Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Kan jo være noe galt med telefonen også, siden den ikke lader skikkelig verken via USB eller stikkontakt.

 

Trykker du kabelen skikkelig inn i telefonen da?

 

EDIT: Og har du handla hos MPX må du nok henvende deg til de.

Endret av eiv880
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg fått min LG KU990 :D Har ikke fått testa den så mye desverre siden laderen som fulgte med var litt defekt :/ Så når jeg satt den i laderen, etter at at jeg hadde brukt opp det batteriet som var på den da jeg fikk den begynte skjermen og tastene bare å blinke, fikk ikke gjort noe som helst. Prøvde å ta ut batteri og sim kort, prøvde å lade uten sim kort og minnekortet, men fortsatt ingen reakskjon fra den.

 

Nå driver den og lader via usb. Den blinker fortsatt litt, men nå får jeg da hvertfall skrudd den på og kommer litt og litt lenger inn på den før batteriet går, så får bare vente litt nå ;) Men kan jeg f.eks kreve ny lader fra elkjøp eller en butikk i nærheten? Hvis jeg må skrive til mpx om dette og få ny tilsendt derifra er det ikke sikkert jeg rekker få den før jeg skal til utlandet :S

 

Mvh Olav B, G ;)

 

 

Du må ikke nødvendigvis sende den inn. Men du får nok ikke en ny over disk uansett. Som det blir nevnt kan det være noe galt med telefonen. Ladere generelt er det lite problemer med, da ser man det som regel.

 

Jobber i service avdelingen på lefdal, og hvis du hadde kommet til meg med den, hadde jeg nok kunne hjulpet deg med å sende den inn på service, men det tar jo fort 3 ukers tid, og hvis du kun sender inn laderen vil jeg tippe du får den tilbake med faktura, altså fordi verkstedet ikke finner feil med produktet ;)

Lenke til kommentar

Du kan legge inn vanlige java-programmer som du kan finne på www.getjar.com

www.zedge.com

www.mobile9.com

 

Den beste siden til KU990'en er www.ku990.co.uk

 

Der finner du programmer og spill, og kan laste ned programmer til å hacke mobilen. Ved å hacke den kan du legge inn themes(layouter, temaer) Eller gjøre om forskjellige innstillinger på telefonen.

 

Jon

Lenke til kommentar

Tar sjansen på spørre her siden her er mange brukere av KU990.

 

Jeg må ha ny mobil og vurderer KU990 da jeg fancineres dens look, touchknapper, kamera etc..

 

Jeg har alltid hatt Nokia og likt det. Jeg bruker tlf mye til sms og lurer på om jeg vil bli fornøyd med KU990 som sms tlf. (jeg likte ikke N73 å skrive på). Og hvordan er ordboka? irriterende eller bra.. Ellers må jeg ha epost på tlf, regner med at det funker greit på Ku990.

 

Er den ellers lettvindt i menyer, brukervennlig slik som jeg stort sett opplever Nokia å være?

 

Håper noen gidder å dele sin erfaringer, plusser og minuser...

Endret av Reggy
Lenke til kommentar

Jeg syns SMS går greit (noe jeg tror de fleste er enige i) etter litt trening. Ordboka ligner i grunnen veldig på Nokias. Jeg syns den er bra. Den husker vel også hvilke ord du bruker mest og legger de først. Noen småirritasjoner en sjelden gang (med at ordentlige ord ligger bak "liksomord"). Hvis du lærer deg å skrive på QWERTY-tastaturet kan du med litt øvelse skrive FORT.

 

Menyene er svært oversiktlige. Hadde 0 problemer med å gå fra Nokia til LG.

Lenke til kommentar

Jeg lurte på å kjøpe LG'en og lurer på et par ting som jeg håper dere kan svare på.

1. Kan en se videoer som man ikke har tatt opp selv på mobilen som filmer og tv-serier som man laster over fra pcen ?

2. Hva liker dere ikke med telefonen?

3. Er musikk spilleren god eller dårlig? hvordan er den i forhold til Sony ericson,(som jeg har nå)?

4. Går det ann å legge til bilde albumet som vises mens sangene blir avspilt slik som det går ann på iphone ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Jeg lurte på å kjøpe LG'en og lurer på et par ting som jeg håper dere kan svare på.

1. Kan en se videoer som man ikke har tatt opp selv på mobilen som filmer og tv-serier som man laster over fra pcen ?

2. Hva liker dere ikke med telefonen?

3. Er musikk spilleren god eller dårlig? hvordan er den i forhold til Sony ericson,(som jeg har nå)?

4. Går det ann å legge til bilde albumet som vises mens sangene blir avspilt slik som det går ann på iphone ?

 

 

1. Ja

2. Dårlige scroll menyer.

3. -

4. -

Lenke til kommentar
Jeg syns SMS går greit (noe jeg tror de fleste er enige i) etter litt trening. Ordboka ligner i grunnen veldig på Nokias. Jeg syns den er bra. Den husker vel også hvilke ord du bruker mest og legger de først. Noen småirritasjoner en sjelden gang (med at ordentlige ord ligger bak "liksomord"). Hvis du lærer deg å skrive på QWERTY-tastaturet kan du med litt øvelse skrive FORT.

 

Menyene er svært oversiktlige. Hadde 0 problemer med å gå fra Nokia til LG.

 

Takk for svar!

 

Hvordan er den å synke om outlooken? Jeg har mange avtaler jeg er avhenig av overføre. Det funket bra på Nokia N73, ikke fullt så bra på Nokia 6280. Noen erfaring med KU990 på det punktet, samt Epost erfaring?

Lenke til kommentar
Jeg har telefonen, men ennå ikke funnet ut om det er mulig å slå av kameralyden, bare bytte hva slags lyd jeg vil ha.

 

Er det mulig, og er det mulig å slå av det røde lyset?

 

Da må telefonen eventuelt hackes, og man erstatter da kameralydfilen med en tom lydfil.

 

Når det gjelder lyset så har faktisk dette en veldig viktig funksjon, værtfall i dårlig belyste områder. Nemlig å hjelpe autofokusen låse fokus, uten lyset er kameraet ganske ubrukelig i mindre belyste områder.

Lenke til kommentar

Leste et sted at noen irriterte seg over at innboksen, sendte elementer osv ble fort full på KU990. Og at man da måtte slette en og en sms. Dette var negativt og tungvindt mente han og jeg er enig da skriver og får mye sms... Men han håpte dette ble fikset i software oppdatering.

 

Noen som kan svare på om slikt er fikset i ny sotfware? (innlegget jeg leste må være litt gammelt så en skulle tro at software etter det var gitt ut)..

Lenke til kommentar

SW oppgraderinger til telefonen er i alle fall bare sprøy, men det er mer sprøyt at man må slette en og en melding. Man kan velge å slette alle meldinger i innboksen/sendte elementer.

 

Den blir derimot fort full, holder kun 300 meldinger totalt i innboks og sendte elementer.

Lenke til kommentar

Hei! Det er en del folk der ute som tror at det røde lyset kommer på for at folk skal få vite at du tar bilde av dem. De har disse menneskene funnet på helt selv, og det er bare tull!

 

Hvis det er helt mørkt, så har ikke kameraet noe å fokusere på. Derfor kommer det røde lyset på. Da får mobilen hjelp til å fokusere.

 

Du kan jo skru av dette ved å skru av blitzen. Men da blir jo bildet like mørkt^^

 

Jon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...