Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke morsomme funksjoner har LG som gjør at jeg skal velge denne fremfor f.eks SE G900?

Det står litt mellom disse...

 

Jeg vil ikke ha noen "business-ting", men ting som er litt gøyale.. noen som skjønner meg, hehe.. Låner pappas gamle Nokia N70 nå og den er helt grusomt kjedelig, slik tlf vil jeg ikke ha...

Lenke til kommentar
GUUUUD! Uten minnekort suger telefonen på dette området. JESUS KristUS!

 

nuvel, siden det bare er 100 mega bytes på telefonen er det vel "meningen" at man skal ha minnekort til den. de er ikke serlig dyre heller, jeg betalte 450 kroner for 8 gig på pixmania :)

 

Hehe!

 

Betalte du virkelig bare 450kr for det eller? Toll? Moms? Sjappa er jo i Frankrike.

 

Og mobilen kan jo bare bruke 2gbyte av de mener jeg har lest...

 

Kan du bevise det med og fylle opp mobilen over 2 gig og så prøve og ta bilder som så blir lagret i minnekortet? Mener jeg leste noe rart om det på ku990 forumet.

 

Hvilke morsomme funksjoner har LG som gjør at jeg skal velge denne fremfor f.eks SE G900?

Det står litt mellom disse...

 

Jeg vil ikke ha noen "business-ting", men ting som er litt gøyale.. noen som skjønner meg, hehe.. Låner pappas gamle Nokia N70 nå og den er helt grusomt kjedelig, slik tlf vil jeg ikke ha...

 

Min søster bruker KU990, og ikke er så kjedelig.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
Betalte du virkelig bare 450kr for det eller? Toll? Moms? Sjappa er jo i Frankrike.

 

Og mobilen kan jo bare bruke 2gbyte av de mener jeg har lest...

 

 

Du kan få billigere og bedre minnekort for den prisen!

 

Mobilen kan bruke mer enn 2gbyte. Jeg bruker 6.

det var vist 400 kroner og ja, man kan bruke alle 8 gig. norske avgifter er inkludert i den prisen. her er "pakken" jeg kjøpte.

Lenke til kommentar

Jeg tar en del bilder, og klarer fint å å blogge dem, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å logge meg på blog-kontoen på nett? Jeg får et passord i blog-meldingen, men det funker ikke. Er det noen som bruker "Blogg dette"-funksjonen og som kan hjelpe meg?

Evt. å endre brukerinnstilling på bloggfunksjonen?

 

Det hadde vært fint :)

Lenke til kommentar
Visst du ikke vil ha no business-ting, ville jeg heller gått for KU990 :) SE er møkka kjedelig.

 

vel, ku990 er et morsomt leketøy i mine øyne, kameraen har masse fungsjoner og egen redigeringsprogram som funker ganske bra, slowmotion kamera (120) fps og en utrolig god

film-spiller, konge om man flyr, busser eller toger mye. mp3spilleren er ikke all verden, men så er det da en kameratelefon.

 

det eneste jeg savner med den er WiFi, noe som hadde vert knall, men man kan ikke få alt man peker på.

 

så jeg syntes ku990 er et godt valg, i verfall til nå.

Lenke til kommentar

ÅÅÅÅH.. Æ slit!!! :cry: Får ikke overført bildene fra tlf. LG pc suite e installert og har kobla tlf til slik at det står KU990 er klar i Pc suiten, men når æ da trykke på innholds knappen skjer det ingenting???? Og når æ går på min datamskin å trykke på LG phone der så skjer det heller ingenting. Og nu skjønne æ ingenting!! :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...