om det på ku990 forumet. Hvilke morsomme funksjoner har LG som gjør at jeg skal velge denne fremfor f.eks SE G900?Det står litt mellom disse... Jeg vil ikke ha noen "business-ting", men ting som er litt gøyale.. noen som skjønner meg, hehe.. Låner pappas gamle Nokia N70 nå og den er helt grusomt kjedelig, slik tlf vil jeg ikke ha... Min søster bruker KU990, og ikke er så kjedelig. Endret 11. august 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Betalte du virkelig bare 450kr for det eller? Toll? Moms? Sjappa er jo i Frankrike. Og mobilen kan jo bare bruke 2gbyte av de mener jeg har lest... Du kan få billigere og bedre minnekort for den prisen! Mobilen kan bruke mer enn 2gbyte. Jeg bruker 6. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Betalte du virkelig bare 450kr for det eller? Toll? Moms? Sjappa er jo i Frankrike. Og mobilen kan jo bare bruke 2gbyte av de mener jeg har lest... Du kan få billigere og bedre minnekort for den prisen! Mobilen kan bruke mer enn 2gbyte. Jeg bruker 6. det var vist 400 kroner og ja, man kan bruke alle 8 gig. norske avgifter er inkludert i den prisen. her er "pakken" jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Prisen er satt en del ned, husker vel jeg betalte ca 4000.. Men er en god stund siden, så mye mobil for pengene Lenke til kommentar
Xirius Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg tar en del bilder, og klarer fint å å blogge dem, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å logge meg på blog-kontoen på nett? Jeg får et passord i blog-meldingen, men det funker ikke. Er det noen som bruker "Blogg dette"-funksjonen og som kan hjelpe meg? Evt. å endre brukerinnstilling på bloggfunksjonen? Det hadde vært fint Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Visst du ikke vil ha no business-ting, ville jeg heller gått for KU990 SE er møkka kjedelig. vel, ku990 er et morsomt leketøy i mine øyne, kameraen har masse fungsjoner og egen redigeringsprogram som funker ganske bra, slowmotion kamera (120) fps og en utrolig god film-spiller, konge om man flyr, busser eller toger mye. mp3spilleren er ikke all verden, men så er det da en kameratelefon. det eneste jeg savner med den er WiFi, noe som hadde vert knall, men man kan ikke få alt man peker på. så jeg syntes ku990 er et godt valg, i verfall til nå. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Har du prøvd AVI filmer som feks varer 20min og tar ca 170mbyte plass? Takler telefonen det? Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Har du prøvd AVI filmer som feks varer 20min og tar ca 170mbyte plass? Takler telefonen det? jepps så x-files på den. funket veldig bra Lenke til kommentar
xdye Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 det funker fint med filmer på 500mb også. Takler film uansett størrelse bra. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Supert. Synd ikke jeg eier den da. Søstra mi... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Enig med han over, savner wifi og en litt bedre MP3 spiller, men det er ikke et stor mangel, siden jeg har en iPod touch Endret 13. august 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Bootch Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 ÅÅÅÅH.. Æ slit!!! Får ikke overført bildene fra tlf. LG pc suite e installert og har kobla tlf til slik at det står KU990 er klar i Pc suiten, men når æ da trykke på innholds knappen skjer det ingenting???? Og når æ går på min datamskin å trykke på LG phone der så skjer det heller ingenting. Og nu skjønne æ ingenting!! Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Skift til masselagring "Telefoninnstillinger-Tilkoblingsmuligheter-USB-tilkoblingsmodus-Masselagring" Så fremt du har et minnekort, vil mobilen nå komme opp som en ekstern HDD på pc'en din. Jon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå