Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg fant ut at jeg kunne få denne mobilen for kun 1090kr med djuice nonstop ble jeg plutselig mer interessert og begynte å lese en del om den, har nå lest igjennom alle de 47 sidene her nå, men har et par siste spørsmål før jeg bestiller den;

 

1. Jeg har fått med meg at man må inn på spesialtegn for å få skrevet Æ Ø Å når man bruker QWERTY, men må man det når man skriver med vanlig T9 ordbok?

 

2. Når jeg bestiller fra en nettbutikk og noe skulle skje med mobilen etter at jeg har fått den, kan jeg levere den inn på f.eks elkjøp eller må jeg sende den inn til nettbutikken?

 

Takker for evnt raske svar:)

 

Mvh Olav B, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar

1. med vanlig plassering (som du kaller T9) så er det som på en vær annen telefon.

 

2. vis det går noe galt med med mobilen innenfor garanti så kan de fleste utsalg velge å ta den imot for å sende den videre(dette da produsent dekker alt ved garanti vanligvis), ved reklamasjon så må du henvende deg til der du kjøpte den, importør eller produsent for å reklamere.

ved reklamasjon skal du uansett ikke betale frakt. ville uansett for ryddighetsskyld gått via det stedet du kjøpte den fra eller produsent ved feil.

Lenke til kommentar

Det er bra :D Mente å ha lest det her, men var nok bare skjermsparer og snarveis ikonene man ikke kunne endre på da :)

 

Nå når jeg var så godt i gang med å spørre, det er ikke tilfeldigvis noen som har erfaring med leveringstiden fra mpx.no?

 

Mvh Olav B, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar

Ok, det er bra:) Hvis den ikke er her før helgen får jeg desverre ikke begynt å bruke den på en god stund:( For jeg er bare her i hallingdal(buskerud) fram til da, så er det tyrkia også hønefoss for skole, mens mobilen altså kommer hit :/

 

Hvis det tar 2-3 virkedager skal det gå akkurat, men hvis ikke vet jeg ikke når jeg får begynt å bruke den :S

 

Gleder meg til jeg får telefonen, har gått rimelig lei min SE k700i nå :p

 

Men, men, nok off topic nå:)

 

EDIT: Den har blitt sendt i dag :D

 

Mvh Olav B, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar

Diamond er jo klasse for seg. Er godt med kamerainnstillinger på den, og fungerer greit med sms. Diamond har jo VGA som ikke Viewty har, og man ser stor forskjell syns jeg.

Men Viewty er litt bedre på SMS, og har bedre kamera. Er kun de tingene.

Btw, så syns jeg Diamond er nesten raskere enn Viewty.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått min LG KU990 :D Har ikke fått testa den så mye desverre siden laderen som fulgte med var litt defekt :/ Så når jeg satt den i laderen, etter at at jeg hadde brukt opp det batteriet som var på den da jeg fikk den begynte skjermen og tastene bare å blinke, fikk ikke gjort noe som helst. Prøvde å ta ut batteri og sim kort, prøvde å lade uten sim kort og minnekortet, men fortsatt ingen reakskjon fra den.

 

Nå driver den og lader via usb. Den blinker fortsatt litt, men nå får jeg da hvertfall skrudd den på og kommer litt og litt lenger inn på den før batteriet går, så får bare vente litt nå ;) Men kan jeg f.eks kreve ny lader fra elkjøp eller en butikk i nærheten? Hvis jeg må skrive til mpx om dette og få ny tilsendt derifra er det ikke sikkert jeg rekker få den før jeg skal til utlandet :S

 

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...