Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg også bestillt LG KU990! :D Gleder meg skikkelig til å prøve den, har en iPhone nå så blir spennende å se om den faller i smak. Skal bli godt å få en mobil med bedre kamera og litt smalere enn iPhonen, da jeg syntes den er litt for brei. :)

 

Om bare CDON kunne ha sendt den!!!

Gådd 4 dager og ennå ikke sendt.

Lenke til kommentar

Leste på dinside.no at de mente at man måtte trykke for hardt på skjermen for at at den skulle reagere, og at den var for treig. Er det noen her som har noen meninger om det? På dinside sa de at de ikke ville merket noe om de ikke hadde prøvd iPhone allerede. Jeg har ikke hatt den(har såklart prøvd den), så jeg tenker at jeg ikke vil legge noe merke til det:) De skrev og at sms-skriving gikk treigt, hva mener folk her om det?

Lenke til kommentar

Du trenger ikke trykke hardt, men det er ikke som på iPhone. iPhone er vel varmefølsom, og merker når det kommer varme, mens Viewty er trykkfølsom, den merker når du trykker. Den reagerer kanskje ikke med en gang du trykker. Tar vel et millisekund, men syns den er rask nok.

 

SMS-skriving går tregt? Det er jo bare å vende seg til telefonen det. De har vel ikke testet lenge nok til at de blir vant til det. Det er ikke telefonen sin skyld at SMS går tregt, men han som testa den som ikke skriver fortere.

Lenke til kommentar

du vil forandre tastatur oppsettet fra angelsk til norsk? bare for å slippe å trykke på "spesialtegn" knappen når du skal ha æ, ø og å under bruk av qwerty?

det går sikkert men krever nok litt mer gjennomgående hacking en skifta av theme og slikt da så vidt jeg vet det ikke er noen som har gjort det og du må gjøre det selv. blir endel koding vil jeg tro.

 

*edit* fjernet skriveleif

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

Har nå nettopp fått min :D er kjempe fornøyed, synes den er en drøm å skrive meldinger med i Qwerty det er kjempe lett og gøy:p.

Jeg skulle legge inn en film jeg hadde lastet ned på telefonen men filmen var for stor 78 MB for en del filmen er i 3 deler, så lurte jeg på har jeg bare lastet ned en veldig stor film eller er dette normal størrelse på filmer?

Viss det er normalt hvordan går det da annn å ha filmer på telefonen når en film tar så stor plass og det bare går ann å ha 2 GB minnekort ?

Lenke til kommentar

Før jeg bestiller denne MÅ jeg bare vite

 

har den smileys/animasjoner i SMS? Det er jeg blitt så avhengig av etter å ha hatt SE!

 

Når man sender SMS med SE kommer de du nettopp har sendt til opp på en "hurtigliste", er det slik på denne? Det er nemlig veldig kjapt og greit...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...